MsMpEng.exe - mikä on pirulaisen tarkoitus

outoa on vie tehot

mitä tuo tekee. mulla lukee suoritin (tehtävien hallinta)kohdassa 75 ja muistin käyttön 50000kt. yk nettisivu auki ei mitään muuta. viruksia ei ole fline online ja malware avast ja za ainakaan löytäny.

9

16850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Tuohan on Microsoftin haittaohjelmantorjuntajuttu. Yrittää epätoivoisesti pitää örkit ulkona.

• Mantsa_jjj

Sullo se Mikkisoftan sekurity essentialssi käytössä. Se suojailee konettas taustalla, mutta se todella syö tehoja. Täällä vähän samaa vikaa. Täytynee laittaa vaihtoon.

• dfsf

miten tuosta pääsee eroon. poistin delaamalla tehtävienhallinnasta ja sen jälkeen kone jumiutu. windows palomuuri ei oo käytössä eli mikä sekurity mulla sitte pyörii. jos ottas sen pois kun neuvotte onhan mulla ZA.

• entiä..
        dfsf kirjoitti:

miten tuosta pääsee eroon. poistin delaamalla tehtävienhallinnasta ja sen jälkeen kone jumiutu. windows palomuuri ei oo käytössä eli mikä sekurity mulla sitte pyörii. jos ottas sen pois kun neuvotte onhan mulla ZA.

ja jotian löyty että ois win defenderiin /liveoncareen liittyvä. eikös tuo defender ole haittistarkastusohjelma. poistusko ongelma jos poistan sen..

• t44
        entiä.. kirjoitti:

ja jotian löyty että ois win defenderiin /liveoncareen liittyvä. eikös tuo defender ole haittistarkastusohjelma. poistusko ongelma jos poistan sen..

olen ruksannut essentialin pois käynnistyvistä ohjelmista. miten tuo msmpeng.exe silti pitää tehot 100% ja tukkii koneen kun järjestän valokuvia. onko ohjelmalla käyttöö`? kyllä se kerran löys troijalaisen kun muut ei löytäneet.

• paha sanoa
        t44 kirjoitti:

olen ruksannut essentialin pois käynnistyvistä ohjelmista. miten tuo msmpeng.exe silti pitää tehot 100% ja tukkii koneen kun järjestän valokuvia. onko ohjelmalla käyttöö`? kyllä se kerran löys troijalaisen kun muut ei löytäneet.

liian riskaabelia nykyään olla ilman virustorjuntaa. Ja kaikissa virusohjelmissa tahtoo olla omat huonot puolensa. Luulen että uudet virustorjuntasoftat tehdään sillä oletuksella että jengillä on jo useampiytimisiä prossuja koneissa joten teho riittää. Minulla on vielä yksiprossukone ja välillä yskii pahasti kun virustorjunta tekee jotain.

• T2

Aargh Ai toi :) En oo ikuna aikasemmin Defenderiä pääsytäny koneelleni... Mut nyt meni lennossa kun vaihdoin vanhan F-Securen Mikksoftaan...

Ps. Voi juma... se sit tuuppas tohon vanhaan mopoon autoupdatitkin päälle!! :P

• heh ..

MS essentials ei sovi vanhaan koneeseen. Aina kun essentials päivittää itseään, kone on siirapissa pitkääääääääääääääään. :D

• essenziaal

hm.. mut eikö ton MSE pitäis olla kevyt ohjelma, sopiva mm heikkotehoisiin miniläppäreihin tms. Mä olen ruksinut asetuksista tarkistuksen suoritintehot alemmaksi ja ihan mukavasti tämä pelaa pikkukoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3691
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1638
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1395
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1272
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1068
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1021
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1018
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      121
      952
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      785
    Aihe