"Seksin määrä parisuhteessa vähenee monella pariskunnalla radikaalisti alkuhuuman jälkeen. Ilmiölle esitetään nyt kemiallista selitystä".
http://www.uusisuomi.fi/viihde/81332-siksi-seksi-loppuu-2-vuoden-jalkeen
Tämän jälkeen himo muuttuu monelle pariskunnalla halauksiksi.
Kahden seurusteluvuoden jälkeen siirrytään yleensä "vakaan suhteen tilaan", jolloin muut hormonit tulevat tilalle. Rakastavaiset vakuuttavat tunteidensa olevan ikuisia, mutta hormonit kertovat eri tarinaa, tutkijaryhmän johtaja Donatella Marazziti kertoo
Naisille tulee päänsärkyä !
Siksi seksi loppuu 2 vuoden
3
167
Vastaukset
- tosijuttu dsfgdr
Kyllähän tuossa totta on toinen puoli, ihminen ei ole tarkoitettu yksiavioiseksi, vaan kokemaan useita peräkkäisiä lyhyitä parisuhteita
Kahden vuoden jälkeen ensihuuma haihtuu eikä miestäk''n huvita seksi enää niin kuin alussa- Se tuoksu%
Jos noin käy, niin sitten on lipidot laskussa. Pitkäaikaiseen kokemukseen nojaten, ainakin kaksi vuosikymmentä siihen menee. Naiset ovat tosin arvoitus, niille tahtoo sitä päänsärkyä tulla helpommin :D
- rose18
minusta tuntuu että mitä pitemmin ollaan sitä vähempi.
kohta 7 vuotta ja näyttää siltä 2-3 kertaa viikossa. alussahan olitiin peräti ennätykselliset 7x päivässä(ihania aikoja).
paitti nyt tossa ukko kun oli lomalla peräti 4 kertaa viikossa 8D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988