Blues on ikuinen häviäjä

Winner teis it ool

Annan teille aiheen.ja otsikon: Blues on ikuinen häviäjä. Mielipiteitä?

4

514

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilipalipoika

Vastaus: Blues oli viime kaudella neljäs ja edelliskaudella hopealla. Sekö tekee ikuiseksi häviäjäksi?
      Pelicansilla ei ole yhtäkään mitalia.

Ja noin nuorella joukkueella playoffseihinkin pääseminen olisi loistava saavutus.
      Sä et taida tajuta sitä että kaikille Blues-faneille se menestys ei ole kaikista tärkeintä, vaan se, että Blues ei ole enää ostojoukkue vaan nimenomaan espoolainen joukkue. Se on upeaa.

• Turneering

Jos katsotaan sijoitettu tuotos ja tulos, kyllä surkein joukkue SM-liigassa. Varmaan jopa Jokereita huonompia, vaikka se vaikeata onkin. Samoin jos katsotaan pelaaja rosteria, valmentaja rostesria ja urheilutoimnjohtajarostereita, kyllä on tulos heikko nimiin ja sijoituksiin nähden. Tuhlareita, mutta kyllähän makkaramiehillä on tähän saakka aina löytynyt millä mällätä. Miksipä se tästä muuttuisi. Espoossa syntyneistä ja kasvattajaseuroissa pelanneista junnuista ei ole löytynyt kunnon saappaita täyttäviä pelaajia, vaan lähinnä pakollista täytettä, kun parempaan ei ole annettu rahoja.

• juha82

kovin hyökkäävästi yleensä.
        Se on sellaista työmiesten jääkiekkoa mutta tarvittaisiin sitä kiekollistakin peliä.
        Onko niin että Bluesin valmentaja ei pidä siitä, uskon että näin on asia.
        Katsokaapa Kalpaa, miten se pelaa jääkiekkoa.
        Se on oikea tapa pelata mun mielestä tai pelitapa joka miellyttää mun silmää ainakin.

• Jokerit Floppaa Aina

Mitähän sinä oikein höpiset?

Kyllä Jokereiden sijoitus SM-liigassa on vielä tälläkin hetkellä SM-liigan kauden ylivoimaisesti suurin floppi....Hjalliksen rahoilla joukkueen pitäisi olla kirkkaasti ykkösenä, mutta playoffseihinkin pääseminen tekee tiukkaa..hahhah....naurattaa aina kun Hjalliksen ostojengi ei pärjääkään.

Kukaan ei odottanutkaan Bluesin olevan korkealla tällä kaudella. Paitsi ehkä sinä idiootti.
        Sen sijaan nuoria on kasvatettu tällä kaudella, esimerkiksi Sami Blomqvistista on jo kehittynyt kunnon pelaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe