MsMpEng.exe - mikä on pirulaisen tarkoitus

outoa on vie tehot

mitä tuo tekee. mulla lukee suoritin (tehtävien hallinta)kohdassa 75 ja muistin käyttön 50000kt. yk nettisivu auki ei mitään muuta. viruksia ei ole fline online ja malware avast ja za ainakaan löytäny.

9

16889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Tuohan on Microsoftin haittaohjelmantorjuntajuttu. Yrittää epätoivoisesti pitää örkit ulkona.

• Mantsa_jjj

Sullo se Mikkisoftan sekurity essentialssi käytössä. Se suojailee konettas taustalla, mutta se todella syö tehoja. Täällä vähän samaa vikaa. Täytynee laittaa vaihtoon.

• dfsf

miten tuosta pääsee eroon. poistin delaamalla tehtävienhallinnasta ja sen jälkeen kone jumiutu. windows palomuuri ei oo käytössä eli mikä sekurity mulla sitte pyörii. jos ottas sen pois kun neuvotte onhan mulla ZA.

• entiä..
        dfsf kirjoitti:

miten tuosta pääsee eroon. poistin delaamalla tehtävienhallinnasta ja sen jälkeen kone jumiutu. windows palomuuri ei oo käytössä eli mikä sekurity mulla sitte pyörii. jos ottas sen pois kun neuvotte onhan mulla ZA.

ja jotian löyty että ois win defenderiin /liveoncareen liittyvä. eikös tuo defender ole haittistarkastusohjelma. poistusko ongelma jos poistan sen..

• t44
        entiä.. kirjoitti:

ja jotian löyty että ois win defenderiin /liveoncareen liittyvä. eikös tuo defender ole haittistarkastusohjelma. poistusko ongelma jos poistan sen..

olen ruksannut essentialin pois käynnistyvistä ohjelmista. miten tuo msmpeng.exe silti pitää tehot 100% ja tukkii koneen kun järjestän valokuvia. onko ohjelmalla käyttöö`? kyllä se kerran löys troijalaisen kun muut ei löytäneet.

• paha sanoa
        t44 kirjoitti:

olen ruksannut essentialin pois käynnistyvistä ohjelmista. miten tuo msmpeng.exe silti pitää tehot 100% ja tukkii koneen kun järjestän valokuvia. onko ohjelmalla käyttöö`? kyllä se kerran löys troijalaisen kun muut ei löytäneet.

liian riskaabelia nykyään olla ilman virustorjuntaa. Ja kaikissa virusohjelmissa tahtoo olla omat huonot puolensa. Luulen että uudet virustorjuntasoftat tehdään sillä oletuksella että jengillä on jo useampiytimisiä prossuja koneissa joten teho riittää. Minulla on vielä yksiprossukone ja välillä yskii pahasti kun virustorjunta tekee jotain.

• T2

Aargh Ai toi :) En oo ikuna aikasemmin Defenderiä pääsytäny koneelleni... Mut nyt meni lennossa kun vaihdoin vanhan F-Securen Mikksoftaan...

Ps. Voi juma... se sit tuuppas tohon vanhaan mopoon autoupdatitkin päälle!! :P

• heh ..

MS essentials ei sovi vanhaan koneeseen. Aina kun essentials päivittää itseään, kone on siirapissa pitkääääääääääääääään. :D

• essenziaal

hm.. mut eikö ton MSE pitäis olla kevyt ohjelma, sopiva mm heikkotehoisiin miniläppäreihin tms. Mä olen ruksinut asetuksista tarkistuksen suoritintehot alemmaksi ja ihan mukavasti tämä pelaa pikkukoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe