ANTEEKSI RAKAS HANNELE VAIMONI,KUN EN OLE VIELÄ OPPINUT PETTÄMÄÄN SINUA,ENKÄ OLE KIINNOSTUNUT MISTÄÄN PERVOSTA SEKSIN MUODOSSA,KUTEN ANAALI SEKSI,ANTEEKSI ETTÄ OLEN PELKKÄ HETERO MIEHESI...
MUTTA...
KYLLÄ SINÄ RAKKAANI VARMAAN YMMÄRRÄT JA ANNAT ANTEEKSI,KOSKA OLET ITSE SAMANLAINEN NAINEN,
KUIN MINÄ MIEHENÄ...
T: DIRTY DOLL
SORRY VAIMONI
oikea DIRTY DOLL
1
881
Vastaukset
- Rakastavasydän
TOKI MINÄ ANTEEKSI ANNAN SINULLE,KIITÄN SIITÄ SINUA ETTET OLE PERVERSSI...
SINUA ON HAUKUTTU MUINAISJÄÄNTEEKSI JA MINUA VANHANAIKAISEKSI,KUN EMME HYVÄKSY VAPAITASUHTEITA TAI KUN EMME OLE SUOSTUNEET VAPAISIINSUHTEISIIN,RYHMÄSEKSIIN YMS...
NYKYISIN TUNTUU ETTÄ,HETERO ON KUIN KIROSANA JA EPÄNORMAALIA. ;-)
MIELESTÄNI JOKAISEN JOKA SEURUSTELEE,TAI ON AVIOSSA PITÄISI OLLA AINOASTAAN KUMPPANINSA KANSSA.ELLEI OSAA OLLA USKOLLINEN,ON PAREMPI OLLA YKSIN,KUIN PETTÄÄ JA SATUTTAA TOISTA IHMISTÄ. JOTEN SAAT PUOLESTANI USKOLLISUUTESI ANTEEKSI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779