ja juna kulkee taas

kulkee kulkee

kulkuu on sillä suunta tuonne pohjoiseen

13

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plastik

      näinhän se kertoi entinenkin "toimitusjohtaja" kun firmasta väki pakeni.

      • WeiUpNoorth

        WeiApNoorth tu alaska


    • daavidinpoika

      Suklaajunako?

    • AbRAxAS_:DEMONIA

      kulkee on sillä suunta tuonne pohjoiseen

      • kauhujuna!!111111

        kuljettaa pontikkaa ja mustalaisia joka pitäjän riesaksi!


      • euroniskijä
        kauhujuna!!111111 kirjoitti:

        kuljettaa pontikkaa ja mustalaisia joka pitäjän riesaksi!

        Siihen samaan junaan olisi mahtunut tämän palstan " jarrumieskin " sekä
        hänen juoppo isämsä päntälästä ja toisetkin vesurimiehet sieltä verusitalosta.
        sekä sivistystoimenjohtaja


      • Vakuutusvirkamiäs
        euroniskijä kirjoitti:

        Siihen samaan junaan olisi mahtunut tämän palstan " jarrumieskin " sekä
        hänen juoppo isämsä päntälästä ja toisetkin vesurimiehet sieltä verusitalosta.
        sekä sivistystoimenjohtaja

        Aron kylästä? sekö tällä palstalla puolustelee sivistystoimenjohtajaa. Taitaa käyttää kunnan
        tietokoneita kun päivälläkin tänne kirioottaa työaikana.


    • Kauhajoen ongelmat

      kruunaa kaiken.

      • kauhujuna!!

        se todella on Kauhajoen pahin ongelma, pohjoista kohti kulkeva juna. Joka huhun mukaan kuljettaa tänne pontikkaa ja mustalaisia. Ja huumeita.


      • Raakkuna, salut
        kauhujuna!! kirjoitti:

        se todella on Kauhajoen pahin ongelma, pohjoista kohti kulkeva juna. Joka huhun mukaan kuljettaa tänne pontikkaa ja mustalaisia. Ja huumeita.

        Kylla, vaan, " FBI. Mokasi" Mutta, "Amerikka, sentaan, ottaa, aina, opikseen" Ja, "Tapauksen, tutkittuaan" olemme, entista, nopeammin, selvilla, "Uudesta, kuva,manipulaatio, laitteesta" Joka, on todella, ollut, "Huomion,arvoinen, keksinto" joka, helpottaa, "Rikollisten, tunnistamista, jos, heidan, DNA, on tiedossa" Aatelkaa. "Salut"

        Valtiomme, Turvallisuus,palvelu, SUPON, kaytossa, on aina, oltava, parasta, ja, korkeinta teknologiaa, niin, "Kylla, sita, tehokkaasti, kayttamaan, opitaan" Salut.


      • junamuna
        Raakkuna, salut kirjoitti:

        Kylla, vaan, " FBI. Mokasi" Mutta, "Amerikka, sentaan, ottaa, aina, opikseen" Ja, "Tapauksen, tutkittuaan" olemme, entista, nopeammin, selvilla, "Uudesta, kuva,manipulaatio, laitteesta" Joka, on todella, ollut, "Huomion,arvoinen, keksinto" joka, helpottaa, "Rikollisten, tunnistamista, jos, heidan, DNA, on tiedossa" Aatelkaa. "Salut"

        Valtiomme, Turvallisuus,palvelu, SUPON, kaytossa, on aina, oltava, parasta, ja, korkeinta teknologiaa, niin, "Kylla, sita, tehokkaasti, kayttamaan, opitaan" Salut.

        http://naurunappula.com/flash/482745/Juna_kulkee_taas


    • ja juna kulkee taas

    • Muistaako kukaan enää tätä tärkeää keskustelua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe