Naapurit ei enää tervehdi

hyvättavat

Mikähän nykyään on kun ei voida edes tervehtiä rapussa? Ajattelin hyvien tapojen mukaisesti tervehtiä hissin luona vastaantullutta tyyppiä, mutta sain vain nyrpeän katseen tyyliä "painu helvettiin siitä". Oliko sitten joku työtön elämään katkeroitunut alkoholisti vai mikä...

52

5550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalöpa

      Tarvitseeko aina leimata ihminen työtön, elämäänsä kyllästynyt etc., jos ei sinua tervehdi. Olet aika itsekäs ihminen, koska SINÄ olet se, jota tervehditään. SINÄ olet se, joka huomioidaan! Entäpä jos siirtäisit näkökulmasi omasta itsestäsi siihen toiseen, ja lähestyisitkin häntä ymmärtävästi ja rakkaudellisesti. Tämä sinua tervehtimätön on sattanut valvoa koko yön kipujensa kanssa. On voinut olla todellista murhetta ja tuskaa, jolloin ei ehkä jaksa sinua huomioida.
      Eli tervehdi myls seuraavalla kerralla, mutta älä korosta omaa erinomaisuuttasi sillä. Ehkä olisi syytä nyt tutkailla omia motiivejaan..

      • kesäniityllä

        "ehkäpä olisi nyt syytä tutkailla motiivejaan"

        Mitä ihmeen "motiiveja" tarvii olla jos pikasesti moikkaa naapuriaan: Hei! Voi hyvä kiesus....

        Meillä on kaikilla omat murheemme mutta kyllä sen yhden moin tai hein aina jaksaa heittää vaikka ei oiskaan kaikki niin kauheen hyvin. Vai että henkilö on omahyvänen jos tervehtii...


      • kjhgfghj

        Olen törmännyt tyyppiin joka metsästi kiitoksia kaupan ovella ja oli sitten kovasti pahoillaan, kun en noteerannut häntä mitenkään.


      • Anonyymi

        Tervehtiminen kuuluu peruskohteliaisuuteen, jotka opetetaan lapsesta alkaen. Jäänyt sinulta vanhempien oppi käymättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehtiminen kuuluu peruskohteliaisuuteen, jotka opetetaan lapsesta alkaen. Jäänyt sinulta vanhempien oppi käymättä?

        Osa mun naapureista on idiootteja. Pitääkö niitäkin tervehtiä?


    • mualainen nykyisin

      nämä vitun maalaiset niin kaupunkilaista olevinaan,ne on aikoinaan kuulleet etteivät kaupunkilaiset ole näkevinäänkään toisia ihmisiä.

      • catha

        Ei minullakaan ole tapana naapureita tervehtiä. Jos he tervehtivät ensin niin voin silloin yleensä kyllä kohteliaisuuttani tervehtiä takaisin, mutta en kuitenkaan lähde aloitetta tekemään. Miksi? No siksi ettei minua yksinkertaisesti kiinnosta tervehtiä naapureitani, enkä koe sille mitään tarvetta. Niin ja siis olen espoossa asunut koko ikäni lukuun ottamatta reilua vuoden pätkää välissä, jonka asuin kirkkonummella.


      • KAh PÄIVÄÄÄ
        catha kirjoitti:

        Ei minullakaan ole tapana naapureita tervehtiä. Jos he tervehtivät ensin niin voin silloin yleensä kyllä kohteliaisuuttani tervehtiä takaisin, mutta en kuitenkaan lähde aloitetta tekemään. Miksi? No siksi ettei minua yksinkertaisesti kiinnosta tervehtiä naapureitani, enkä koe sille mitään tarvetta. Niin ja siis olen espoossa asunut koko ikäni lukuun ottamatta reilua vuoden pätkää välissä, jonka asuin kirkkonummella.

        Ilkee kehua jopa
        huonoa tapaansa, ettei tervehdi... hävytön akka.
        Maailma kantaa idioottien siemeniä liikaa..
        (huomatkaa provomainen kielenkäyttöni)


    • hankkinut...

      sekopään maineen. Siksi ei tervehdi.

      • kesäniityllä

        Sivistyneisiin tapoihin kuuluu tervehtiä esim samassa rappukäytävässä asuvia kaikkia niitä ihmisiä jotka tervehtii sua, se on ihan sama kuka on sekopää tai huolten murtama. Et taida tietää mitä tavat tarkottaa? Ei ne oo mitään syvää sydämellisyyttä vaan käytännön ihmisten välistä arkista peruskommunikaatiota.

        Mä tervehdin omassa rapussani asuvia nuoria sekopäitä ihan luontevasti kuten myös aina humalaisia keski-ikäsiä juoppoja, ja siinä välissä ns. kunnon kansalaisia, myös sun kaltasia omahyväsiä. Vaihdetaan moit tai heit ja jatketaan matkaa.

        Lapset ja teinit ei tervehdi niitä "joiden kanssa ne ei enää leiki, tai äiti on kieltäny puhumasta niille".


      • ylimielinen

        etten tervehtisi kaikkia naapureitani. Erilaisuus kunniaan!


      • 9+10
        kesäniityllä kirjoitti:

        Sivistyneisiin tapoihin kuuluu tervehtiä esim samassa rappukäytävässä asuvia kaikkia niitä ihmisiä jotka tervehtii sua, se on ihan sama kuka on sekopää tai huolten murtama. Et taida tietää mitä tavat tarkottaa? Ei ne oo mitään syvää sydämellisyyttä vaan käytännön ihmisten välistä arkista peruskommunikaatiota.

        Mä tervehdin omassa rapussani asuvia nuoria sekopäitä ihan luontevasti kuten myös aina humalaisia keski-ikäsiä juoppoja, ja siinä välissä ns. kunnon kansalaisia, myös sun kaltasia omahyväsiä. Vaihdetaan moit tai heit ja jatketaan matkaa.

        Lapset ja teinit ei tervehdi niitä "joiden kanssa ne ei enää leiki, tai äiti on kieltäny puhumasta niille".

        Oilisin kiinnostunut tietämään miksi nimität tuota kommunistiksi?


      • kesäniityllä
        9+10 kirjoitti:

        Oilisin kiinnostunut tietämään miksi nimität tuota kommunistiksi?

        Samasta syystä kun täällä nimitellään "sekopääksi" ihmistä jota ei tunneta lainkaan - ei netin välityksellä tai todellisessa elämässä? Jos joku jota ei tunneta on automaattisesti sekopää, niin kai minäkin voin olettaa että joku toinen on esim kommunisti?


    • noolipåshyvä
    • rfr

      Eikö nykyajan urpot enää todellakaan keksi mitään muuta kuin "juopot" ja "työttömät" aina kun jokin ei mene mielen mukaan? -.- Taidatpa vain olla kusipää jota kukaan ei halua tervehtiä. Siinä syy.

    • Naapurisi vain

      pitäs muka pokkuroida. En vaadi sitä sinultakaa. Kuka luulet olevas, Jumala, Jeesus vai ite Elvis, häh?

      • Ihmettelen suuresti

        Hyviin tapoihin kuuluu, että iäkkäämpiä ihmisiä tervehditään kohteliaasti, ja kunnioittavasti. Sillä ei ole mitään tekemistä Elviksen, Jeesuksen tms. kanssa. Suomalaisetkaan eivät kaikki ole juntteja. (vaikka tällä palstalla niitä tuntuu kyllä riittävän.)


      • minä en
        Ihmettelen suuresti kirjoitti:

        Hyviin tapoihin kuuluu, että iäkkäämpiä ihmisiä tervehditään kohteliaasti, ja kunnioittavasti. Sillä ei ole mitään tekemistä Elviksen, Jeesuksen tms. kanssa. Suomalaisetkaan eivät kaikki ole juntteja. (vaikka tällä palstalla niitä tuntuu kyllä riittävän.)

        Kohteliaasti ja kunnioittavasti väliin ei tule pilkkua. Lause ei voi alkaa suluilla ja piste sijoitetaan sulkujen jälkeen!


      • pilkunussijatar
        minä en kirjoitti:

        Kohteliaasti ja kunnioittavasti väliin ei tule pilkkua. Lause ei voi alkaa suluilla ja piste sijoitetaan sulkujen jälkeen!

        "kohteliaasti ja kunnioittavasti"

        Selkeä kuvaus tavasta toimia, tarkoituksena ilmaista että sekä kohteliaasti että kunnioittavasti.

        "kohteliaasti, ja kunnioittavasti"

        Tässä kohtaa pilkku on hengähdystauko; kohteliaasti... , ja kunnioittavasti.
        Ei mitään syytä minkä takia ei vois pistää pilkkua tohon kohtaan.

        Toki sen viimesen virkkeen pisteen sijaan pitäis olla pilkku, jonka jälkeen vois laittaa ne sulut.

        Ja sehän tässä nyt kaikkein tärkeintä on näillä keskustelupalstoilla - kielioppi ......


      • Äidinkielenopettajat
        minä en kirjoitti:

        Kohteliaasti ja kunnioittavasti väliin ei tule pilkkua. Lause ei voi alkaa suluilla ja piste sijoitetaan sulkujen jälkeen!

        Koska kirjoittamassasi lauseessa: "Lause ei voi alkaa suluilla ja piste sijoitetaan sulkujen jälkeen!" on ja-sanojen erottamissa lauseen osioissa eri subjekti (Lause ; piste), niin sinun tulisi käyttää ennen "ja"-sanaa pilkkua. Et kirjoita näin ollen itsekään oikeaa suomen kieltä. Suosittelen, että opettelisit!


      • jhgfgh
        minä en kirjoitti:

        Kohteliaasti ja kunnioittavasti väliin ei tule pilkkua. Lause ei voi alkaa suluilla ja piste sijoitetaan sulkujen jälkeen!

        Hyvin pieni.


    • hapara

      Tervehtiminen on naurettava tapa. En koskaan eläessäni olisi keksinyt moista typerää tapaa käyttää missään, ellei tapaa olisi olemassa.

      • friidu X

        Eiväthän kaikki rapussa/pihalla kulkevat edes ole naapureitani. Eikä minun tarvitse tuntea kaikkia naapureitani ulkonäöltä, lähinaapurit todennäköisesti tulevat jotenkin tutuiksi jos satutaan samaan aikaan rappukäytävään. Heistäkin voin hyvällä omallatunnolla valita keitä tervehdin.
        Enhän toki kadullakaan tervehdi jokaista vastaantulijaa... Ajat ja ihmiset ovat muuttuneet, älkäämme siis takertuko menneiden vuosikymmenten kangistuneisiin kaavoihin.
        Hyvä tavat ovat aina hyviä tapoja, mutta miksi teeskennellä "hyvää naapuria" jos toinen ihminen ei vain kiinnosta.


      • ehei------

        Ei tuntemattomien ja naapurien moikkailu mikään tapa olekaan. Se on vain naapurikyttääjien ja elämättömien luuserien mielikuvitusta että jokaiselle vastaantulijalle pitäisi olla vetämässä lippaa. Tällaiset ihmistyypit ovat jokaisen taloyhtiön syöpä. Ottavat heti pulttia kun jotakuta ei kiinnosta tervehtiä ja yrittävät sitten verhota sen ties mihin "tapojen puutteeseen" tms. Katsoisivat vittu peiliin ja sisäistäisivät sen että tämä on vapaa maa!


    • kaikkiniinvaikeeta

      paikka kun kukaan ei puhu mitään. Kaupan kassalle kannattaa kanssa näyttää keskaria jos yrittää tervehtiä.

      • ei näin

        vain sen takia, että se kuuluu asiakaspalveluun. Harva kassahenkilö tervehtii sydämestään, useimmiten se tulee tylysti kuin koneesta, samoin kuin kiitos tai ole hyvä.


      • jepjepjepjepepeje

        Jepjep. Suomi on paljon parempi maa kun joka ikinen ihminen vetää lippaa joka ikiselle tuikituntemattomalle vastaantulijalle. Varmuuden vuoksi voisi vielä ottaa puhelinluettelosta summanmutikassa numeroita ja soitella niihin tervehtiäkseen luurin toisessa päässä olevaa. Jepjep.


      • -------------
        jepjepjepjepepeje kirjoitti:

        Jepjep. Suomi on paljon parempi maa kun joka ikinen ihminen vetää lippaa joka ikiselle tuikituntemattomalle vastaantulijalle. Varmuuden vuoksi voisi vielä ottaa puhelinluettelosta summanmutikassa numeroita ja soitella niihin tervehtiäkseen luurin toisessa päässä olevaa. Jepjep.

        No onko se sitten NIIIIN kamalaa ja vaikeaa sanoa hei, jos joku tulee rapussa vastaan? Ja pitääkö sitä kaupan kassan tervehtimistyyliä oikein jäädä erikseen miettimään, että olikohan se nyt aidosti ystävällinen vai ei ?! Puhuminen ei kauheasti vaadi, ja käsittääkseni lähes jokainen sen osaa. Tervehtiminen rapussa, kaupassa, ravintolassa, junassa... missä vaan paikassa missä ihmisiä liikkuu on KOHTELIASTA JA SIVISTYNYTTÄ! Ihmisillä ovat tosiaan käytöstavat, tilannetaju ja maalaisjärki hukassa ja pahasti. Itse en välitä jos ei tervehdykseeni aina vastata, enkä jää sitä ikuisiksi ajoiksi pohtimaan, että miksiköhän ei... Ärsyttää tässä vaan joidenkuiden asenne. Ja kyllä, mielestäni Suomi olisi parempi tai ainakin helpompi paikka olla ja elää jos ihmiset esimerkiksi vaikka puhuisivat keskenään, ja tervehtisivät toisiaan enemmän.


      • Jepjoo....
        jepjepjepjepepeje kirjoitti:

        Jepjep. Suomi on paljon parempi maa kun joka ikinen ihminen vetää lippaa joka ikiselle tuikituntemattomalle vastaantulijalle. Varmuuden vuoksi voisi vielä ottaa puhelinluettelosta summanmutikassa numeroita ja soitella niihin tervehtiäkseen luurin toisessa päässä olevaa. Jepjep.

        Suomi olisi paljon parempi paikka jos serkkujen väliset avioliitot , landella kiellettäisiin


      • hjklhjlhjklhjhjkl
        ------------- kirjoitti:

        No onko se sitten NIIIIN kamalaa ja vaikeaa sanoa hei, jos joku tulee rapussa vastaan? Ja pitääkö sitä kaupan kassan tervehtimistyyliä oikein jäädä erikseen miettimään, että olikohan se nyt aidosti ystävällinen vai ei ?! Puhuminen ei kauheasti vaadi, ja käsittääkseni lähes jokainen sen osaa. Tervehtiminen rapussa, kaupassa, ravintolassa, junassa... missä vaan paikassa missä ihmisiä liikkuu on KOHTELIASTA JA SIVISTYNYTTÄ! Ihmisillä ovat tosiaan käytöstavat, tilannetaju ja maalaisjärki hukassa ja pahasti. Itse en välitä jos ei tervehdykseeni aina vastata, enkä jää sitä ikuisiksi ajoiksi pohtimaan, että miksiköhän ei... Ärsyttää tässä vaan joidenkuiden asenne. Ja kyllä, mielestäni Suomi olisi parempi tai ainakin helpompi paikka olla ja elää jos ihmiset esimerkiksi vaikka puhuisivat keskenään, ja tervehtisivät toisiaan enemmän.

        Onko se sitten niiiin kamalaa jos jokainen vastaantulija ei vedä lippaa? Kuvitteletko olevasi muita parempi kun jokaisen pitäisi olla sinua morjestamassa? On siinä taas kovat luulot itsestään ihmisellä -.- Muuta muualle jos ahdistaa asua Suomessa. Takaan ettei kukaan jää kaltaisiasi kaipaamaan.


      • bvcvb
        ei näin kirjoitti:

        vain sen takia, että se kuuluu asiakaspalveluun. Harva kassahenkilö tervehtii sydämestään, useimmiten se tulee tylysti kuin koneesta, samoin kuin kiitos tai ole hyvä.

        Se kuuluu työnkuvaan.


      • hgfdfghj
        hjklhjlhjklhjhjkl kirjoitti:

        Onko se sitten niiiin kamalaa jos jokainen vastaantulija ei vedä lippaa? Kuvitteletko olevasi muita parempi kun jokaisen pitäisi olla sinua morjestamassa? On siinä taas kovat luulot itsestään ihmisellä -.- Muuta muualle jos ahdistaa asua Suomessa. Takaan ettei kukaan jää kaltaisiasi kaipaamaan.

        Sitä suosittelen. Siellä korrekti käytös on kaikki kaikessa. Netissäkin punaniskaiset jenkit saavat solvata heitä vaikka miten ja kehuskella kuinka he "nuke them dirdy japs". Koskaan ette näe minkäänlaista vastareaktiota. Japanilainen ei sano että olet väärässä, koska se nolaisi sinut ja se on tabu. Eli sinne kaikki hyvästä käyttäytymisestä nauttivat. Moni on muuten mennyt ihan oikeasti. Myös Amerikasta.


    • Käytöstavat omaava

      Minusta on kohteliasta tervehtiä naapuria aina,asui rivarissa tai kerrostalossa.Tervehdin pihalla sekä rapussa, etenkin vanhuksia ja saatan vaihtaa pari lausetta jos suinkin on aikaa. Ja aina vanhuksia tervehditään ensin ja sitten vasta itseä nuorempia ja lapsia.Näin on minulle opetettu kotona.Asun kerrostalossa ja aina tervehdin naapureita vaikka joskus olisinkin huonolla tuulella.Ei se naapuria estä moikkaamasta,ei oma paha olo niiden vika ole,elleivät ole loukanneet.Harvoinpa ovat.On mukavat rappunaapurit meillä ja rauhallinen talo,vanhuksia pääasiassa.Minulle on myös opetettu,ettei rapussa sovi juoruta ja pälpättää pitkään,se voi häiritä muita.

      • gcvbn

        Viimeinen lause on kuitenkin jo vähän liikaa ja osoittaa lievää tärkeilyn halua.


    • kasvatuksen saanut

      nuoria, vähän päästään vialla olevia ihmisiä. tai siltä ainakin he vaikuttavat. he eivät tervehdi. he elävät ihan ihmeellistä elämää, en halua sekaantua heidän asioihinsa, olenpa vain itsekseni ihmetellyt, että ovat ajat kovasti muuttuneet, kun ei enää naapureita tervehditä, muutenkin ovat tosi omituisia, ja hyvin epäsiistejä (heittelevät roskia ja tupakan tumppeja pihaan, eivät koskaan hakkaa mattojaan yms.) mutta kun en ole mikään naapurikyttääjä annan heidän elää omaa elmämäänsä enkä kyttää heitä, olen vain tehnyt ihan joitain havaintoja.

      • tumps tumps

        En kommentoi muuta osaa tekstistäsi kun toi: "eivät koskaan hakkaa mattojaan..."

        Aika useissa kerrostaloasunnoissa ei ole mahdollisuutta hakata mattoja pihalla eikä tamppausparvekkeella. Omalta kohdaltani voin sanoa että vaikka sellanen olis en kyllä lähtis uskomattoman raskaita mattoja niihin raahaamaan portaita pitkin ja kaatumaan ja halvaantumaan niinku se teeveetoimittaja. No se siitä.


      • naaapuri
        tumps tumps kirjoitti:

        En kommentoi muuta osaa tekstistäsi kun toi: "eivät koskaan hakkaa mattojaan..."

        Aika useissa kerrostaloasunnoissa ei ole mahdollisuutta hakata mattoja pihalla eikä tamppausparvekkeella. Omalta kohdaltani voin sanoa että vaikka sellanen olis en kyllä lähtis uskomattoman raskaita mattoja niihin raahaamaan portaita pitkin ja kaatumaan ja halvaantumaan niinku se teeveetoimittaja. No se siitä.

        Matot imuroidaan ja tuuletus päälle riittää.. Voihan niitä hakata jos siltä tuntuu. . Tässä talossa osa tervehtii ja jutteleekin joskus. Kuten kaikki tietää ei oo sen vika " joka tervehtii jos ei halua vastata niin oma on valintansa. Varmaan moni haluaa olla vain omissa oloissaan ja pelkää että täytyykö sitä niin tuttavalliseksi alkaa.. Sattuu vielä kylään tai kahville kutsuun ( hui sentään varmaan joku hullu)

        Miksi me ollaan niin masentuneita.. ihmispelkoista kansaa. Sitten kun mennään etelän lämpöön esim. niin jo ollaan avoimia. Kerrotaan kun tullaan kotimaahan, kuinka siellä on ystävällisiä ihmisiä, kaikki tervehtii ja hymyilee...niimpä niin.


    • hgiophcgåiydtyiry

      mä en tervehdi ketään ketä en haluu tervehtii siin oli jotai...

    • et tällei (((

      Meidän rapussa on aina sama jätkä, joka polttaa silloin tällöin ulko-oven edessä. Hän on naapurimme. Kerran tulin kaupasta ja hän oli taas röökillä, hän katsoi mua koko ajan kun kuljin ovea päin, joten moikkasin hänet, enkä saanut vastausta. Oli kyllä hölmö tunne sen jälkeen (((( täst päiväst eteenpäin en moikkaa ketään ite..

    • selvän teki 101

      Ennen tervehdin talon asukkaita, Jokaista. Jossain vaiheessa alkoi muodostua sisäpiiri ja taloyhtiössä ollut sanomisia. Tervehdin enää niitä, jotka eivät ole sisäpiiriläisiä. Jos sisäpiiriläiset puhuvat selän takana kun ei tervehditä, samantekevää.

    • Kivaa on

      Eipä tuo nyt maksa muuta kuin naamansa avaamisen vaivan kun pihamaalla hönkäsee hyvät päivät. Ja minä vielä vittuillessani katon suoraan silmiin.

    • shyy,,,

      Kyllä minä tervehdin kaikkia ja jonku sanan vaihdankin.

      No, yksi pariskunta liukenee , kun lähestyn heitä , joten .......

      Saksassa oli tapana tervehtiä pihalla ja parkkipaikallakin oliat.

    • Pena4324234234

      No joka tapauksessa tervehtii sitä sitten tai ei niin onko sillä oikeastaan mitään sen suurempaa merkitystä. Voihan olla että kaikki eivät ole niin hirveän puheliaita tai sosiaalisia että edes kykenisivät tervehtimään tai vaihtamaan kuulumisia eihän sitä sairaudelle mitään voi. Joillekin ihmisille jo pelkkä silmiin katsominen voi olla ylitse pääsemätöntä.

      • Heil Hitler

        Tosi on se silmiin katsominen on vaikeaa. Mielelläni katson miehenä kauniita naisia silmiin. No kyllä vähemmän kauniitakin.
        Mutta... mutta jotenkin se tuntuu vähän tuota... tuota homolta katella toista miestä silmiin ainakin pitempää aikaa. Mistä se lie mulle tullut sellainen inho? En tiedä muista uroksista sanoa oikeastaan tässä asiassa mitään.
        Se tuntuu jotenkin intiimiltä se silmiin katsominen. Onko tuo nyt niin paha asia jos tuonkaltainen homolta tuntuva homma jätetään pois.
        Olenko lie väärässä? Näin sen joka tapauksessa koen.

        No se natsitervehtyshän on ok: Sieg heil!


    • Suu auki!

      Käsittämättömiä viestejä nämä, ettei tarvitse tervehtiä. Hirvittää ajatus, että jos ne eivät olekaan teinien viestejä, vaan aikuisten ihmisten.
      Ei minua tarvitse kiinnostaa ihmiset, joita tervehdin. Se kuuluu "aikuisten oikeesti"
      hyviin käytöstapoihin globaalisti. Suomen ei pitäisi olla poikkeus.
      Sosiaalisia taitoja tähän enimmäkseen mukavien ihmisten maahan!

      Aiemmin ketjussa mainittu Japanilainen kohteliaisuuden kulttuuri on tutustumisen arvoinen. Respectiä sinne ja tänne!

    • niin7

      Minustakin tervehtiminen on hyvä tapa.

      Kuitenkin nämä jotka oikein merkille panevat kuka tervehtii ja tulevat siitä kirjoittamaan ja naapurille kertomaan, ovat yleensä kyttääjiä, jotka siitä tervehtimisestä yrittävät johtaa asiat juoruiluun ja sisäpiiriläisyyteen. Jonkinlaisia asuinalueensa syöpiä ja ilmapiirin huonontajia. Sellaisia eivät ole ne tervehtimättä jättävät, jotka vain elävät omaa elämäänsä.

    • tervehtii

      vanhempaa.

    • idiootit toljottaa

      Kyllähän jokaisella tietysti on oikeus olla tervehtimättä.
      Mutta esim. tällaisessa tilanteessa kuin joku tuolla kirjoitti: "hän katsoi mua koko ajan kun kuljin ovea päin, joten moikkasin hänet, enkä saanut vastausta".
      Tämä kyseinen toljottaja saa varsin helposti jälkeenjääneen maineen. Mikäs siinä, jos se on tavoitteena. :D

    • Anonyymi

      Suomi on paska maa kateellista kansaa

    • Anonyymi

      Mulle naapuri lopetti moikkaamisen siihe ku sai kuulla jostain että pääsin esimies asemaan duunissa..

    • Anonyymi

      Sinun kannattaa huutaa isoon ääneen:
      "Miksi et tervehdi?"

    • Anonyymi

      Kusen juontiahan tämä elämä on alusta loppuun. Ei sen kummempaa. Jatkakaa !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe