RANKKA AIKUIS-IKÄ ( OSA 7 )

Rakastavasydän

Lopulta päätin lähteä,ei ois antanut mun lähteä.Lähdin 1.8.2005 erilleen.Se petti mua naimisissa olevan 5 lapsen äidin kanssa, juhannuksesta alkaen...Jonka myönsi vasta syyskuun lopussa,sillekkin naiselle tuli ero ja sen lapset jäi sen miehelle.Lassi ei antanut mun olla rauhassa,kävi raivoamassa ja pyytämässä,että jatkettaisi ja valitteli suhdettaan
Birgittaan,sitten tyttäreni Anu muutti kausalaan. vanhin tytär asui Kouvolassa miehensä ja 2 lapsensa kanssa.Sillä oli ongelmia ja se joi viikolla ja viikonloput ja käytti aineita,sitten mie sain sitä irti niistä,tuin päivittäin sitäkin,samaan aikaan Anu välillä uhkaili itsarilla,samoin Lassi ja myös Helvi puhui tekevänsä itsarin,ellei sen painajaiset lopu,ettei se kestä niitä painajaisia,joissa sen läheisiä ihmisiä silputaan veitsillä,molemmat tyttäreni olivat saatananpalvojia...No Niko oli kipeenä ja hoidin yksin sitä,välillä valvoin yli kuukauden kerralla Nikon kanssa.Kukaan ei auttanut mua,olin kipeenä,sairauksien kanssa ja välillä
kuumeessakin, pojan isäkään ei suostunut hoitaa poikaansa,vaikka sanoin että tartten saada nukkua edes yhden yön,et mun sydän ei kestä,no sit tuli 3.10.05 jolloin sain pahan infarktin,koitin saada sitäkin
aamupäivästä aamuyö yhteen ohi napsimalla nitroja,lopulta oli pakko soittaa ambulanssi.Soitin pojan isälle, että sen täytyy ottaa nyt Niko luokseen,että mulla on infarkti ja joudun lähteen sairaalaan,ei ois
suostunut millään,mut sanoin että on pakko ottaa,koska en voi viedä sairaalaankaan...No mut vietiin sairaalaan,olin kivusta ja lääkkeistä pökerryksissä,etten juurikaan muista matkasta,sen muistan että
juttelin lääkärin kanssa ja että,ne puhuivat että,mulle on pakko tehdä pallolaajennukset ilman nukutusta,etten kestä nukuttamista,sit muistan heränneeni pöydällä muutamia kertoja kipuun ja että,aina annettiin kipulääkettä lisää.sit heräsin 2 kertaa hetkeksi ja aloin heräillä vasta torstaina ja pyysin heti kotiin...perjantai iltana pääsin pois.Minulle oli tehty 3 pallolaajennusta ja kerrottiin,että oisin kuollut ellen ois tullut sinne silloin.Kerrottiin että minulla on sepelvaltimotauti ja suonet 60 % 70% ja 80 % tukkeessa.No mie tuin edelleenkin toisia,sitten 27.10.05 vanhempi tytär oli tappanut itsensä.Sen kuolemasta ei mennyt kuin muutamapäivä,kun nuorempi tytär tuli kertomaan minulle asioita
(järkyttämään).Anu kertoi minulle,kuinka hän oli Helvin kanssa yhdessä käyttänyt jo yli neljävuotta, huumeita,hasista,piriä jne...lisäksi pillereitä ja alkoholia,kuinka olivat paljon juoneet ja pitäneet seksibileitä,Anu oli jopa maannut Helvin miehen kanssa,kun Helvi oli ollut samalla sängyllä,kertoi makailleensa miesten kanssa rahasta jne...Se oli järkyttävää kuultavaa,tuli mieleen että,halusko Anu mun saavan uuden sydänkohtauksen,kun kertoi sellaisia...No meni jonkun aikaa eteenpäin, Anu alkoi harrastamaan strippausta ja sen jälkeen Anu vietteli Lassin eli velipuolensa isän eli ns,isäpuolensa ja tuli nauraen yx aamu kertomaan minulle yksityiskohtaisesti,kuinka olivat yöllä olleet,ettei minulle jäänyt epäselväksi puhuiko totta...Se sattui minuun,tuntui järkyttävältä koko asia...No olen kyllä tottunut että,Anu tekee vaikka mitä temppuja.No sitten Lassi soitteli nais-ongelmistaan sillä oli suhde Birgitan,Anun,mallun ja ex-vaimonsa sirpan kanssa,se hyppi samanakin päivänä sängstä sänkyyn jne...
Lopulta aloin karttamaan heidän seuraansa,en vastannut välillä puhelimeen.

Nykyinen tilanne...
Olen ollut nyt kolmatta vuotta avioliitossa nykyisen mieheni kanssa.Naiset tuntuvat jälleen haluavan mieheni,kuten aina enenkin.Sillä erolla että,nykyinen mieheni on uskollinen,eikä halua muita naisia,
koska on kiertänyt maapallon ristiin-rastiin tunnetussa rock-yhtyeessä.Catissakin (tv) naiset kirjoittelevat miehelleni ( DIRTY DOLL ) KIIHKEITÄ VIESTEJÄ JA TAPPELEVAT MIEHESTÄNI JA KILPAILEVAT KUKA OTTAA DIRTY DOLLIN,EIVÄT VAIN YMMÄRRÄ ETTÄ DIRTY DOLLILLA ON OMAKIN TAHTO JA EI TAHDO MUITA KUIN MINUT ELI VAIMONSA !!!

JK: DIRTY DOLL ON ENSIMMÄISEN KERRAN ELÄMÄSSÄÄN RAKASTUNUT TAI RAKASTAA ENSI KERRAN JOTAIN NAISTA AIDOSTI,JOTEN YRITYKSET ISKEÄ,ON TUHOON TUOMITTUJA! MINÄKIN RAKASTAN DIRTY DOLLIA,TOSIN OMANA ITSENÄÄN,EN ROOLIHAHMOA!

0

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Terveys
        320
        7600
      2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        66
        2176
      3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        176
        1853
      4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
        Kajaani
        16
        1382
      5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        112
        1287
      6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
        Suomalaiset julkkikset
        9
        1251
      7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
        Maailman menoa
        170
        1231
      8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
        Puolanka
        56
        1181
      9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
        Ikävä
        41
        1081
      10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        290
        1019
      Aihe