Ensin katsaus menneeseen...
Tammikuu, joo, siinä tuo meni
Helmikuu, maaliskuu, huhtikuu...mitäpä noista valittamaan
Toukokuu, kesäkuu, heinäkuu, elokuu, olivat itseasiassa monestakin syystä hyviä, parempia ja loistavia
Syyskuu, lokakuu, marraskuu....nämä ovatkin sopivia kuukausia kun harmit iskevät
Joulukuu....joko taas, justhan se oli
Ja ne lupaukset, kaksi ja puoli kappaletta:
Lupaan ehdottomasti olla edelleenkin välittämästä muiden mielipiteestä persoonaani kohtaan, poikkeuksena tyttärien mielipiteet, niitä ei voi olla kuulematta, edes hartaasti toivomalla.
Jos joku nyt sattumalta ei pidä minusta niin se ei kauhiasti häiritse, se on lähinnä ko. henkilön ongelma jonka saa minun puolestani hoitaa miten lystää.
Lopetan itseni etsimisen. Jollei tähän mennessä ole löytynyt niin jääköön löytymättä, mutta jos joku nyt sattumalta törmää niin vie löytötavara toimistoon.
Kaikki se mitä on ollut tähän asti on hyvää, parempaa tai helvetin hyvää, joten se riittäköön.
Sitten ajattelin satsata tuohon potetiaaliin potenssi puoleen, eli laatu korvatkoon määrän.
Tähän asti se on ollut kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, (talvi on liian kylmä ja kesä liian kuuma), joten tästä lähin kerta vuodessa on riittävä jotta laatu säilyisi eikä ylenmäärin ahnestisi.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille
Näillä eväillä mennään vuoteen 2010..
http://www.youtube.com/watch?v=zhfHLmQycHA&feature=PlayList&p=6E9FE083E700A23B&index=0&playnext=1
Lupaukset Uudelle Vuodelle...
5
128
Vastaukset
- Vilma.
oot sä......
tosin emmä tiedä mitä sä meinaat esittää, mutta haittaako tuo maailmanmenoa, ei ainakaan mun menoa
- Vilma.
bar.sinistra kirjoitti:
tosin emmä tiedä mitä sä meinaat esittää, mutta haittaako tuo maailmanmenoa, ei ainakaan mun menoa
ja meinaatko sä nyt sitä että mä esitän hullua---enkö mä sit ookkaan oikeesti
ei kai nyt viisaat tämmösiä kysele Vilma. kirjoitti:
ja meinaatko sä nyt sitä että mä esitän hullua---enkö mä sit ookkaan oikeesti
ei kai nyt viisaat tämmösiä kyselenyt esittää hempeetä ja lempeetä ku toinen kyselee enempi ko mää osaa vastata,
Joku, kaua sit sano et vaikenemine o kultaa mut emmää o nähny ainaka yhtää hippusta vielä ja mää senttäs vaikene iha kaikest.
Tiäkkö Vilma mikä o hullu ja viissa ero, se o seinäkello....- Vilma.
bar.sinistra kirjoitti:
nyt esittää hempeetä ja lempeetä ku toinen kyselee enempi ko mää osaa vastata,
Joku, kaua sit sano et vaikenemine o kultaa mut emmää o nähny ainaka yhtää hippusta vielä ja mää senttäs vaikene iha kaikest.
Tiäkkö Vilma mikä o hullu ja viissa ero, se o seinäkello....se on seinäkello....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820