Hyvää Tätä Vuotta

Uuno93v

Morjens huuhaan väki

Raketit on paukuteltu ja te kaikki toivottavasti onnellisesti siirtyneet
uuteen vuoteen.
Ettei käyny niinku mulle kävi..
(Simon syy, jos multa kysytte.)

Talakkari hommas vanhankotille yhen raketin,
semmosen huluppeen kokosen AlkuRäjähtyksen.
Pakkanen paukku kuiteski eilen sen verta häiysti ettei vanhat luut
tarennu lähtee ulos asti rakettia ampumaan. Mietittiin et mites tää
homma hoitettais siististi sisätiloista käsin.

Funtsattiin tota takan savupiippua.. et sieltähän lähtee takasta
reitti katon läpi ylös, suora yhteys ulukomaailmaan.. vaikka
ulukoavaruuteen asti.

No, pantiin raketti hormiin pystyyn ja Simo tuikkas tulilankaan valakean.
Raketti sihis pienen ikuisuuten verran ja..
mä en oikein muista mitä sitte tapahtui.
Oltiin vaan hirveen nokisia ja korvat soi.
Viimmein tajuttiin et ois pitäny avata savupelti.. miten kiireessä unohtukin, eihän
se raketti siitä sitten läpi päässy vaan otti niiku takapakkia.

Täs ollaan tänään vähä siivoskeltu paikkoja. Takkamuurarillekkin olis
hommia kuhan on ekaks kerätty kaikki tiilet takaisin. Onneks oli
suojalasit niin näkee vielä kirjottaa.

Hyvää Tätä Vuotta

t. Uuno Pee 93vee

19

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veera17

Hyvää 2010, sullekin :)

• Uuno93v

Eiköhän tää tästä ala pikkuhiljaa iloksi muuttumaan mut sai kyllä olla viimenen kerta kun sekaan noitte ilotulitteitten kanssa. Tuhnu peiton alla ja nauru päälle se on meitsin ilo ja tulitus täst eteenpäin.

• veera17
        Uuno93v kirjoitti:

Eiköhän tää tästä ala pikkuhiljaa iloksi muuttumaan mut sai kyllä olla viimenen kerta kun sekaan noitte ilotulitteitten kanssa. Tuhnu peiton alla ja nauru päälle se on meitsin ilo ja tulitus täst eteenpäin.

Sulla on pitkä matka, ennen ku täytät 100 vee :)

Mun papan äiti kuoli edelisenä yönä, kun sen 100-vuotisjuhlat olis ollut sillon huomenna :)

Sinänsä säälittävää, mut se kai halusikin pois, vaikka se oli kuulema teräsmummo :)

• Uuno93v
        veera17 kirjoitti:

Sulla on pitkä matka, ennen ku täytät 100 vee :)

Mun papan äiti kuoli edelisenä yönä, kun sen 100-vuotisjuhlat olis ollut sillon huomenna :)

Sinänsä säälittävää, mut se kai halusikin pois, vaikka se oli kuulema teräsmummo :)

Mulla on tää juttu etten vanhene. Tohtori Molonen pisteli aikoinaan keenit semmoiseen järjestykseen, ronkki TNA- kétjua ym.. Sä et oo tainnu silloin olla viä huuhaalla.
        Väliin oon hiukka vihanenkin kun muut ympärillä menee hiljalleen kurttuun ja mä laukkaan ku sotaratsu. Sit ku tyttärenpoika täyttää 93 mä laitan pillit pussiin.

Ihan oikeesti ihminen on niin vanha kun tuntee olevansa. Ikä on pelekkiä numeroita suuntaan ja toiseen. Ihminen vaan keksi aikanaan ajankuluksi alkaa mittaamaan aikaa..

• met kans leikittiin naapurissa poikien kanssa ja eiköhän yks niistä tuon heidän isänsä tuoman käsikranun mukaan leikkeihin. Samalla huomasin kuinka talon vanha vaari piteli vattaansa ja kulki puolijuoksua kohti ulkohuussia. No siellä takana kun leikimme, niin joku ääliö nykäs sokan kranusta irti :( No, sihisemäänhän se alkoi ja meillä hätä, mitä sitten, joku kuitenkin kekkas nakata sen hyyssin alle ja ite kiven taakse piiloon. Kuului jumalaton pakaus, lautoja ja paskaa oli ilma sakeana hetken aikaa. Mua hirvitti se vaari, mutta hetken päästä alkoi lautakasa heilua ja vaari nousee sielä yltä päältä paskassa, nostelee riekaleisia pussihousuja jalkaansa ja tupisee itsekseen: olipa hyvä ettei se pieru päässyt pirtissä :)

Joten uunolle vaan pirteää tätä vuotta :))

• Uuno93v

Joo tää onkin tuttu juttu mulle, toi faari nääs on nykyään täällä Huuhaan Palvelutalolla ja muistaa aina kertoa tosta jysäyksestä. Kuulemma sinä kesänä kasvoi peruna ja kessu tavallista paremmin siinä hyysin takana kun sai ylimääräiset lannotteet.
        Sulle myös mukavat vuoten jatkot.

• Uuno93v kirjoitti:

Joo tää onkin tuttu juttu mulle, toi faari nääs on nykyään täällä Huuhaan Palvelutalolla ja muistaa aina kertoa tosta jysäyksestä. Kuulemma sinä kesänä kasvoi peruna ja kessu tavallista paremmin siinä hyysin takana kun sai ylimääräiset lannotteet.
        Sulle myös mukavat vuoten jatkot.

vaan, jotta isäukkos oli tuolla baarissa taas vokottelemassa nuoria tyttöjä. Esitteli mulle vessassa varmuusvälineitään, oli pussissa pari kortsua, korvatulpat ja pyykkipoika. Sanoi inhoavansa naisten kirkumista ja kumin käryä :)

• Uuno93v
        kerbiili62 kirjoitti:

vaan, jotta isäukkos oli tuolla baarissa taas vokottelemassa nuoria tyttöjä. Esitteli mulle vessassa varmuusvälineitään, oli pussissa pari kortsua, korvatulpat ja pyykkipoika. Sanoi inhoavansa naisten kirkumista ja kumin käryä :)

Isäukko on tosin tainnu villiintyä vanhoilla päivillään entistä pahemmin. Erään toisen totistuksen mukaan hän on hyväsytäminen, helläkätinen ja humaani herrasmies. Ehkä totuus löytyy jostain sieltä välimaastosta.

• Morjens!
      Melko kerkiäväisiä ootte ollu, mä en saanu aikaseksi mitään mikä kiellettäis jo valmiiksi seuraavaa vuodenvaihdetta silmälläpitäen;)

t. Aina Siviä, ikuisesti sun

• Uuno93v

Heippa sulle Ainaseni Ikuiseni

Mä huilasin huuhaahommista koko viimme vuoten, ny ei pääse käymään ihan samoin kun on aloite tehtynä jo eka päivänä. Mä meinaan muutenkin olla himpun verran virkeempi, joulupukki toi mulle hieanon riippupiikkimaton, siinä kun kesällä huilii niin jopa on terävä olo.
        Ettei vaan olis Aina Iki-Siviä kuiskuttanu pukin korvaan että Uunollekkin tuommoinen fakiirimatto.

Hyvää vuoten alun jatkoa sulle t. ikuinen Uunosi

• sola"

Ny ei kerkiä enempää kirjuutella, mutta oottelen kovasti jo ens kesääja marjareissuja...vai mentäskö jo keväällä keräämään korvasieniä... ;)

*puss*

• Uuno93v

mihinkäs sulla oli noin kiire?

Voi siitä onki jo valovuosi ku oltiin marjassa, syötiin evästä ja hyttyset söi meitä. Ens kesänä kyllä korjataan asia. Ensin vaan korjataan Messeri , sillä on kiva ajella pienempiäkin polokuja pitkin eikä tartte raahata täyttä marjavakkaa hiki hatussa pitkin mettiä.
        Mä en noista korvasienistä oikein perusta, ne on niin samannäkösiäki ku koiran kääkämät, täytyy olla hyvät lasit että erottaa kumpi on kumpi. Muhennoksesta on sitten jo myöhästä erotella.

Hyvää ja seesteistä vuoten jatkoa t. Uuno

• MuisQuuuuu

ja Simolle terveisiä...Niin pal mää olen Teitä ajatellu..Hitsit..jäitte niin mun mieleen..;o)...

• Uuno93v

Ehtoota oi Quu Qultainen

Sä paistat taas täytellä terällä tänäkin ehtoona. Tarkkkailija kerto että eilen illalla kuusta oli pieni siivu pimeenä, mitenkäs sinun laita oli? Juhlistitko vuoten vaihtumista?
        Mää kun en tästä virallisesti vanhene niin ei noista vuosien vaihtumisistakaan jaksa sillai liikoja ressata.

Simolla ja mulla on monia hyviä muistoja Quun eri vaiheista, väliin muistellaan LunaTicia ja muitakin naamiaisvieraita aikain takaa.

Simo jo luki tään viestin olan takaa ja käski laittaa ison halin (((((((******))))))) eli kun mä sen annan niin se on sitten kummaltakin. Niin ja hankihiipiäisiäkin on nähty taas, varsinkin viimme yönä niitä on ollu liikkeellä aamua kohti enenevässä määrin.

Hyvää vuoten jatkoa sinne suuntaan ja hyvää yötä myös mä menen tästä pehkuun ku kerkiän.

• buubbaa
        Uuno93v kirjoitti:

Ehtoota oi Quu Qultainen

Sä paistat taas täytellä terällä tänäkin ehtoona. Tarkkkailija kerto että eilen illalla kuusta oli pieni siivu pimeenä, mitenkäs sinun laita oli? Juhlistitko vuoten vaihtumista?
        Mää kun en tästä virallisesti vanhene niin ei noista vuosien vaihtumisistakaan jaksa sillai liikoja ressata.

Simolla ja mulla on monia hyviä muistoja Quun eri vaiheista, väliin muistellaan LunaTicia ja muitakin naamiaisvieraita aikain takaa.

Simo jo luki tään viestin olan takaa ja käski laittaa ison halin (((((((******))))))) eli kun mä sen annan niin se on sitten kummaltakin. Niin ja hankihiipiäisiäkin on nähty taas, varsinkin viimme yönä niitä on ollu liikkeellä aamua kohti enenevässä määrin.

Hyvää vuoten jatkoa sinne suuntaan ja hyvää yötä myös mä menen tästä pehkuun ku kerkiän.

kotka sä uuno 93v?

• MuisQuuuuu
        buubbaa kirjoitti:

kotka sä uuno 93v?

Uuno on aivan erimies...Todellakin..;o)...

Surullista, miten paranoidisuus valtaa huulla ihmismielen :o(...

• valk.susi-09
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Uuno on aivan erimies...Todellakin..;o)...

Surullista, miten paranoidisuus valtaa huulla ihmismielen :o(...

kolme miestä ja muutama nainen pitäs tehdä jotain ;)
        muiskuu kyllä tajuat mitä.

• MuisQuuuuu
        valk.susi-09 kirjoitti:

kolme miestä ja muutama nainen pitäs tehdä jotain ;)
        muiskuu kyllä tajuat mitä.

Tää muuttuu vaan yhä hullummaksi koko palsta..Mä en tykkää :o/...

• val.susi-09.
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Tää muuttuu vaan yhä hullummaksi koko palsta..Mä en tykkää :o/...

täysjärkisten temmelllyskettä ei ole enää tällanen
        en jaksa kirjautua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4516
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      99
      3267
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1777
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1387
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1213
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1148
    8. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      249
      1144
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1131
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1059
    Aihe