Miten SINÄ käyttäydyt kun olet ihastunut?

tyttö18v

tämmönen kysymys vaan.. miehille ja naisille, kaikenikäisille :) ite oon aika ujo, tuijottelen sitä miestä salaa, ajattelen sitä aika paljon, joskus melkein koko aika, oon aika hermostunu sen seurassa..

39

8022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onsilloinse...

En osaa käyttäytyä ollenkaan....pahempi juttu se....

• ;) ...

fap fap

• lallallalal

Ihastun todella harvoin, mutta kun ihastun niin ihastun sitten kunnolla, vaikka se käykin hitaasti. Valitettavasti en vaan osaa näyttää ihastustani oikein, edellisen suhteen pilasin olemalla etäinen ja viileä tätä henkilöä kohtaan vaikka oikeasti hän oli mielestäni täydellinen juuri sellaisena kuin oli ja tykkäsin hänestä hirveästi. Jotenkin ihastumisen tunne aiheutti varmaan sitten epävarmuutta itsessäni ja käytökseni muuttui sen takia aika typeräksi.. Jos nyt voisi palata ajassa taaksepäin kehuisin tätä henkilöä kritisoinnin sijaan ja olisin yleisesti paljon positiivisempi ja koittaisin olla rennompi, sellainen miten varmaan useimmat muut ihastuneina on. Mutta ei voi enää mitään, hänkään ei ihastunut minuun koska olin tuollainen.. ehkä sitten joskus osaan ottaa vähän rennommin ihastuneena, kivaahan sen pitäisi olla eikä stressaavaa :)

• kokeile kannattaa;)

voisi lämmitellä , jospa kertoisit / kirjoittaisit vaikka s-postissa kaiken tuon suoraan hänelle ;)

• lalalalallala
        kokeile kannattaa;) kirjoitti:

voisi lämmitellä , jospa kertoisit / kirjoittaisit vaikka s-postissa kaiken tuon suoraan hänelle ;)

en oikein pysty, tunteita on vielä häntä kohtaan liikaa ja tiedän ettei hän ajattele minusta samalla tavalla - satuttaisin siis vain itseäni vielä enemmän. mieleni tekisi kyllä ottaa yhteyttä mutta ajattelen sen niin että jos hän sittenkin haluaisi yrittää uudestaan hän varmaan ottaisi tai olisi jo ottanut yhteyttä aikaisemmin, eli mun täytyy nyt vaan yrittää unohtaa koko asia. onko sinulla sitten ollut samanlainen tilanne ja kävikö siinä paremmin? kerro ihmeessä :)

• lalalalallaal
        lalalalallala kirjoitti:

en oikein pysty, tunteita on vielä häntä kohtaan liikaa ja tiedän ettei hän ajattele minusta samalla tavalla - satuttaisin siis vain itseäni vielä enemmän. mieleni tekisi kyllä ottaa yhteyttä mutta ajattelen sen niin että jos hän sittenkin haluaisi yrittää uudestaan hän varmaan ottaisi tai olisi jo ottanut yhteyttä aikaisemmin, eli mun täytyy nyt vaan yrittää unohtaa koko asia. onko sinulla sitten ollut samanlainen tilanne ja kävikö siinä paremmin? kerro ihmeessä :)

niin ja jos jollain muullakin on ollut samanlainen tilanne niin helpottaisi kuulla miten siinä on sitten käynyt, pitikö vain unohtaa ja jatkaa elämää? itseäni harmittaa vieläkin aivan mahdottomasti se että käyttäydyin tuolla tavalla enkä uskaltanut täysillä heittäytyä ja antaa toisen tutustua minuun kunnolla. ihastuksesta (joka siis kasvoi aika hitaasti, sekin varmaan vaikutti käyttäytymiseeni) johtunutta epävarmuutta/ujoutta se kai oli, mutta sen tajuaminen näin jälkikäteen vain pahentaa oloa. erosta on jo jonkun verran aikaa, mutta ajatukset palaavat koko ajan menneeseen. ei tilannetta varmaan enää oikein pysty korjaamaan, vai mitä mieltä olette? en tiedä mitä hän ajattelee, mutta arvelen että on jo siirtynyt eteenpäin elämässä, samaa yritän tässä itsekin. vinkiksi muille voisinkin antaa ettei kannata antaa ihastumisen vaikuttaa ainakaan tuolla tavalla..

• 5ii3i5o
        lalalalallaal kirjoitti:

niin ja jos jollain muullakin on ollut samanlainen tilanne niin helpottaisi kuulla miten siinä on sitten käynyt, pitikö vain unohtaa ja jatkaa elämää? itseäni harmittaa vieläkin aivan mahdottomasti se että käyttäydyin tuolla tavalla enkä uskaltanut täysillä heittäytyä ja antaa toisen tutustua minuun kunnolla. ihastuksesta (joka siis kasvoi aika hitaasti, sekin varmaan vaikutti käyttäytymiseeni) johtunutta epävarmuutta/ujoutta se kai oli, mutta sen tajuaminen näin jälkikäteen vain pahentaa oloa. erosta on jo jonkun verran aikaa, mutta ajatukset palaavat koko ajan menneeseen. ei tilannetta varmaan enää oikein pysty korjaamaan, vai mitä mieltä olette? en tiedä mitä hän ajattelee, mutta arvelen että on jo siirtynyt eteenpäin elämässä, samaa yritän tässä itsekin. vinkiksi muille voisinkin antaa ettei kannata antaa ihastumisen vaikuttaa ainakaan tuolla tavalla..

juu, itelläni on aina sillä tavalla että mitä enemmän ja suurempia tunteita mulla on ihmisiä kohtaan, sitä etäisempi olen. ihan ku pitäis olla joku tietty tasapaino siinä kuinka hyvin kohtelee ihmistä verrattaen siihen kuinka paljon siitä tykkää. tai sitten muuten vaan liikaa keskittyy itseensä kun on valtavat paineet siitä mitä toinen ajattelee. itse olen monta ihmissuhdetta ja suhdetta tuhonnut sen takia kun olin niin "vaikeasti tavoiteltava". yleensä on sopivasti sattunut joku muutto tai joku muu este siihen että olisi voinut katumuksen iskiessä palata sen ihmisen luo ja pyytää anteeksi. katumuksen tunne jää. ihastumisvaiheessa onkin ihan nautinnollista jarrutella ja olla hieman mystinen mutta kun tunteet syvenevät niin täytyisi osata päästää irti ja ajatella sitä toistakin. jatketaan opettelua..

• llalall
        5ii3i5o kirjoitti:

juu, itelläni on aina sillä tavalla että mitä enemmän ja suurempia tunteita mulla on ihmisiä kohtaan, sitä etäisempi olen. ihan ku pitäis olla joku tietty tasapaino siinä kuinka hyvin kohtelee ihmistä verrattaen siihen kuinka paljon siitä tykkää. tai sitten muuten vaan liikaa keskittyy itseensä kun on valtavat paineet siitä mitä toinen ajattelee. itse olen monta ihmissuhdetta ja suhdetta tuhonnut sen takia kun olin niin "vaikeasti tavoiteltava". yleensä on sopivasti sattunut joku muutto tai joku muu este siihen että olisi voinut katumuksen iskiessä palata sen ihmisen luo ja pyytää anteeksi. katumuksen tunne jää. ihastumisvaiheessa onkin ihan nautinnollista jarrutella ja olla hieman mystinen mutta kun tunteet syvenevät niin täytyisi osata päästää irti ja ajatella sitä toistakin. jatketaan opettelua..

no joo, jatketaan vaan opettelua. ehkä tää tästä joskus, jos nyt joskus sitten sattuisi ihastumaan johonkin toiseen yhtä voimakkaasti. ja jos se vielä olisi molemminpuolista sillä kerralla kun tajuaisi olla ihastuneena oma itsensä... mullakin kävi niin että muutin toiselle paikkakunnalle, se nyt ei ainakaan asioita helpottanut. hassua että satuin tälle sivulle juuri kun joku oli vastannut vanhaan viestiini. tuonkin kirjoittamisesta on jo kuukausi, mihin tää aika niin nopeesti häviää? ja miksei tunteet ole jo hävinneet? tuskaa tämmönen. no, pitää vain jatkaa elämässä eteenpäin. surullista mutta minkäs teet.

• -luumlum-

Jos kukaan ei tule sanoon mitään, tulkitsen ettei kiinnosta.
      Et silleen.

Yritä kehittää jotain kontaktia..................... ;)

• ndjso

esim. tietääkö vastapuoli, että olisin ihastunut siihen tms.
      Yleensä nauran aika paljon, tuojottelen myöskin sitä, meen ehkä juttelee..
      Kuitenkin hirvee himo olla kyseisen henkilön lähellä vaikken mitään uskaltaisi tehdä.

• roskanokka

- typerää hymyilyä
      - vaivaantunutta liikehdintää
      - tuskan hiki, kainalot litimärkänä
      - silmiin sattuu kun katseet kohtaa
      - pakkomielteistä katsekontaktin hakemista, silmiin tuijotusta ja jatkuvaa vilkuilua
      - hysteerisiä naurunpyrskähdyksiä mitään muuta sanomatta
      - Hermostunut olo ja kiilto silmissä toljotusta
      - jatkuva halu hakeutua seuraan
      - jatkuva haaveilu että olisi kyseisen ihmisen seurassa
      - Ym. sekavaa käytöstä.

Tehkääs itse perässä, en voi kyllä väittää suosion olevan suuri :D

• noloihastuja

voi apua miten tutulle kuulostaa, törkeet punastelut kun tästä kyseisestä ihmisestä tulee puhe kavereiden kanssa. :D

• liian ihastunut

Aluksi kun ihastuin:

- olin innoissani, halusin päästä lähelle häntä ja jutella
      - hakeuduin lähelle aina kun pystyin
      - uskoin itseeni ja mahdollisuuksiini, olin iloinen ja positiivinen
      - haaveilin

Sitten kun en saanut kunnolla vastakaikua (mutta kuvittelin sitäkin enemmän sitä):

- vilkuilin häntä paljon
      - aloin jännittää häntä, en uskaltanut paljoa enää jutella
      - vapisin, tunsin fyysistä heikotusta, kuumotusta, ruokahaluni katosi, ajattelin häntä jatkuvasti, ravasin koko ajan vessassa (kiihtynyt aineenvaihdunta) yms.
      - haaveilin

Nyt kun tilanne on jatkunut samanlaisena:

- uskallan katsoa häntä yleensä vain kun hän ei katso takaisin
      - jännitän niin paljon etten voi jutella tai olla hänen seurassaan -> välttelen vaikken haluaisi :(
      - haaveilen ja ahdistun

• _nainen_27

perhosia vatsassa, kun ihastus on lähellä -> pakki sekaisin -> ravaan vessassa
      punastumista kun jutellaan
      punastumisesta johtuen koitan välttää kahdestaan jäämisiä ja jutteluita, vaikka haluan niitä enemmän kuin mitään!
      Jutut muuttuu tavallista typerimmiksi, hermostunuttta naurua joka asiaan
      sydän pamppailee
      tuntuu että taju menee
      ajatukset harhailee aina häneen

ei näillä eväillä juuri ole menestystä saavutettu.

• tyttö92_kertoo

-perhosia vatsassa
      -pakko ravaa vessassa (kiihtynyt aineenvaihdunta)
      -ruokahalu ihan sekaisin, välillä en syö mitään koko päivänä ja välillä syön niin että meinaa lentää laatta
      -vatsa täysin sekaisin, ripulia
      -hirveä kylmä hiki kokoaika
      -punastelen
      -kädet hikoaa
      -sanat menee sekaisin ja sanaripulia
      -aivan älyttömiä sekavia naurunpurskahduksia, täysin tyhjästä
      -hermostuttaa, kynsien pureskelu kokoaika

• että tämmöstä

oikeastaan pitkiin aikoihin ollut ihastunut. Nuorena, jos oli ihastunut johonkin, niin saatoin vilkuilla jne...mutta ujona en mennyt juttelemaan. Eipä ne ihastukset koskaan olleet molemminpuolisia ja ne pojat eivät mun näköistä pahemmin edes katsellut. Näin vanhempana on ihastukset jääneet vähiin, ehkä siksi kun olin saanut kuulla kommentteja ei niin kauniista ulkonäöstäni, joten aattelin ett parempi jättää ihastumiset ja muut touhut suosiolla väliin. Minkäpä sille voi kun ei viehättänyt ketään. No, enpä taida olla ainoa, joka on jäänyt yksinänsä tässä maailmassa.

• M22v

En uskalla katsoa päin, paitsi jos hän on kauempana, mutten kuin ehkä sekunnin silmiin.
      Jossain tilanteissa saattaisin tuijottaa vaikka seinää tiiviisti aivan kuin se olisi maailman mielenkiintoisin asia, vaan koska en uskalla katsoa häntä päin.

Olen hermona, mutta ei sitä minusta varmaan näy ulos päin.
      Saatan tuntea oloni niin jännittyneeksi, että yritän lähteä pois paikalta, tai piiloutua jotenkin. Voin hengittää vasta kun en häntä näe, mutta kuitenkin haen häntä katseellani.

Jos hän katsoisi minua pitkään, varmaan saattaisi naamaa ruveta kuumottamaan ja sitten sen varmana huomaisi :D Ja jos hän painaisi kämmenensä sydämeni kohdalle, saattaisi huomata miten kovasti se takoo.
      Mutta olen todella huono osoittamaan kiinnostustani selvästi... jos saan tilaisuuden olen kyllä huomaavainen, mutta eipä sellaisia tilaisuuksia ole tähän mennessä oikein ilmaantunut.

• MadRose

Mulla on menossa tilanne missä jätkä vilkuilee koko ajan ja katsoo aika pian pois päin jos katseet kohtaa. Luulen ettei se ole kiinnostunut kun ei koskaan hakeudu mun seuraan yms. vaikka on sosiaalinen persoona (olen tosin varattu vaikka itsekin olen ihastunut tähän jätkään). Mutta aina kahdenkesken tämä poika on tosi mukava ja ollaan juteltu kaikista elämänasioista (tai sitten hän on vain ystävällinen). Eli jätkä voi olla kiinnostunut vaikkei tunkisikaan seuraan? :D

• M22v
        MadRose kirjoitti:

Mulla on menossa tilanne missä jätkä vilkuilee koko ajan ja katsoo aika pian pois päin jos katseet kohtaa. Luulen ettei se ole kiinnostunut kun ei koskaan hakeudu mun seuraan yms. vaikka on sosiaalinen persoona (olen tosin varattu vaikka itsekin olen ihastunut tähän jätkään). Mutta aina kahdenkesken tämä poika on tosi mukava ja ollaan juteltu kaikista elämänasioista (tai sitten hän on vain ystävällinen). Eli jätkä voi olla kiinnostunut vaikkei tunkisikaan seuraan? :D

Ja kerta olet varattu, voi olla että se on juuri se syy miksei hän sitten sun seuraasi hakeudu, vaikka olisikin kiinnostunut.

• patuxci

Että mulla on vähä sama juttu... toki voisit kertoa hänellä tunteesi tai vaikka pyytää häntä ulos...
      minä itse olen kokeillut tuota että sanon hänelle sen mutta en uskalla sanoa muuta hänelle koska pelkään että hän ei tykkääkkään minusta tai on jo varattu... =(

• ghjhjkvkhjblkjbh

Olen tavallaan ihastunut yhteen näytteliään, ja sen roolihahmoon tv-sarjassa. Ehkä koska tyyppi on tosi hyvän näkönen, ihailen sitä tiettyä roolihahmoa.
        Mulla tämmesee julkkiksee ihastuminen näkyy:
        -haaveilen:)
        -etin siitä tyypitä kuvia, juttuja netistä
        -mulla on tullu tarve lenkkeilyyn, koska se näytteliä on semmone hyväkroppanen, urheileva

Jos ihastun henkilöön jota nään ihan livenä:
        -toivon vaan että se tyyppi olis mun lähellä
        -ajattelen että toivottavasti tyyppi pitää mua "coolina" ja kauniina
        -haaveilen tietty
        -nauran sen jokaselle jutulle
        -yritän kiinnittää sen huomion
        -jänitän lihaksia, ku puhun , ja olen muutenki siinä seurassa levoton

• stubbee
        ghjhjkvkhjblkjbh kirjoitti:

Olen tavallaan ihastunut yhteen näytteliään, ja sen roolihahmoon tv-sarjassa. Ehkä koska tyyppi on tosi hyvän näkönen, ihailen sitä tiettyä roolihahmoa.
        Mulla tämmesee julkkiksee ihastuminen näkyy:
        -haaveilen:)
        -etin siitä tyypitä kuvia, juttuja netistä
        -mulla on tullu tarve lenkkeilyyn, koska se näytteliä on semmone hyväkroppanen, urheileva

Jos ihastun henkilöön jota nään ihan livenä:
        -toivon vaan että se tyyppi olis mun lähellä
        -ajattelen että toivottavasti tyyppi pitää mua "coolina" ja kauniina
        -haaveilen tietty
        -nauran sen jokaselle jutulle
        -yritän kiinnittää sen huomion
        -jänitän lihaksia, ku puhun , ja olen muutenki siinä seurassa levoton

ettet olis vaa tohon seksi-seppoon ihastunu?? ;DDD

• ihan kommentti vaa
        stubbee kirjoitti:

ettet olis vaa tohon seksi-seppoon ihastunu?? ;DDD

mää ainakin olen , vaikkei SE seksi-seppo teeveessä ole viel tähänpäivään mennessä esiintynyt .heh

• .....

Vedän käteeni ajatellen ihastukseni kohdetta.

• just3

joo, meen ihan puihin enkä osaa olla. mies 32.v, nii.

• p.k.

Hakeudun lähelle, juttelen, hymyilen, katson silmiin yms.

• Mulla hyvin pitkälle samat "oireet". Juttelu tosin roikkuu siitä, missä tapaa ko. henkilöä.

• Alan puhua liikaa ja liian kovaa, käyttäydyn kuin hullu. Punastelen, tärisen.

Nyt en kyllä oo ihastunut.

• wiiihhiiiii

-Ajattelen hyvin paljon ihastusta
      -Kirjotan asioita ihastuksesta
      - Setvin sen käytöstä kavereiden kanssa
      - Katson paljon sivusilmällä
      - Nauran ja puhun paljon hänen ollessa läsnä
      - Olen huomannut että hiplaan hirveästi hiuksiani :D

• karrimor on vaate!

yritän käyttäytyä mahdollisimman tavallisesti ja uskon olevani aika hyvä siinä :P

• jokuvaann

en osaa käyttäytyä ollenkaa, sekoan.

• Maybe al0ne f0refer

Katselen muualle, pakoilen tilannetta ja kiroilen itseni sisällä, itselleni saamattomuuttani. Ujoutta varmaan...

• kumpaa tää nyt on

Onko nainen ihastunut vai vihastunut kun kanssa pakoilee, vilkuilee jännästi, ei puhu koskaan kun oon lähellä, yhtäkkiä hääräilee päämäärättömästi, säikähtää jos tuun liian lähelle, hermoilee ja ei oo rentona ollenkaa?

• ahdistunut.

voi olla molempia. Itse vilkuilen yhtä siitä syystä, koska katson että "eikä tuo vilkuile minua" koska se on jumalattoman ahdistavaa jos joku tuijottaa silmät lasittuneina koko ajan. Lisäksi en tykkää kun tää kyseinen tulee liian lähelle, joten hermostun

• IHASTUNUT!!!!!!!!!!!!!

Vetoan moniin ihmisiin täällä ja nyt viimeinkin viitin kirjoittaa tänne omaa "ihastus probleemaa" (xD)

Tosiiankin oon ihastunut yhteen poikaan jo "huimat" 2 kuukautta, silti se tunne on sitä kohtaan luja. En tavallaan tunne häntä mutta hän on esillä oleva ja hyvin sosiaalinen, niin että tuttuja jo ollaan.
      Hän ei ole samalla luokalla mutta vierus luokalla on, joten olemme usein tekemisissä toisen luokan kanssa.

Kaikissa oudointa on tässä että juuri ihastukseni on parini Fysiikassa, sitä kautta olen ihastunut häneen.

IHASTUKSENI PARHAAT PUOLET:

-Reipas
      - kasvot
      -kroppa
      - sosiaalinen
      - hymy
      - ääni
      - kaverikeskeinen (suosittu kamuporukas)
      - Urheilullinen
      - hyväkäytöksinen (perus)

NÄIN MINÄ REAGOIN HÄNEEN:
      - hymy
      - hermostunut nauru
      - välttelen katseita kun hän on lähellä
      - katselen kun hän on kaukana
      - kädet hikoaa (joskus)
      - mietin häntä usein joka muistuttaa
      - punastelen
      - pysyn kaukana

Noiden perusteella olen aika UJO tapaus ihastuksen suhteen. En uskalla mennä puhumaan hänelle koska ei ole mitään JÄRKEVÄÄ puhumista. En halua että hän tietää tästä joten yritän "esittää" etten välitä hänestä. Syitä ovat tälläinen hermusteneisuus ja ahdisteneisuus koska olen epävarma TYKKÄÄKÖ HÄN MINUSTA.

Vaikka osaankin hyvin lukea ihmisiä, niin hän on vaikea tapaus. Olen huomannut pari merkkiä hänestä, että voisi olla vähänkin kiinnostunut mutta EN TIEDÄ.

EN HALUA KERTOA HÄNELLE, KOSKA:

- Entäs jos hän ei pidä minusta (?)

- Siitä tulisi varmaankin juoru luokissa.

- Sen takia turhaan joka ilta ahdistelen ajatusta että minulle naurettaisiin koulussa

Haluan pysyä massassa mielummin kuin erottua! Ujo tyyppiä ~ 12-14v. Tyttö.

• Veemäistä se on

Höperösti, koska menen aivan sekaisin.

• apua.

Jos punastuu ja ns. hautautuu takin sisään kun ei pakoon pääse, niin onko merkki mahdollisesta ihastumisesta vai ujoutta?

• ViisitoistaJaKaksi

Tällä hetkellä reagoin ihastukseeni näin:

* vilkuilua tietyin väliajoin
      * jos jään katseesta kiinni, käännän heti pääni pois - SAATAN MYÖS PUNASTUA JA PAHASTI
      * pientä jännitystä; välillä tulee olo, etten uskalla mennä samaan tilaan hänen kanssaan vaan haluan vain piiloutua
      * hakeudun seuraan/lähelle
      * vieressä näytän normaalilta, mutta mieleni huutaa hänen nimeään ja tunnen itseni maailman onnellisimmaksi
      * saatan kiihottua, jos olemme ihan lähekkäin (tämä hieman hävettää...)
      * kun jutellaan, puhun kirjaimellisesti pelkkää paskaa vähän liiankin innokkaan näköisenä (jälkikäteen hävettää aivan helvetisti) - tämä taitaa johtua siitä, että haluan jutella hänen kanssaan ja sanon heti mitä mieleeni pälkähtää miettimättä ollenkaan, onko aihe kummankaan mielestä lainkaan kiinnostavaa. Ja usein ei kyllä ole. :D Tänään sain hävetä silmät päästäni, puhuessani vaan eteenpäin mietin samalla, että mitä helvettiä sä taas päästät suustasi, lopeta nyt jo!!!! Sitten hiljeninkin pitkäksi aikaa maata tuijotellen.

Tässä on tapahtunut jotain todella mielenkiintoista. Tämä on elämäni ensimmäinen kerta, kun uskallan jutella ihastukseni kanssa, mutta se on näköjään mennyt siihen sitten, että jauhan täyttä paskaa. Eli onko sekään nyt täysin hyvä juttu. Ennen käyttäydyin niin, etten pystynyt puhumaan sanaakaan ja pakenin aina, jos oli lähellä. Eli tylysti, vaikka halusin kovasti juttelemaan ja lähelle. Esimerkiksi kouluaikana pystyin juttelemaan yhdelle pojalle normaalisti, mutta kun ihastuin häneen viimeisenä vuonna, niin en vaihtanut sanaakaan hänen kanssaan, koska en uskaltanut. Nykyisen ihastuksen kanssa on vähän toisin, välillä välttelen paljon, mutta en pelkää jutella. Häpeä juttelun jälkeen on usein aika kova, mutta toisaalta olen jotenkin todella tyytyväinen, että kykenen sanomaan edes jotakin. Ja ehkä suurin saavutukseni entiseen verrattuna on se, että aloitin juttelun ensimmäisenä...

• vaikeeta on

Noinhan se varmaan menee viisitoistajakaksi kaikilla ihastuneilla. Kuulosti hauskalta, ei pahalla. Se on jännä, muiden kanssa sitä puhua pälpättää vaikka mitä ja sit jonkun tosi kiinnostavan ihmisen kohdalla miettii että enhän mä voi mennä jutteleen kun en tiedä mitä helkuttia sitä juttelis, jotain typerää kuiteskin sopertais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      270
      2795
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      19
      2217
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      341
      1955
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      209
      1327
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      64
      1268
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1149
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe