Annan teille aiheen.ja otsikon: Blues on ikuinen häviäjä. Mielipiteitä?
Blues on ikuinen häviäjä
4
467
Vastaukset
- pilipalipoika
Vastaus: Blues oli viime kaudella neljäs ja edelliskaudella hopealla. Sekö tekee ikuiseksi häviäjäksi?
Pelicansilla ei ole yhtäkään mitalia.
Ja noin nuorella joukkueella playoffseihinkin pääseminen olisi loistava saavutus.
Sä et taida tajuta sitä että kaikille Blues-faneille se menestys ei ole kaikista tärkeintä, vaan se, että Blues ei ole enää ostojoukkue vaan nimenomaan espoolainen joukkue. Se on upeaa. - Turneering
Jos katsotaan sijoitettu tuotos ja tulos, kyllä surkein joukkue SM-liigassa. Varmaan jopa Jokereita huonompia, vaikka se vaikeata onkin. Samoin jos katsotaan pelaaja rosteria, valmentaja rostesria ja urheilutoimnjohtajarostereita, kyllä on tulos heikko nimiin ja sijoituksiin nähden. Tuhlareita, mutta kyllähän makkaramiehillä on tähän saakka aina löytynyt millä mällätä. Miksipä se tästä muuttuisi. Espoossa syntyneistä ja kasvattajaseuroissa pelanneista junnuista ei ole löytynyt kunnon saappaita täyttäviä pelaajia, vaan lähinnä pakollista täytettä, kun parempaan ei ole annettu rahoja.
- juha82
kovin hyökkäävästi yleensä.
Se on sellaista työmiesten jääkiekkoa mutta tarvittaisiin sitä kiekollistakin peliä.
Onko niin että Bluesin valmentaja ei pidä siitä, uskon että näin on asia.
Katsokaapa Kalpaa, miten se pelaa jääkiekkoa.
Se on oikea tapa pelata mun mielestä tai pelitapa joka miellyttää mun silmää ainakin. - Jokerit Floppaa Aina
Mitähän sinä oikein höpiset?
Kyllä Jokereiden sijoitus SM-liigassa on vielä tälläkin hetkellä SM-liigan kauden ylivoimaisesti suurin floppi....Hjalliksen rahoilla joukkueen pitäisi olla kirkkaasti ykkösenä, mutta playoffseihinkin pääseminen tekee tiukkaa..hahhah....naurattaa aina kun Hjalliksen ostojengi ei pärjääkään.
Kukaan ei odottanutkaan Bluesin olevan korkealla tällä kaudella. Paitsi ehkä sinä idiootti.
Sen sijaan nuoria on kasvatettu tällä kaudella, esimerkiksi Sami Blomqvistista on jo kehittynyt kunnon pelaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704