allergiaa

vauva 2kk

on korvikkeella. nan ja nutrilon comfort jauhetta saanut. kakka vihreää,mistä en olisi niin huolissaan kun johtuu varmastikkin ilmavaivoista ja korvikkeesta. mutta kakan seassa on sinapinvärisiä rakeita, kerran näin kun vauva kakkasi sen ulos ja oli vetistä. käytössä myös disflatyl tipat joten johtuisiko myös niistä.jonkun verran vauva saanut äidin maitoa, sen mitä nyt enään on tullut mutta pidän aika epätodennäköisenä että vaalea kakkarae johtuisi siitä.jätin nyt disflatyltipat pois ja anna vain nutrilon korviketta ja katson miten kakka muuttuu. myös d-vitamiinitippojen löytäminen ollut haasteellista...olen muutaman päivän antamatta tippoja ja aloitan uuden rundin d-tippojen kanssa ja katson mikä sopisi nyt ja minkä purkin saa heittää suoraan roskiin. devitol, minisun ja jekovitt kokeiltu.devitol muistaakseni vaikutti kakkaan,oli vetistä,oli ensimmäinen tippakokeilu 2vk iässä niin en niin tarkasti muista,jekovit sain kamalat pulauttelut aikaan ilmavaivoihin en osaa yhdistää,minisun tipat mielestäni aiheutti hirveät vatsanväänteet ja huudot.täytyy kokeilla eihän se muuten oikea löydy.....

1

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAks vähän isompaa j

      Relaa. Äläkä tutki kaikkee ihan noin tarkkaan. Ei välttämättä D tipoista johdu. Lapset on vaan välillä semmosia, että itkee paljon. Nukkusit välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe