Adam Lambert, SUURI PETTYMYS :'(

idols-fani

Eilen Voicella näin miehen uutuusvideon ja ilmeisesti eka sinkkulohkaisu levyltä. Lame video, lame ääni, tosin Adam näyttää kohtuu hyvältä miehekkäältä gaylta, vaikka vähän liikaa meikkiä ja liian siloiteltu ulkomuoto. Ei yhtään rock! Näinkö näiden idolien kanssa aina käy? Tähän mennessä Kelly Clarkson ja kotoinen Anna Abreu sekä Antti Tuisku ovat ainoina onnistuneet olemaan jopa parempia kuin itse kilpailuissa.

Suurimpia henkilökohtaisia pettymyksiä ovat olleet Ari, Kristian M. ja Pete Parkkonen ja nyt siis vielä Adamkin, jolta ehkä ennakkoon odotin eniten.

9

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen Idols-fani

      Idolit voivat olla pettymyksiä senkin vuoksi, että heiltä odotetaan kohtuuttoman paljon. Ja se on formaatin vika. Mielestäni uran alussa saakin olla vähän hakemista musiikkityylin, imagon yms. suhteen. On kohtuutonta odottaa muutaman kuukauden "treenauksen" jälkeen välitöntä maailmanvalloitusta, huippulukemia levymyynnissä ja ikuista menestystä.

      • idols-fani

        minäkin. Varsinkin kun idols kai loppuu mutta x-factorhan jatkaa suurinpiirtein samanlaisella formaatilla. Kyllä mä edelleenkin diggailen jollain tasolla kaikkia idols-suosikkejani, mutta olet oikeassa noiden suurten odotusten kanssa varsinkin voittajien ja/tai mediassa hehkutettujen kanssa.

        Tänään muuten oli Tartu Mikkiin -jakson uusinnassa menneiden vuoden idolseista Katri Ylander ja Agnes. Agnes oli yllättävän vaisu, varsinkin kun on profiloitunut tollasena rock/hevileidinä. Yllättäen Katri vei 6-0. En tosin itse ole koskaan ollutkaan erityisen vaikuttunut Agneksesta.


    • ......

      Näit ilmeisesti For Your Entertainment -videon, joka tosiaan on ensimmäinen sinkkulohkaisu Adamin debyyttilevyltä. Nyt tosin häneltä on jenkeissä ilmestynyt jo toinen sinkku, koska FYE ei pärjännyt kovin hyvin listoilla. Itse en pidä oikeastaan kummastakaan biisistä, mutta sen voin sanoa, että levyltä löytyy monta parempaa biisiä. Koko levy on todella monipuolinen, jokaiselle jotain -tyyppinen ratkaisu, joten kannattaa kuunnella se, jos yhtään Adamin musiikki kiinnostaa (omat suosikkini ovat Fever, Music Again ja Pick U Up).

      Tuosta Adamin nykyisestä meiningistä en oikein tiedä. Itsekin pidin hänestä tosi paljon AI:ssa, ja tietty hän nyt toteuttaa sitä todellista omaa itseään ja visiotaan. Siitä sitten voi seurata skandaaleja (AMA) ja varmasti mielipiteitä laidasta laitaan. Periaatteessa seuraan ja tuen Adamin uraa, koska pidän hänestä persoonana ja hän on todella lahjakas laulaja. Mutta ei hän tule mikään suursuosikkini olemaan, minä olen jo oman idolini näistä skaboista löytänyt. Kaikkea hyvää Adamille silti!

    • sawnnahhxD

      älä puhu paskaa dam lambert on paras ;P

      • purplebabe

        fanilasien läpi katseltuna varmaan onkin. on se niin iih-iih-iihana ja sehän voi vielä kääntyä vaikka heterox kun mä oikein ihqutan ja raksutan sitä


    • struttt

      Ite kyllä tykkään ihan sikana tosta videosta ja biisistä :) yleensä levyn tultua siihen ekaan sinkkuun on jo ehtinyt kyllästyä, mutta tohon ei. Oikeestaan tykkään siitä paljon enemmän kuin tosta Whataya Want From Me:sta, joka Jenkeissä nyt soi. Se nyt ei sinällään yllätä, että Jenkeille kelpaa vain perusradiopop.

      Ja Adamin levy on loistava, oikeasti käykää hakemassa se kaupasta. Toki pääpaino on elektronisessa musiikissa, mutta IMO joku Broken Open, Soaked, Sleepwalker ja A Loaded Smile on aika kaukana tosta For Your Entertainmentista. Omat suosikit tolta levyltä varmaankin on Soaked, For Your Entertainment, Pick U Up, Music Again ja If I Had You.

      Kaikki ei voi tykätä kaikesta. :) itekin odotin levyltä paljon, mutta paljon myös sain.

      Adam esitti 10 biisiä levyltä (ja encorena Whole Lotta Loven) Gridlock 2010-tapahtumassa uudenvuodenaattona, niistä etenkin tuon Soakedin tsekkaamista suosittelen: http://www.youtube.com/watch?v=B0bTyonM0-c

      • Iworshiphisshadow

        FYE - levyltä löytyy kyllä monta loistavaa biisiä. Suosikkejani ovat Pick U Up ja Soaked ja Broke Open ja....no onhan noita! Joka kuuntelukerralla löytyy lisää upeita kohtia. Hyvä debyytti Adamilta. Mulla on ihan "tavallinen" cd, kuuntelen ekstroja sitten muualta, esim. Down the Rabbit Hole on mainio biisi!
        Joo, ja ihanaa melodraamaa tossa videossa!


      • 18.....
        Iworshiphisshadow kirjoitti:

        FYE - levyltä löytyy kyllä monta loistavaa biisiä. Suosikkejani ovat Pick U Up ja Soaked ja Broke Open ja....no onhan noita! Joka kuuntelukerralla löytyy lisää upeita kohtia. Hyvä debyytti Adamilta. Mulla on ihan "tavallinen" cd, kuuntelen ekstroja sitten muualta, esim. Down the Rabbit Hole on mainio biisi!
        Joo, ja ihanaa melodraamaa tossa videossa!

        oksettavan feikkiä menoa kun adam kiehnää niiden naisten kanssa, vaikka on UMPIHOMO!!! ällöttävää. olis edes bi, niin olis ymmärrettävämpää. nyt monet fanoset sit luulee ettei adam olekaan homo ja ostaa sen levyjä ja käy keikalla kun se on niin ihana ja komee. just joo.

        muuten mulla ei ole mitään adamia vastaan. oli suorastaan oikeusmurha, ettei se voittanut AI:ia mutta kyllähän jätkä tulee menestymään upealla äänellään ja ulkonäöllään ja taitaa muutenkin olla semmonen kontroversiaali tunteita nostattava tyyppi. mä oon jo itseasiassa unohtanut kuka voittaja oli?;D


    • lolsku

      Musiikki maku on nyt tässä pääasiana. Itse pidän tyodella paljon Adamin äänestä sekä ulkomuodosta. Esimerkiksi Antti Tuiskun ääni on minusta rasittavaa akka maista kirkumista, enkä Abreuta tai Clarksonia kuuntele. Adam saa äänen hyvin korkealle, mutta ääni ei mene kimitykseksi josta annan plussaa. Nykyinen videokin on mukaansa tempaava ja itse joka yleensä kuuntelen esim turmion kätilöiden tapaista musaa innostuin todella kuuntelemaan Adamia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe