RANKKA LAPSUUS ( OSA 1 )

Rakastavasydän

Aihe: Lapsuudesta...

Olen syntynyt ei toivottuna,isä halusi poikaa ja äiti ei halunnut kumpaakaan... Äitini vihasi minua alusta asti,silloin pienenä en tiennyt miksi...Olin 5-vuotias kun äiti ensi kerran sanoi vihaavansa minua,haukkui mua siitä alkaen joka päivä,olin ruma,hullu,huora,sekasikiö jne...Äiti teki harvinaisen selväksi minulle,etten osaa mitään,en opi mitään eikä minusta koskaan tule mitään,että kaikki vaan halveksii,inhoaa ja vihaa minua...Tein 5-vuotiaasta saakka kaikenlaisia koti töitä,hain vedet kampikaivosta,vein lika vedet,pilkoin ja sahasin puita ja kannoin sisälle,pesin pyykit käsin,pyykkilauta apunani...Tiskasin pesin lattioita,lakaisin ja imuroin yms...Koskaan en kuullut sanaa kiitos,päinvastoin sain haukkumiset ja selkääni joka päivä ja jos joskus kun vesiämpäri ei ollut ihan täynnä, tuli selkään tai jos joskus jokin astia ei ollut ihan puhdas sain tiskata kaikki uudestaan ja selkääni kunnolla,ne ei olleet pieniä selkäsaunoja,äiti hakkas kunnolla ja kun itkin,niin hakkas niin kauan että,itku loppui. Sain selkääni siitäkin kun erehdyin sanoo että, mulla on nälkä.
Sit äiti syytti mua varasteluista ja valehteluista,vaikka en tehnyt kumpaakaan, en oLisi edes uskaltanut tehdä,siitäkin sain selkään päivittäin ja välillä äiti sanoi antavansa varmuuden vuoksi mulle selkään,ettei tulisi mieleenkään...koko lapsuuteni oli sellaista.Äitini myös telkesi minut pieneen pimeään komeroon ja pimeään kylmään kellariin ja sanoi että,murhaaja tulee ja tappaa minut sinne...siitä kai ne suljetun ja ahtaanpaikanfobiat johtuu ja kellarifobia...Näin myös painajaisia 34-35-vuotiaaksi saakka.Usein äiti uhkaili tappaa minut kirveellä,kun nukun,siksi en paljon uskaltanut kotona nukkuakkaan, sit kun olin 16-17-vuotias. Olin paljon kaupungilla ja välillä kylissä yötä,jolloin niitä raiskaus yrityksiäkin,tuli paljon,lisäksi
yx-raiskaus,tosin vasta vuosia myöhemmin tajusin et raiskashan mun oma aviopuolisokin minut,en vaan tajunnut silloin,siksi koska seurusteltiin ja oltiin kihloissakin...Ei ottanut lopulta avioliitossa mua enää
väkisin,kun ilmoitin sille,ettei edes aviopuolisolla ole oikeutta ottaa väkisin,että seuraavan kerran nostan
syytteen raiskauksesta...olin 14-vuotias kun äiti yritti kuristaa minut,mut onneksi isä heräs ja asia keskeentyi...Ruokaa opettelin laittaan 6-vuotiaasta alkaen...Nukkumaan mut pistettiin klo.17.00 ja jos sanoin et ei nukuta,niin selkään tuli.Äiti joi päivittäin ja petti isää...Sillä oli monta miestä ja isä teki
ylitöitä paljon,joten isää en paljon nähnyt...sit ne tappeli.Sit yksi asia mitä äiti teki usein oli että,se
niitten miestensä kanssa repi minulta aina vaatteet päältä ja ne sanoivat että, katsotaan onko undulaattiin kasvaneet karvat ja onko tissit kasvaneet,siinä ei itku tai rimpuilu auttanut,ei mikään anelu
lopettamisesta.Olin silloin 8-10 vuotias...Sit äiti pakoitti mut saaressa saunaan miesten kanssa,kun olin 12-vuotias,oli mulla bikinit,mut inhotti hirveesti kun ne yritti kouria ja puristella,kun olihan mulla jo silloin
aika isot rinnatkin,suuremmat kuin aikuisella siskollani...Noi asiat sai mut inhoomaan ja häpeämään itseäni, yli 30-vuodeksi,sit vasta ymmärsin,ettei se ollut mun syytäni...Inhosin myös seksiä ja itseäni,kun oli pakko olla mieheni kanssa ja niin myös aviomiestäkin inhosin,kun pakotti olemaan...Sit kerran ollessani 14-vuotias ja koulumatkalla,istuin kivelle,lepäämään vähäksi aikaa,siihen tuli joku mies,jota en tuntenut,osoitti mua haulikolla ja sanoi ampuvansa minut,jos näkee minut siinä toisen kerran istumassa.Lähdin pois ja viikkoa myöhemmin se mies ampui vaimonsa 3-4 lastaan ja itsensä.Yx poika jäi henkiin,kun ei ollut kotona.Oli aikamoinen järkytys,kun kuulin se poika oli samalla luokalla mun kanssa.No nälässä sain lapsuuden olla ja terveydenhoitajakin valitti siitä,kun olin liian laiha olin silloin 158/30 kg...Yleensä sain 1-2 perunaa päivässä ja sipulimaito kastiketta,jota inhoan vieläkin...Ellen heti syönyt,niin se lähti pois ja sain sen sit kylmänä seuraavana päivänä...Koulussa kiusattiin ja haukuttiin,laihuuden takia ja kun ei ollut ehjiä vaatteita,sit koulumatkoilla hakattiin 4-5 oli kimpussa löi ja potki,sit kun vaatteet likaantui,sain kotona selkääni ja kun kerroin miksi ne oli likaiset,niin sain selkääni siitä,kun en osannut tapella...Rakkautta ja hellyyttä en saanut koskaan kotona...Sit kun hakeuduin hengelliseen elämään ja kirjoittelin runoja,niin siitä sain ivallista pilkkaa kotona,mun ois pitänyt olla samanlainen kuin äiti oli eli mun oisi pitänyt juoda,maata miesten kanssa ja tapella, silloin oisin kelvannut,niin kelpas 2 siskoanikin,jotka tuli äitiin...Koko lapsuus
oli samanlaista,lisäksi äiti eksytti minut metsään,jätti sinne,joku vieras nainen löysi ja vei minut kotiin.Äiti ois antanut mun hukkua 5-vuotiaana,toinen pelasti minut...Tässä jotain lapsuudestani,nuoruus on sit oma luku sinänsä...

9

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .hmm.

      mites sitä joutaa viideltä nukkumaan kun ns. "paljelijana" toimii??

    • tyhjäksiveti

      voi, helvetti ku mulle tuli vihanen olo tarinastasi, sun täytyy olla vahva ja rakkautta pullollaan kyllä tosta olisi jo heikompi murtunut.olen kuullut vastaavanlaisen helvetin hyvinkin läheiseltä ihmiseltä.näitä tarinoita on paljon sydämmillä, :(
      voimia sinulle

      • Rakastavasydän

        Kiitos sinulle,oikeassa olet.Olen ollut ikäni henkisesti vahva ja sydän täynnä rakkautta.
        Silti kokemani on ollut hyvin raskasta ja rankkaa,mutta pääasia että,asioiden yli on kuitenkin selvinnyt.
        Toivottavasti elämän tarinastani olisi muille apua jaksamiseen ja kannustaisi yrittämään,silloinkin kun on vaikeaa,tarpeeksi kun yrittää,niin selviää asioiden ylitse.On pyrittävä etsimään aina,huonojenkin asioiden valoisapuoli.Kyl se löytyy sieltä,kun etsii.Voimia mie tarvitsenkin sairauksien ym...takia,joten kiitos sinulle.


      • Kyllä tässä kaikessa
        Rakastavasydän kirjoitti:

        Kiitos sinulle,oikeassa olet.Olen ollut ikäni henkisesti vahva ja sydän täynnä rakkautta.
        Silti kokemani on ollut hyvin raskasta ja rankkaa,mutta pääasia että,asioiden yli on kuitenkin selvinnyt.
        Toivottavasti elämän tarinastani olisi muille apua jaksamiseen ja kannustaisi yrittämään,silloinkin kun on vaikeaa,tarpeeksi kun yrittää,niin selviää asioiden ylitse.On pyrittävä etsimään aina,huonojenkin asioiden valoisapuoli.Kyl se löytyy sieltä,kun etsii.Voimia mie tarvitsenkin sairauksien ym...takia,joten kiitos sinulle.

        voi varmasti nähdä Paholaisen työtä siellä taustalla, vaikuttamassa sekä muuhun perheeseen että sinuun, ja siellä paikkakunnalla yleisemminkin. Kerroit, että hengelliset asiat alkoivat kiinnostaa - toivottavasti tarkoitit uskoa Jeesukseen. Tällaisen varmasti paha puoli pyrkii estämään jo ennakolta, ja olisi kyllä kelvannut, jos olisit mennyt ennemmin lähisukulaistesi mukana samaan mutakuoppaan. Olen pahoillani kaikesta, mitä olet joutunut kokemaan, kysehän on ollut puhtaasti toisten vakavista ongelmista. Vain vahva ihminen ei anna periksi paineelle tulla samanlaiseksi kuin kiusaajansa. Jumalassa on tietysti niin suuri perusta ja turva, että siihen suuntaan kannattaa aina tähyillä ja vedota.


      • Ne inhottavat
        Kyllä tässä kaikessa kirjoitti:

        voi varmasti nähdä Paholaisen työtä siellä taustalla, vaikuttamassa sekä muuhun perheeseen että sinuun, ja siellä paikkakunnalla yleisemminkin. Kerroit, että hengelliset asiat alkoivat kiinnostaa - toivottavasti tarkoitit uskoa Jeesukseen. Tällaisen varmasti paha puoli pyrkii estämään jo ennakolta, ja olisi kyllä kelvannut, jos olisit mennyt ennemmin lähisukulaistesi mukana samaan mutakuoppaan. Olen pahoillani kaikesta, mitä olet joutunut kokemaan, kysehän on ollut puhtaasti toisten vakavista ongelmista. Vain vahva ihminen ei anna periksi paineelle tulla samanlaiseksi kuin kiusaajansa. Jumalassa on tietysti niin suuri perusta ja turva, että siihen suuntaan kannattaa aina tähyillä ja vedota.

        puristelijaukot, niistä tuli mieleen, että olen joskus lukenut elämäntarinoita, joissa rapajuoppo "äiti" on pyrkinyt kauppaamaan tytärtään rapajuopoille "miehille", jotta saisi lisää viinaa. Voisiko tässä saunottamisessa olla siitä kyse, että saivat katsella ja puristella ja ottaa minkä irti saavat? Sulla kun kumminkin oli isä, joka vähän puolusti, niin se ehkä hillitsi menemästä pidemmälle?


      • Rakastavasydän
        Kyllä tässä kaikessa kirjoitti:

        voi varmasti nähdä Paholaisen työtä siellä taustalla, vaikuttamassa sekä muuhun perheeseen että sinuun, ja siellä paikkakunnalla yleisemminkin. Kerroit, että hengelliset asiat alkoivat kiinnostaa - toivottavasti tarkoitit uskoa Jeesukseen. Tällaisen varmasti paha puoli pyrkii estämään jo ennakolta, ja olisi kyllä kelvannut, jos olisit mennyt ennemmin lähisukulaistesi mukana samaan mutakuoppaan. Olen pahoillani kaikesta, mitä olet joutunut kokemaan, kysehän on ollut puhtaasti toisten vakavista ongelmista. Vain vahva ihminen ei anna periksi paineelle tulla samanlaiseksi kuin kiusaajansa. Jumalassa on tietysti niin suuri perusta ja turva, että siihen suuntaan kannattaa aina tähyillä ja vedota.

        Kiitos vastauksestasi, uskon itsekkin paholaisen vaikuttaneen asioihin paljonkin.Tarkoitin nimenomaan uskoa Jeesukseen ja Jumalaan, uskoni on säilynyt läpi elämäni...Siitä olen kiitollinen,että minä olen ollut vahva ja kestänyt kaiken. Jeesukseen ja Jumalaan olen oppinut turvaamaankin ja apua paljon saanutkin.
        Ainut johon me voimme aina luottaa ja turvata on Jeesus ja Jumala.


      • Rakastavasydän
        Ne inhottavat kirjoitti:

        puristelijaukot, niistä tuli mieleen, että olen joskus lukenut elämäntarinoita, joissa rapajuoppo "äiti" on pyrkinyt kauppaamaan tytärtään rapajuopoille "miehille", jotta saisi lisää viinaa. Voisiko tässä saunottamisessa olla siitä kyse, että saivat katsella ja puristella ja ottaa minkä irti saavat? Sulla kun kumminkin oli isä, joka vähän puolusti, niin se ehkä hillitsi menemästä pidemmälle?

        Olen miettinyt asiaa ja keskustellut miehenikin kanssa tuosta... Hän on varma että, he ovat menneet pidemmällekkin, hän on ollut ammatissa,joissa on tavannut paljon sellaisia henkilöitä, joille on tehty vastaavaa ja huomaan helposti yhtäläisyydet asioilla, koska on lukenut myös psykoligiaa...
        Hän huomaa helposti myös pelkoni, joita en edes itse ole huomannut tai tietää mistä ne johtuvat.
        Isä oli hyvin vähän kotona,teki usein 2-3 vuoroa töitä ja kalasti vapaa aikoinaan...


    • hurrdurrherpderp

      Trolli.

    • jk

      va niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe