..nähdä mitä tunnustatte. Tänään ei paljon mikään nappaa, plääh.. Tosi surkeita tunnustuksia. Haluaisin säikytellä Teitä tyhmyytenne takia, mutta juuri nyt en voi. Tunnustan, että olen kuin tikittävä aikapommi - tarvitsisin vain uhrin. Ihan vähän vain.. Shit! Paine käy pian kestämättömäksi. Pukeudun mielelläni mustiin nailonsukkiin, korsettiin, stilettikorkoihin ja ooOhH! Liun mukavasti tahdissasi. Luulenpa että pitäisit... Tahdon löytää hyvin loppuun ajetun miehen pöydältäni aamulla - Argh. Tämä nälkä, tämä nälkä.. mutta nyt en vaan voi. Palkkametsästäjä on kannoilla.
Tunnustan että haluan..
Painajatar
1
1292
Vastaukset
- Kutuli
Tule kotiin turvaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594