Jumalauta!! tulin tänään työkkäristä ja vastaan tuli naapuri, se saatana tervehti mua? ajatelkaa se tervehti mua? mitä se mua tervehtii, eihän me tunneta? Menen seuraavalla kerralla toista kautta hissiin? saa enää rauhassakaan kävellä? ja keskellä päivää vielä, niin ja jotkut varmaan näkikin tapauksen?
Naapuri tervehti mua?
5
508
Vastaukset
- maija juhani
mut sitten kun aloin meneen yleis avaimella omaan asuntoon (omaa avainta en jaksanu käyttää) ja kurkotella sieltä parvekkeelta ja aina kun joku huomas aloin päristä siellä ja muutenkin kohdatessa niin ei ne enää tervehi no aika pienestä ne suuttuu ihme porukkaa
- paniikissa
...vaan mennyt vastaamaan tervehdyseen. Jos vastasit, seuraavaksi se voi tulla kyläilemään.
Minä kerran erehtyin vastaamaan, eikös se seuraavana päivänä jo ollut pyrkimässä sisälle.
Onneksi ovi oli lukossa ja kerkesin sängyn alle piiloon, ettei se vaan ikkunasta nää, että
olen kotona.Mulla ei ollut silminnäkijöitä, kun se oli tulossa meille, mutta kokemuksena se
oli tosi kauheata. Tämäkin tapahtu päiväsaikaan.Soitin asiasta poliisillekkin, mut eihän ne
suostuneet, edes tutkimaan asiaa. Näköjään tässä maassa saa kaikenmaailman tallaajat
tervehtiä naapureita ja jopa tulla soittelemaan naapureiden ovikelloja poliisin puuttumatta asiaan.- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Voi Tomppa sua, vain laiskat käyttää hissiä.
- taloyhtiön pj.
.... Salkkareita? Siellähän kaikki tuntee toisensa, ja asuntoihin mennään yleisavaimella, ja saunavuorollekin tullaan vierailulle, ollaan ystävällisiä, jutellaan ja tervehditään?
Vaikka Salkkarit on keksitty saippuasarja, voisi siitä ehkä ottaa jotain oppiakin, ainakin nämä pahimmat suomi-mötkyt täällä, joille tervehtiminen ja hyvät tavat ovat myrkkyä ;)
Ei kun salkkareista oppia ottamaan, tunnevammaiset!- =´´(
Eivätkö jollain tasolla tunnevammaisia ole myös he jotka tervehtivät!
Reilu suurin osa "tervehtijöistä" elävät yhteiskunnassamme kuin paskat tatissa!
Ovat jotenkin tavalla, että minua joka en tervehdi, pitää halveksia!
Mittavien elämän kokemuksieni pohjalta, voinnen todeta, että harva heistä, jotka tervehtivät, ovat sen arvoisia, että mitään sillä et menetä, vaikka jättäisitkin tervehtimättä. Ovat aina hämmentämässä soppaa, tervehdit heitä, tai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106