Lupaukset Uudelle Vuodelle...

Ensin katsaus menneeseen...
Tammikuu, joo, siinä tuo meni
Helmikuu, maaliskuu, huhtikuu...mitäpä noista valittamaan
Toukokuu, kesäkuu, heinäkuu, elokuu, olivat itseasiassa monestakin syystä hyviä, parempia ja loistavia
Syyskuu, lokakuu, marraskuu....nämä ovatkin sopivia kuukausia kun harmit iskevät
Joulukuu....joko taas, justhan se oli

Ja ne lupaukset, kaksi ja puoli kappaletta:

Lupaan ehdottomasti olla edelleenkin välittämästä muiden mielipiteestä persoonaani kohtaan, poikkeuksena tyttärien mielipiteet, niitä ei voi olla kuulematta, edes hartaasti toivomalla.
Jos joku nyt sattumalta ei pidä minusta niin se ei kauhiasti häiritse, se on lähinnä ko. henkilön ongelma jonka saa minun puolestani hoitaa miten lystää.

Lopetan itseni etsimisen. Jollei tähän mennessä ole löytynyt niin jääköön löytymättä, mutta jos joku nyt sattumalta törmää niin vie löytötavara toimistoon.
Kaikki se mitä on ollut tähän asti on hyvää, parempaa tai helvetin hyvää, joten se riittäköön.

Sitten ajattelin satsata tuohon potetiaaliin potenssi puoleen, eli laatu korvatkoon määrän.
Tähän asti se on ollut kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, (talvi on liian kylmä ja kesä liian kuuma), joten tästä lähin kerta vuodessa on riittävä jotta laatu säilyisi eikä ylenmäärin ahnestisi.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille

Näillä eväillä mennään vuoteen 2010..
http://www.youtube.com/watch?v=zhfHLmQycHA&feature=PlayList&p=6E9FE083E700A23B&index=0&playnext=1

5

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilma.

oot sä......

• tosin emmä tiedä mitä sä meinaat esittää, mutta haittaako tuo maailmanmenoa, ei ainakaan mun menoa

• Vilma.
        bar.sinistra kirjoitti:

tosin emmä tiedä mitä sä meinaat esittää, mutta haittaako tuo maailmanmenoa, ei ainakaan mun menoa

ja meinaatko sä nyt sitä että mä esitän hullua---enkö mä sit ookkaan oikeesti
        ei kai nyt viisaat tämmösiä kysele

• Vilma. kirjoitti:

ja meinaatko sä nyt sitä että mä esitän hullua---enkö mä sit ookkaan oikeesti
        ei kai nyt viisaat tämmösiä kysele

nyt esittää hempeetä ja lempeetä ku toinen kyselee enempi ko mää osaa vastata,
        Joku, kaua sit sano et vaikenemine o kultaa mut emmää o nähny ainaka yhtää hippusta vielä ja mää senttäs vaikene iha kaikest.
        Tiäkkö Vilma mikä o hullu ja viissa ero, se o seinäkello....

• Vilma.
        bar.sinistra kirjoitti:

nyt esittää hempeetä ja lempeetä ku toinen kyselee enempi ko mää osaa vastata,
        Joku, kaua sit sano et vaikenemine o kultaa mut emmää o nähny ainaka yhtää hippusta vielä ja mää senttäs vaikene iha kaikest.
        Tiäkkö Vilma mikä o hullu ja viissa ero, se o seinäkello....

se on seinäkello....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe