Teillä on mamuja 46000 ja se reilut 8 % väestöstä mutta v 2007 ja 2008 tämä joukko teki reilusti yli 50 % Helsingissä tapahtuneista raiskauksista.
Olette ryssineet asianne oikein perinpohjin. Nyky terminä voitaisiin jo sanoa, että olette mamuilleet oikein kunnolla.
Jatkakaa samaan malliin niin kohta päättäjienkin akat ovat mamujen raiskaamia (tosin mamut jo ovat ne naineet jo silloin kun olivat yökerhossa päissään eivätkä muistaneet koko tapauksesta mitään)
Täällä pohjoisessa helsikiläisiä naisia jo sanotaankin mamujen huoriksi.
Kaikki mamut Helsinkiin RY
Onneksi olkoon Helsinkiläiset!
13
159
Vastaukset
- tuunari
Mamut asuu lähinnä vantaalla. Vantaasta tullee suomen pahin ghetto ;)
Onnea Vantaa ;)- vovovovovov
No kyl asuu hesan lähiöissä, vantaa on kuin hesan lähiötä muutenkin. Ei mamut edes halua landelle , mauista se on syrjintää että vastaanottokeskukset on landella. Miksi kaikki mamut haluaa hesaan?
ps. hesa on myös homo hyvä kaupunki sanoi BB-sauli
- siitä syystä,
että se on NIIN totta.
- siitä vaan
nykyään.. kirjoitti:
puhutaan yleisesti, että suomalaisia naisia saa raiskata koska suomalaiset eivät välitä mitään naisistaan. Siitä ei saa mitään tuomiota käytännössä, joten siitä vaan.
Olen mamujen kanssa samaa mieltä. Siitä vaan ja raiskaisisivat ensimmäisenä tuon Thorin vaikka ei taida noin vanha ämmä kelvata enää kellekään. - Oulussa..
siitä vaan kirjoitti:
puhutaan yleisesti, että suomalaisia naisia saa raiskata koska suomalaiset eivät välitä mitään naisistaan. Siitä ei saa mitään tuomiota käytännössä, joten siitä vaan.
Olen mamujen kanssa samaa mieltä. Siitä vaan ja raiskaisisivat ensimmäisenä tuon Thorin vaikka ei taida noin vanha ämmä kelvata enää kellekään.nämäkin saksiraiskaaja sankarit !
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=621642 - Late Lapista
Oulussa.. kirjoitti:
nämäkin saksiraiskaaja sankarit !
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=621642mamujen huora ei kelpaa enää kenellekään suomalaiselle. Mitäs meni panettamaan itseään saatanan lumppu.
- terveiset hki
Late Lapista kirjoitti:
mamujen huora ei kelpaa enää kenellekään suomalaiselle. Mitäs meni panettamaan itseään saatanan lumppu.
Älä esittele tyhmyyttäsi turhan tiheään , menee näet uskottavuus .
- tuunari
Late Lapista kirjoitti:
mamujen huora ei kelpaa enää kenellekään suomalaiselle. Mitäs meni panettamaan itseään saatanan lumppu.
Monesti mamujen kanssa hengaavat naiset kelpaa huonosti suomipojalle?
- 7+16
petoniaita kehä kolmosen ympärille niin saavat mamuilla rauhassa
- mamut avartaa
Sinne on perustettu oikein hyyssäriämmän virka kaupungin puolesta. Lehtomäessä ovat asukkat oikein tyytyväisiä,kun ovat saaneet naapurikseen somalialaisia. KouvolanSanomissa oli artikkeli asiasta.
- Anonyymi00012
- Anonyymi00013
Tilanne vain pahenee. Taitaa olla jo 50 % ja 100 %.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487