Satuhäiden uudet jaksot!

huopalammas

39

3975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jack Napier

        Mallitoimiston sivujen mukaan tällä ekan jakson morsiamella on jo oma sukunimi käytössä, liitto ei siis kestänyt edes jakson ulostuloon saakka, vai?

        Tämä Suvi näyttää muuten noissa mallikuvissa ihan jenkkinäyttelijä Jennifer Connellylta.


      • Fat is out
        Jack Napier kirjoitti:

        Mallitoimiston sivujen mukaan tällä ekan jakson morsiamella on jo oma sukunimi käytössä, liitto ei siis kestänyt edes jakson ulostuloon saakka, vai?

        Tämä Suvi näyttää muuten noissa mallikuvissa ihan jenkkinäyttelijä Jennifer Connellylta.

        täysin pihalla..... 3-4 kk ja naimisiin ja tatuointi käteen? LOL. Toi jakso pitäis näyttää kaikille rakastuneille nuorille varoittavana esimerkkinä, alle 20 vuotiailla ei ole elämästä vielä hölysen pöläystä tietoa. Ja sitten ihmetellään avioerojen määrää kun mennään rakastuneina naimisiin ja todellisuus iskee myöhemmin. By the way. Tyttö on kyllä liian muhkea mihinkään mallinuraan.


      • ja naimisiin
        Jack Napier kirjoitti:

        Mallitoimiston sivujen mukaan tällä ekan jakson morsiamella on jo oma sukunimi käytössä, liitto ei siis kestänyt edes jakson ulostuloon saakka, vai?

        Tämä Suvi näyttää muuten noissa mallikuvissa ihan jenkkinäyttelijä Jennifer Connellylta.

        Eikös Suvi ollut tehnyt mallin töitä ENNEN avioliittoa??? Mitä sitä sitten turhaan sukunimeä mallilistoille vaihtamaan! Ja ei kyllä näytä yhtään Jen Connelylta! Jennifer on kaunis tämä Suvi lähinnä pullaposkinen pikkutyttö, kuin Jenni Vartiainen hänen iässään aikoinaan


    • ahrejnlajh

      karmiva pariskunta ainakin nyt vuorossa. yääk...

      • Mkkep

        pitäisi nostaa 25 vuoteen.. Nyt nähtiin, kun kaksi lasta leikki aikuista ja meni naimisiin. Kaikki katsojat näkivät, että liitto on täysi vitsi, kahden lapsen leikkijuttu. Kaikki tiivistyi kohtaukseen tatuoijalla: "nämä voi sitten vaikeuttaa työnsaantia aikalailla nämä tatuoinnit" vastaus: "ei haittaa yhtään"... Uskomatonta lapsellisuutta.


      • 29100
        Mkkep kirjoitti:

        pitäisi nostaa 25 vuoteen.. Nyt nähtiin, kun kaksi lasta leikki aikuista ja meni naimisiin. Kaikki katsojat näkivät, että liitto on täysi vitsi, kahden lapsen leikkijuttu. Kaikki tiivistyi kohtaukseen tatuoijalla: "nämä voi sitten vaikeuttaa työnsaantia aikalailla nämä tatuoinnit" vastaus: "ei haittaa yhtään"... Uskomatonta lapsellisuutta.

        Heti alussa näki, että leikistähän tässä oli kysymys ja homma ei kestäisi pitkään. Mutta mitäs siinä tekee kun vahinko on jo tehty. Rumien isojen tatuointien ottaminen käteen oli typeryyden huipentuma, jota molemmat varmasti katuvat lopun elämäänsä. Tatuoitsijat olivat fiksuja kun varoittivat etukäteen tulevista ongelmista. Mutta eihän sekään mennyt jakeluun....

        Eivät tuonikäiset tajua yhtään mitään arjesta tai todellisuudesta. Ei avioliitto ole mikään hetken huuma.


      • munki
        29100 kirjoitti:

        Heti alussa näki, että leikistähän tässä oli kysymys ja homma ei kestäisi pitkään. Mutta mitäs siinä tekee kun vahinko on jo tehty. Rumien isojen tatuointien ottaminen käteen oli typeryyden huipentuma, jota molemmat varmasti katuvat lopun elämäänsä. Tatuoitsijat olivat fiksuja kun varoittivat etukäteen tulevista ongelmista. Mutta eihän sekään mennyt jakeluun....

        Eivät tuonikäiset tajua yhtään mitään arjesta tai todellisuudesta. Ei avioliitto ole mikään hetken huuma.

        Ohhoh, onpa täällä innokkaita ihmisiä, kun morsiamen "mallisivutkin" tutkitaan. Sukunimi on tainnut jäädä sivuille ennen avioliittoa olevalta ajalta, ovat vielä naimisissa kyllä, onnellisesti :) Taitavatkin täällä vanhatpiiat/eronneet/katkeroituneet olla kateellisia nuorelle lemmelle! Mitä sitten, vaikkei onnistuisikaan, kuka tulevaisuudesta tietää, mutta kyllä silti pitää yrittää ja uskoa tulevaisuuteen. Minä katselen iloiten ilmiselvää rakkautta, vaikka ehkä hölmöä ja lapsellista, ehkä uhkarohkeaakin, kuin tulevaisuuteen tai rakkauteen uskonsa menettänyttä katkeraa akkaa.


      • munki kirjoitti:

        Ohhoh, onpa täällä innokkaita ihmisiä, kun morsiamen "mallisivutkin" tutkitaan. Sukunimi on tainnut jäädä sivuille ennen avioliittoa olevalta ajalta, ovat vielä naimisissa kyllä, onnellisesti :) Taitavatkin täällä vanhatpiiat/eronneet/katkeroituneet olla kateellisia nuorelle lemmelle! Mitä sitten, vaikkei onnistuisikaan, kuka tulevaisuudesta tietää, mutta kyllä silti pitää yrittää ja uskoa tulevaisuuteen. Minä katselen iloiten ilmiselvää rakkautta, vaikka ehkä hölmöä ja lapsellista, ehkä uhkarohkeaakin, kuin tulevaisuuteen tai rakkauteen uskonsa menettänyttä katkeraa akkaa.

        enpä ollut minäkään sitä mieltä, että suvin ja johanneksen olisi pitänyt mennä naimisiin, mutta asia ei kuulu minulle ja on vain heidän päätöksensä, enkä halua sekaantua toisten asioihin jos ei minulta mitään kysytä:)


      • Henna..
        29100 kirjoitti:

        Heti alussa näki, että leikistähän tässä oli kysymys ja homma ei kestäisi pitkään. Mutta mitäs siinä tekee kun vahinko on jo tehty. Rumien isojen tatuointien ottaminen käteen oli typeryyden huipentuma, jota molemmat varmasti katuvat lopun elämäänsä. Tatuoitsijat olivat fiksuja kun varoittivat etukäteen tulevista ongelmista. Mutta eihän sekään mennyt jakeluun....

        Eivät tuonikäiset tajua yhtään mitään arjesta tai todellisuudesta. Ei avioliitto ole mikään hetken huuma.

        Ei se ikä vaikuta arjen ja todellisuuden tajuun! sulta ainakin tuntuu puuttuvan tota ymmärrystä ja hyväksyntää.. Onko se sinulta pois jos toiset ovat rakastuneita ja menevät naimisiin???
        Olen itse myös 19 v. kuten tuo hääpari, ja olen äiti ja tiedän aika hyvin mitä on ARKI JA TODELLISUUS ! ELI ÄLÄ SEKOITA IKÄÄ JA TODELLISUUDEN TAJUA KESKENÄÄN!


      • Henna..
        Mkkep kirjoitti:

        pitäisi nostaa 25 vuoteen.. Nyt nähtiin, kun kaksi lasta leikki aikuista ja meni naimisiin. Kaikki katsojat näkivät, että liitto on täysi vitsi, kahden lapsen leikkijuttu. Kaikki tiivistyi kohtaukseen tatuoijalla: "nämä voi sitten vaikeuttaa työnsaantia aikalailla nämä tatuoinnit" vastaus: "ei haittaa yhtään"... Uskomatonta lapsellisuutta.

        Onko se sulta jotain pois jos kaksi rakastunutta ihmistä haluavat mennä naimisiin??
        Onko se sulta sillon jotain pois jos ne kaksi rakastunutta ihmistä eivät kohta toisiaan rakastaisikaan ja hakisivat avioeroa??
        Onko se sulta jotain pois jos ne kaksi "lapsellista" ihmistä eivät saisikaan työpaikkoja tatuointiensa vuoksi??
        Mietippä näitä.. :D


      • hihhihihh
        Henna.. kirjoitti:

        Onko se sulta jotain pois jos kaksi rakastunutta ihmistä haluavat mennä naimisiin??
        Onko se sulta sillon jotain pois jos ne kaksi rakastunutta ihmistä eivät kohta toisiaan rakastaisikaan ja hakisivat avioeroa??
        Onko se sulta jotain pois jos ne kaksi "lapsellista" ihmistä eivät saisikaan työpaikkoja tatuointiensa vuoksi??
        Mietippä näitä.. :D

        Ei tarvii olla kade, mut kyl sen järkikin sanoo, ettei se suuri RAKKAUS vaan pelkästään riitä suhteen kestämiseen. Ja jos toises ihannoi eniten ulkomuotoa niin kyllä on elämä pintaliitoa vielä...


      • Kasvanut
        Henna.. kirjoitti:

        Onko se sulta jotain pois jos kaksi rakastunutta ihmistä haluavat mennä naimisiin??
        Onko se sulta sillon jotain pois jos ne kaksi rakastunutta ihmistä eivät kohta toisiaan rakastaisikaan ja hakisivat avioeroa??
        Onko se sulta jotain pois jos ne kaksi "lapsellista" ihmistä eivät saisikaan työpaikkoja tatuointiensa vuoksi??
        Mietippä näitä.. :D

        Vaikka kirjoitankin ekaa kertaa tällä kaudella, niin mieti sinä seuraavaa. Miksi haetaan julkiset häät, jos niitä ei saisi arvostella? Miksi pitää mennä telkkarissa naimisiin, jos pitää olla "hyshys".

        En itsekään usko tämän nuoren parin yhteiseen tulevaisuuteen. Syynä mm. se, että toinen on uskovaisesta perheestä ja toinen ei vaikuttanut olevan. Luulen kundin arvot nousevan vielä vahvasti esiin, kun hänelle tulee ikää lisää.

        Sama se, mitä sitä uskoo teininä (13-19) tai parikymppisenä. Ihminen kasvaa kuitenkin koko ajan.


      • Elin ja koin
        Henna.. kirjoitti:

        Ei se ikä vaikuta arjen ja todellisuuden tajuun! sulta ainakin tuntuu puuttuvan tota ymmärrystä ja hyväksyntää.. Onko se sinulta pois jos toiset ovat rakastuneita ja menevät naimisiin???
        Olen itse myös 19 v. kuten tuo hääpari, ja olen äiti ja tiedän aika hyvin mitä on ARKI JA TODELLISUUS ! ELI ÄLÄ SEKOITA IKÄÄ JA TODELLISUUDEN TAJUA KESKENÄÄN!

        kirjoittanut ikääsi, niin kirjoituksesi olisi paljastanut, että olet vielä teini. Teini, kunnes täytät 20 v.

        Annan muutaman vinkin mistä tietää ikäsi:

        1. Otat kirjoitukset henkilökohtaisesti, vaikka ne on kirjoitettu yleisesti.

        2. Huudat pitkään.

        3. Vaikka tietokoneet ovat olleet yleisiä koulussasi, et silti osaa välimerkkien käyttöä.


      • hyvinhuvitettu
        Henna.. kirjoitti:

        Ei se ikä vaikuta arjen ja todellisuuden tajuun! sulta ainakin tuntuu puuttuvan tota ymmärrystä ja hyväksyntää.. Onko se sinulta pois jos toiset ovat rakastuneita ja menevät naimisiin???
        Olen itse myös 19 v. kuten tuo hääpari, ja olen äiti ja tiedän aika hyvin mitä on ARKI JA TODELLISUUS ! ELI ÄLÄ SEKOITA IKÄÄ JA TODELLISUUDEN TAJUA KESKENÄÄN!

        Näin vanhana kääkkänä, olen sitä mieltä, ettei se ole iästä kiinni, miten järkevästi elämänsä järjestää, Toiset ovat fiksuja jo ihan nuoresta, mutta tuo pari, varsinkin morsian, oli niin luomutyhmä, ettei hänestä tule koskaan fiksua aikuista.

        Ohjelman seuraaminen on järkytys. Sitten tuli kiitollisuus, omat läheiset ihmiset ovat ihanan täysipäisiä.

        Ohjelmantekijöille he ovat jackpotti - ei tuollaista kohellusta kukaan keksisi.

        Ai niin, ja avioliitolla ja rakkaudella on hyvin vähän tekemistä keskenään. Naimissa voi olla ilman rakkautta, ja rakkautta voi olla ilman papin aamentakin..


      • Mikkep
        Henna.. kirjoitti:

        Onko se sulta jotain pois jos kaksi rakastunutta ihmistä haluavat mennä naimisiin??
        Onko se sulta sillon jotain pois jos ne kaksi rakastunutta ihmistä eivät kohta toisiaan rakastaisikaan ja hakisivat avioeroa??
        Onko se sulta jotain pois jos ne kaksi "lapsellista" ihmistä eivät saisikaan työpaikkoja tatuointiensa vuoksi??
        Mietippä näitä.. :D

        minulta pois, jos eivät saa työpaikkoja tatuointiensa vuoksi, minä maksan silloin heidän työttömyyskorvauksensa veroistani.


      • Raketti Veenukseen
        hyvinhuvitettu kirjoitti:

        Näin vanhana kääkkänä, olen sitä mieltä, ettei se ole iästä kiinni, miten järkevästi elämänsä järjestää, Toiset ovat fiksuja jo ihan nuoresta, mutta tuo pari, varsinkin morsian, oli niin luomutyhmä, ettei hänestä tule koskaan fiksua aikuista.

        Ohjelman seuraaminen on järkytys. Sitten tuli kiitollisuus, omat läheiset ihmiset ovat ihanan täysipäisiä.

        Ohjelmantekijöille he ovat jackpotti - ei tuollaista kohellusta kukaan keksisi.

        Ai niin, ja avioliitolla ja rakkaudella on hyvin vähän tekemistä keskenään. Naimissa voi olla ilman rakkautta, ja rakkautta voi olla ilman papin aamentakin..

        ovat fiksuja jo nuoruudestaan alkaen. Ihminen kypsyy joka vuosi ja iän karttuminen luo mahdollisuudet kasvaa aikuiseksi. Kaikilta se ei onnistu kuten nähdään monista aikuisista kuinka lapselliseti käyttäytyvät ja eivät ole käyttäneet sitä mahdollisuutta vanhetessaan. Ikä ja kypsyminen luo edellytykset ihmisen viisastumiselle. Elämä opettaa niitä jotka myöntävät jälkiviisaasti tehneensä virheitä elämässään ja nyt tekevät asiat toisin. Avioliittoon meno ja lasten tekeminen ei ole mitään rakettitekniikkaa.


      • Lunana
        hyvinhuvitettu kirjoitti:

        Näin vanhana kääkkänä, olen sitä mieltä, ettei se ole iästä kiinni, miten järkevästi elämänsä järjestää, Toiset ovat fiksuja jo ihan nuoresta, mutta tuo pari, varsinkin morsian, oli niin luomutyhmä, ettei hänestä tule koskaan fiksua aikuista.

        Ohjelman seuraaminen on järkytys. Sitten tuli kiitollisuus, omat läheiset ihmiset ovat ihanan täysipäisiä.

        Ohjelmantekijöille he ovat jackpotti - ei tuollaista kohellusta kukaan keksisi.

        Ai niin, ja avioliitolla ja rakkaudella on hyvin vähän tekemistä keskenään. Naimissa voi olla ilman rakkautta, ja rakkautta voi olla ilman papin aamentakin..

        ...suustani! Itse olen kyllä naimisissa, muttei siihen elinikäiseen sitoutumiseen mitään häähössötyksiä kyllä tarvita. Näille nykyajan teinipariskunnille taitaa merkitä enemmän näyttämisenhalu kuin se itse rakkaus.


    • jemmiinapemmiina

      Voi teitä arvostelijoita... Pari oli nuori ja rakastunut, tuollaista se saattaa silloin olla

      • Henna..

        Olen myös äärettömän huvittunut kaikkien näiden asiasta mitään tietämättömien ihmisten kirjoituksiin :D Voiko 50 minuutin ohjelman perusteella muka arvioida ihmisiä näin?? :D


      • ske-d
        Henna.. kirjoitti:

        Olen myös äärettömän huvittunut kaikkien näiden asiasta mitään tietämättömien ihmisten kirjoituksiin :D Voiko 50 minuutin ohjelman perusteella muka arvioida ihmisiä näin?? :D

        Olihan se nyt ihan selvää, että homma ei kestä. 19v ei rakkaudesta ymmärrä mitään ja arki lyö kasvoille kuin märkä rätti. Mitäs sitten tehdään kun työtä ei löydy tatskojen takia ja rahat on loppu. Kas kun ei otettu otsaan toistensa nimiä.

        Kyllä asioista pitää puhua eikä vain lässyttää jostain rakastumisesta. Ei pelkästään sillä elämässä pärjää saati avioliitossa.

        Onnea vain ko. parille, mutta ennuste on huono.


      • tip tap e
        ske-d kirjoitti:

        Olihan se nyt ihan selvää, että homma ei kestä. 19v ei rakkaudesta ymmärrä mitään ja arki lyö kasvoille kuin märkä rätti. Mitäs sitten tehdään kun työtä ei löydy tatskojen takia ja rahat on loppu. Kas kun ei otettu otsaan toistensa nimiä.

        Kyllä asioista pitää puhua eikä vain lässyttää jostain rakastumisesta. Ei pelkästään sillä elämässä pärjää saati avioliitossa.

        Onnea vain ko. parille, mutta ennuste on huono.

        juhlivat ensi kuussa kultahäitään ja ovat menneet naimisiin kun äitini oli 18v ja isäni 20v. Kyllä nuorten liitot kestävät, siinä missä vanhempienkin. Meistä kaikista pystytään tekemään lyhyen ohjelman perusteella tyhmiä, fiksuja jne eli tämän ohjelman perusteella on kenenkään turha lähteä mitään syväanalyysejä tekemään.


      • Mietin asioita
        tip tap e kirjoitti:

        juhlivat ensi kuussa kultahäitään ja ovat menneet naimisiin kun äitini oli 18v ja isäni 20v. Kyllä nuorten liitot kestävät, siinä missä vanhempienkin. Meistä kaikista pystytään tekemään lyhyen ohjelman perusteella tyhmiä, fiksuja jne eli tämän ohjelman perusteella on kenenkään turha lähteä mitään syväanalyysejä tekemään.

        Isäsi ja äitisi eivät menneet naimisiin "kaikki mulle heti nyt" -aikakaudella kuten teinipari. Nykyisetkin avioliitot tarvitsevat paljon työtä kestääkseen ja kuinka monen teininä avioituneen kolme- tai neljäkymppisen tiedät olevan edelleen naimisissa keskenään.

        En itse enää vertaisi sinun vanhempiasi nykyisin naimisiin meneviä.


    • hdshldkc

      Tämä uusin satuhäät -jakso, Jamie ja Leena, aivan ihana rakkaustarina!!! :) Tällaisia haluaa katsoakin.

      • Taatta,

        Luultavasti Jamie ja Leena eroavat, eihän heillä ole mitään yhteistä. Vaikuttivat kaikenlisäksi hyvin lapsellisilta.


      • Taatta,
        Taatta, kirjoitti:

        Luultavasti Jamie ja Leena eroavat, eihän heillä ole mitään yhteistä. Vaikuttivat kaikenlisäksi hyvin lapsellisilta.

        Onko se Jamie joku dragqueen kun sillä oli hame??


      • onesin erakko
        Taatta, kirjoitti:

        Onko se Jamie joku dragqueen kun sillä oli hame??

        Hame on kiltti, osa skotlantilaisten miesten kansallisasua.


      • onesin erakko
        Taatta, kirjoitti:

        Luultavasti Jamie ja Leena eroavat, eihän heillä ole mitään yhteistä. Vaikuttivat kaikenlisäksi hyvin lapsellisilta.

        Leena ja Jamie vaikuttivat kyllä paljon kypsemmiltä kuin edellinen pari ja he ovat sivistyneitä ihmisiä.


      • Taatta,
        onesin erakko kirjoitti:

        Leena ja Jamie vaikuttivat kyllä paljon kypsemmiltä kuin edellinen pari ja he ovat sivistyneitä ihmisiä.

        Liian nopsaan kyllä Leena ja jamie avioituivat, eivät hän he olleet tunteneet vielä kauaakaan.


      • onesin erakko
        Taatta, kirjoitti:

        Liian nopsaan kyllä Leena ja jamie avioituivat, eivät hän he olleet tunteneet vielä kauaakaan.

        Ainoastaan 6,5 vuotta.


    • fnåvnvås

      Siinä Silja Europalla kuvatussa hääjaksossa esiintyvän parin sulhanen kirosi vain yhdeksällä eri tavalla, kun ei saanutkaan määrätä häämusiikkia ja pompottaa kanttoria musiikinkuuntelusessioihin kiireisimpään kesäaikaan. Sitä ennen oli ehditty jo "loukkaantua sydänjuuria myöten" ja vaihtaa pappia ja saada joku hyväluontoinen pappi tuuraajaksi omien perhejuhliensa kustannuksella. Sitten kiljuttiin, miten "näiden ihmisten kanssa ei voi tehdä yhteistyötä, "Mä eroon tästä v**** kirkosta tän jälkeen" jne. Ihme. että tuo viitsittiin näyttää katsojille.

      Toinen yllätys oli viime kerralla, kun ennen häitä pidetyissä kihlajaisissa oli eturivin "enkelinä" tv:stäkin tuttu Marja-Sisko (ex-Olli?), joka toimi myös vihkipappina. Lisäksi kihlajaisissa esitettiin video, jossa biseksuaaliksi tunnustautunut sulhanen hääri naisten hääpuvussa. Tietenkin sulhasella oli kihlajaissa pitkä (naisten) peruukki. Taisi olla ulkomaisen morsiamen katolilaisilla vanhemmilla ihmettelemistä!

      Se nuori "tomppelipariskuntakaan" ei pärjää noille!

      • niinpä!

        katsoin uusimman ohjelman äsken, ja tulin tänne katsomaan olisko joku jo kommentoinut. Nauroin monta kertaa. Siis tuolle uusimmalle ohjelmalle. Sulhasen peruukki, huulikiilto, ne häämusiikit ja koreografiat, ja kosinta-esitys juuri ennen kirkkoon menoa. Mistä näitä älyttömiä pareja löytyy? Jos joskus omien häitten jälkeen tunsin epävarmuutta, että tulikohan tehtyä jotain hassua häissä, niin en tunne enää sellaista.


      • pah ja pah

        Ihmettelen kovasti, miksi ihmiset haluavat kirkkohäät, jos eivät hyväksy esim. kirkon arvoja ja sääntöjä. Evankelis-luterialaisessa kirkossa avioliitto on sakramentti, avioliitto solmitaan Jumalan kasvojen edessä ja ihan oikeasti on myös väliä sillä, minkä musiikin tahdissa alttarille astellaan tai mitä vihkiseremoniassa tapahtuu. Ei liity tähän ohjelmaan, mutta esim. viime kesänä nähdyt uutiset siitä, että haaparit haluavat valita mahdollisimman hyvännäköisen vihkipapin vain sen takia, että valokuvat näyttävät hyvältä, tuntuivat minusta täysin naurettavilta. Monet nykyhäät ovat karanneet käsistä ja tuntuu suurin piirtein siltä, että tuoreille aviovaimoille pitäisi tarjota terapiaa, koska he kärsivät "masennuksesta" ja tyhjyyden tunteesta kun vaivalla suunniteltujen häiden jälkeen.


      • osaak
        pah ja pah kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti, miksi ihmiset haluavat kirkkohäät, jos eivät hyväksy esim. kirkon arvoja ja sääntöjä. Evankelis-luterialaisessa kirkossa avioliitto on sakramentti, avioliitto solmitaan Jumalan kasvojen edessä ja ihan oikeasti on myös väliä sillä, minkä musiikin tahdissa alttarille astellaan tai mitä vihkiseremoniassa tapahtuu. Ei liity tähän ohjelmaan, mutta esim. viime kesänä nähdyt uutiset siitä, että haaparit haluavat valita mahdollisimman hyvännäköisen vihkipapin vain sen takia, että valokuvat näyttävät hyvältä, tuntuivat minusta täysin naurettavilta. Monet nykyhäät ovat karanneet käsistä ja tuntuu suurin piirtein siltä, että tuoreille aviovaimoille pitäisi tarjota terapiaa, koska he kärsivät "masennuksesta" ja tyhjyyden tunteesta kun vaivalla suunniteltujen häiden jälkeen.

        Mites tänään, morsmaikku vähän äkäsempää sorttia..?


      • lietio
        osaak kirjoitti:

        Mites tänään, morsmaikku vähän äkäsempää sorttia..?

        Suurperhe, pienet lapset huh huh. Exäkö taustalla terrorisoi, kun tarvittiin "goljatti" takavasemmalle?


      • kiäk
        lietio kirjoitti:

        Suurperhe, pienet lapset huh huh. Exäkö taustalla terrorisoi, kun tarvittiin "goljatti" takavasemmalle?

        No oli kyllä katrasta kerrakseen, vietä siinä sitten normaalieloa...


      • Nainen 25+...
        pah ja pah kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti, miksi ihmiset haluavat kirkkohäät, jos eivät hyväksy esim. kirkon arvoja ja sääntöjä. Evankelis-luterialaisessa kirkossa avioliitto on sakramentti, avioliitto solmitaan Jumalan kasvojen edessä ja ihan oikeasti on myös väliä sillä, minkä musiikin tahdissa alttarille astellaan tai mitä vihkiseremoniassa tapahtuu. Ei liity tähän ohjelmaan, mutta esim. viime kesänä nähdyt uutiset siitä, että haaparit haluavat valita mahdollisimman hyvännäköisen vihkipapin vain sen takia, että valokuvat näyttävät hyvältä, tuntuivat minusta täysin naurettavilta. Monet nykyhäät ovat karanneet käsistä ja tuntuu suurin piirtein siltä, että tuoreille aviovaimoille pitäisi tarjota terapiaa, koska he kärsivät "masennuksesta" ja tyhjyyden tunteesta kun vaivalla suunniteltujen häiden jälkeen.

        Olen samaa mieltä, että nykyään on "häät" termi saanut aivan uskomattomat mittasuhteet älyttömyydellään! ei minulle tulisi mieleenkään marssia jonkin pop kappaleen tahdissa alttarille senhän voi soittaa sitten itse juhlissa jos on niin tärkeää. Ja sekin taitaa nyky morsiamilta olla kadoksissa se tieto että häät ovat vain yksi päivä elämästä ja itä sen jälkeen? Avioliitto, arkea, huutavia muksuja, kiirettä, stressiä, kaupassa käyntiä, ruuanlaittoa, pyykinpesua, perheriitoja aina välillä, unohtuneita syntymä/merkki päiviä, valkoja, työstressiä ym ym. Sitä se avioliitto on, ripauksena muutamia herkkiä ja helliä hetkiä kumppanin kanssa.

        JA ennen kun kukaan tulee tänne söpöttämään, että olen vain katkera rouva, totean, etten ole naimisissa, mutta tiedän mitä se arki niiden häiden jälkeen on ja siitä huolimatta haluan naimisiin, jonakin päivänä, mutta en halua vihkipappia ulkonäön perusteella enkä halua poppia kirkkoon, enkä halua leikkiä prinsessaa vaan haluan päivän, jolla juhlistaa kumppanin kanssa sitoutumista ja järjestää sukulaisille ja ystäville hauskat hääjuhlat!


      • The Aurinko
        lietio kirjoitti:

        Suurperhe, pienet lapset huh huh. Exäkö taustalla terrorisoi, kun tarvittiin "goljatti" takavasemmalle?

        Janne ainakin on tosi hyvä tyyppi ja kiva, että löysi unelmiensa naisen rinnalleen. Tiedän Jannen ja hän tarvitsee rinnalleen vahvan naisen. Paljon onnea heille :-)


      • naimat on
        Nainen 25+... kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että nykyään on "häät" termi saanut aivan uskomattomat mittasuhteet älyttömyydellään! ei minulle tulisi mieleenkään marssia jonkin pop kappaleen tahdissa alttarille senhän voi soittaa sitten itse juhlissa jos on niin tärkeää. Ja sekin taitaa nyky morsiamilta olla kadoksissa se tieto että häät ovat vain yksi päivä elämästä ja itä sen jälkeen? Avioliitto, arkea, huutavia muksuja, kiirettä, stressiä, kaupassa käyntiä, ruuanlaittoa, pyykinpesua, perheriitoja aina välillä, unohtuneita syntymä/merkki päiviä, valkoja, työstressiä ym ym. Sitä se avioliitto on, ripauksena muutamia herkkiä ja helliä hetkiä kumppanin kanssa.

        JA ennen kun kukaan tulee tänne söpöttämään, että olen vain katkera rouva, totean, etten ole naimisissa, mutta tiedän mitä se arki niiden häiden jälkeen on ja siitä huolimatta haluan naimisiin, jonakin päivänä, mutta en halua vihkipappia ulkonäön perusteella enkä halua poppia kirkkoon, enkä halua leikkiä prinsessaa vaan haluan päivän, jolla juhlistaa kumppanin kanssa sitoutumista ja järjestää sukulaisille ja ystäville hauskat hääjuhlat!

        "häät ovat vain yksi päivä elämästä ja itä sen jälkeen? Avioliitto, arkea, huutavia muksuja, kiirettä, stressiä, kaupassa käyntiä, ruuanlaittoa, pyykinpesua, perheriitoja aina välillä, unohtuneita syntymä/merkki päiviä, valkoja, työstressiä ym ym. Sitä se avioliitto on"

        Kannattaako siis? :-o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe