Blues on ikuinen häviäjä

Winner teis it ool

Annan teille aiheen.ja otsikon: Blues on ikuinen häviäjä. Mielipiteitä?

4

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilipalipoika

Vastaus: Blues oli viime kaudella neljäs ja edelliskaudella hopealla. Sekö tekee ikuiseksi häviäjäksi?
      Pelicansilla ei ole yhtäkään mitalia.

Ja noin nuorella joukkueella playoffseihinkin pääseminen olisi loistava saavutus.
      Sä et taida tajuta sitä että kaikille Blues-faneille se menestys ei ole kaikista tärkeintä, vaan se, että Blues ei ole enää ostojoukkue vaan nimenomaan espoolainen joukkue. Se on upeaa.

• Turneering

Jos katsotaan sijoitettu tuotos ja tulos, kyllä surkein joukkue SM-liigassa. Varmaan jopa Jokereita huonompia, vaikka se vaikeata onkin. Samoin jos katsotaan pelaaja rosteria, valmentaja rostesria ja urheilutoimnjohtajarostereita, kyllä on tulos heikko nimiin ja sijoituksiin nähden. Tuhlareita, mutta kyllähän makkaramiehillä on tähän saakka aina löytynyt millä mällätä. Miksipä se tästä muuttuisi. Espoossa syntyneistä ja kasvattajaseuroissa pelanneista junnuista ei ole löytynyt kunnon saappaita täyttäviä pelaajia, vaan lähinnä pakollista täytettä, kun parempaan ei ole annettu rahoja.

• juha82

kovin hyökkäävästi yleensä.
        Se on sellaista työmiesten jääkiekkoa mutta tarvittaisiin sitä kiekollistakin peliä.
        Onko niin että Bluesin valmentaja ei pidä siitä, uskon että näin on asia.
        Katsokaapa Kalpaa, miten se pelaa jääkiekkoa.
        Se on oikea tapa pelata mun mielestä tai pelitapa joka miellyttää mun silmää ainakin.

• Jokerit Floppaa Aina

Mitähän sinä oikein höpiset?

Kyllä Jokereiden sijoitus SM-liigassa on vielä tälläkin hetkellä SM-liigan kauden ylivoimaisesti suurin floppi....Hjalliksen rahoilla joukkueen pitäisi olla kirkkaasti ykkösenä, mutta playoffseihinkin pääseminen tekee tiukkaa..hahhah....naurattaa aina kun Hjalliksen ostojengi ei pärjääkään.

Kukaan ei odottanutkaan Bluesin olevan korkealla tällä kaudella. Paitsi ehkä sinä idiootti.
        Sen sijaan nuoria on kasvatettu tällä kaudella, esimerkiksi Sami Blomqvistista on jo kehittynyt kunnon pelaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe