Ei näytä Kotikatu miksikään muuttuvan, vaikka tuottaja sai kenkää. Paskaa mikä paskaa.
Surkeeta on
8
755
Vastaukset
- hjhjh
No mutta viimeisin puolikas oli oikein mainio! Ja ei se tuottajan vaihtumiinen vielä mitenkään ole jaksoiin vaikuttanut, vasta ehkä joihinkin loppukevään jaksoihin.
- joo perse
Näin on.Vittu että pilattiin mahtava sarja.Vastuuseen syylliset.
- Uudempi katsoja
Toivottavasti vaikuttaa asioihin. Kehuin täällä Kotikadun reipastunutta menoa, mutta nyt on itsekin pakko yhtyä buuauskuoroon. Kummallista teiniamatööritouhua, ja sekavia juonenkäänteitä. Jotain rajaa sentäs pitäis olla. Susannan näyttelijä ja roolihahmo rimanalitus.
- Sini401
Huonoksi on mennyt. Todella sekavaa. Ei mitään juonta koko ohjelmassa. Harmi. Toivottavasti jatkossa tulisi jotain hyvää entistä meininkiä. Muuten täytyy jättää koko ohjelma. Harmittavaa.
- puupaappa
Alusta asti eukkoni kanssa katsoneet ja kovasti pitäneet. Nyt kun on muutettu uuteen, erilaiseen kuosiin ei enää ole meidän juttumme. Tämä viikko oli ensimmäinen kun emme enää katsoneet.
Ikävä tulee ja harmittaa kun aika näin ajan, suuren yleisön maku ja vaatimukset näin ajanut ohitsemme.- Hyvästi vaan
Ajattelin syksyllä, että varmaan asiat alkavat luistaa, kun ne uudet tulokkaat vähän kotiutuvat sarjaan, mutta samoin kävi minulle nyt tällä viikolla.
Kerta kaikkiaan totesin, että ei kiinnosta yhtään. Jätin katsomatta ja varmaan pääsin koukusta kertaheitolla.
Luulen ettei edes ikävä tule. - djmokkis
Hyvästi vaan kirjoitti:
Ajattelin syksyllä, että varmaan asiat alkavat luistaa, kun ne uudet tulokkaat vähän kotiutuvat sarjaan, mutta samoin kävi minulle nyt tällä viikolla.
Kerta kaikkiaan totesin, että ei kiinnosta yhtään. Jätin katsomatta ja varmaan pääsin koukusta kertaheitolla.
Luulen ettei edes ikävä tule.Kuten edellisetkin mainitsi, itsekin olen ko. sarjaa seurannut yli 10 vuotta ja viime viikolla päätin jättää katsomatta kun sarjasta on tullut niin huono ja sekava... Harmittaa todella paljon, mutta nykymuotoisena ei tule ikävä! :/
- nessuno
djmokkis kirjoitti:
Kuten edellisetkin mainitsi, itsekin olen ko. sarjaa seurannut yli 10 vuotta ja viime viikolla päätin jättää katsomatta kun sarjasta on tullut niin huono ja sekava... Harmittaa todella paljon, mutta nykymuotoisena ei tule ikävä! :/
en ole koko syksynä katsonut ja mitä olen vähän vilkaissut niin paskalta näyttää. jotain ihme nuoria ja niiden teennäisiä ongelmia tuutin täydeltä. jää kyllä vastedeskin katsomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.888077Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m906084Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875567Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot685501Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134740Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232498Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys362218Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71354Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51349Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa441190