Hienoa, että taas tämä turha "juhla"päivä on taas ohi vuodeksi. Ikävä kyllä kolme seuraavaa vihaamaani "juhlaa" lähestyy, nämä ovat pääsiäinen, vappu ja juhannus. Erityisesti vappua ja juhannusta vihaan.
Onneksi tämä "juhla" ohi taas vuodeksi
mineeee
3
1285
Vastaukset
- bgfdzg
oot vissiin joku gootti joka asuu pimeässä luolassa ja angstaa.....mutta hei kyllä perkele pitää jotain iloa olla edes joskus vuodessa!
- haistasasaatanaa
mikä sulla on pääsiäistä vastaa? ainiijoo sä pyörryt ku näät suklaamunan
entäs uuttavuotta ? Varmaa näät kaupas kiinarin ni wtf kaikki pommisuojaan perkele
- odsyyr
vitun pelle noiha on just parhaat juhlat joten kuole pois. olen tosissani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142