vuosi takana...Oikein pelottaa että mitä tästä vuodesta oikein tulee..Tietty toivon parasta mutta kaiken kokeman jälkeen,pelkään todellakin pahinta..
Nyt ekan kerran fiilis ihan ok,sen jälkeen kun alkoi käsi vaivaamaan ja menetin henkireikäni eli rakastamani työn..
Likkojen kanssa ollaan siivottu koko kämppä.Onneksi ukon paha ollut poissa parisen tuntia.Ollaan nautittu.
uusi vuosi edessä ja mahdollisimman kamala
33
1085
Vastaukset
- blondeistablondein72hki
kaverimme josta kerroinkin kun oltiin siellä kahvilla ja se eronnut kauheesta vaimostaan useampi vuosi sitten joka edelleen heidän elämäänsä vaikeuttaa.
Kummipoika isänsä kanssa kävi myös.
15v likka poikakaverilleen ensi yöksi.- blondeistablondein72hki
tyttöjen koulun alkamisen ja 12v tytötn oksentelun myötä.
Kohta koiran kanssa ulos. - blondeistablondein72hki
blondeistablondein72hki kirjoitti:
Kohta koiran kanssa ulos.ns elämä voittamaan.Oli järkky masis ja luulin lihoneenikin mutta lähtenyt pois.
Nukunnut joka päivä päikkärit,vien koiraa taas ulos mitä en jaksanut siis ei huvittanut tehdä,käyn salilla 1-2 kertaa viikossa,painajaisia edelleenkin näen..
Eieln oltiin kahvilla kaveripariskunnan luona ja sit entisen työmme päällikön tytön 3v synttäreillä. - pööpöti
Kohta koiran kanssa ulos.alkaa kuntoutua ja oletteko kaikki sairastuneet?
pööpöti kirjoitti:
alkaa kuntoutua ja oletteko kaikki sairastuneet?
melle tuli ekana varpaisiin tuonne jalkapohjaan joku patti ja jalka turposi muuta se parani,tänään sitten oli selkä jumissa lapaluitten kohdalla ja itku pääsi kun sattui niin saatanasti etten pystynyt puhumaan,nauraminenkin sattui..nyt hieman parempi kun lihaksenrentouttajaa otin.
Käytiin kaverilla kahvilla.
Launatina kävin tuopilla mieskaverini kanssa ja eilen tuli kummipojan isä kahville poikansa kanssa. - blondeistablondein72hki
melle tuli ekana varpaisiin tuonne jalkapohjaan joku patti ja jalka turposi muuta se parani,tänään sitten oli selkä jumissa lapaluitten kohdalla ja itku pääsi kun sattui niin saatanasti etten pystynyt puhumaan,nauraminenkin sattui..nyt hieman parempi kun lihaksenrentouttajaa otin.
Käytiin kaverilla kahvilla.
Launatina kävin tuopilla mieskaverini kanssa ja eilen tuli kummipojan isä kahville poikansa kanssa.lapaluiden kohdalla mutta onneksi paranemaanpäin.
Äitin luona juotiin aamukahvit.
Kohta laitettava pyykkiä pesuun.
Tulee aina ihana olo kun teen joka päivä lenkin koiran kanssa.Aikaisemmin en voinut jalkojeni takia ulkoilla joten nyt nautin. - blondeistablondein72hki
lapaluiden kohdalla mutta onneksi paranemaanpäin.
Äitin luona juotiin aamukahvit.
Kohta laitettava pyykkiä pesuun.
Tulee aina ihana olo kun teen joka päivä lenkin koiran kanssa.Aikaisemmin en voinut jalkojeni takia ulkoilla joten nyt nautin.jaksoin käydä kaupassa ja hoitaa pankkiasioita;)
Se tyyppi jota tapailin niin ilmoitti että sen elämä päin helevettiä ja ettei johdu musta vaan sen tilanteesta....noo ehkä näin parempi.. - blondeistablondein72hki
jaksoin käydä kaupassa ja hoitaa pankkiasioita;)
Se tyyppi jota tapailin niin ilmoitti että sen elämä päin helevettiä ja ettei johdu musta vaan sen tilanteesta....noo ehkä näin parempi..Pomo soitti ja oli puhunut SEUREen ja saan aloittaa takaisin paikassa ensi kk alusta.Palkkaavat minut SEUREn kautta aina kk kerrallaan ja keväällä yritetään uudestaan vakinaistamista;D;D
Huomenna se soittaa uudestaan ja puhumme paremmin.
Olen iloinen ja onnellinen jahuuuu!!!!!!
Pihalla jutoiin päiväkahvit naapurin kanssa.
Tytön poikakaveri tulee ensi yöksi meille. - blondeistablondein72hki
Pomo soitti ja oli puhunut SEUREen ja saan aloittaa takaisin paikassa ensi kk alusta.Palkkaavat minut SEUREn kautta aina kk kerrallaan ja keväällä yritetään uudestaan vakinaistamista;D;D
Huomenna se soittaa uudestaan ja puhumme paremmin.
Olen iloinen ja onnellinen jahuuuu!!!!!!
Pihalla jutoiin päiväkahvit naapurin kanssa.
Tytön poikakaveri tulee ensi yöksi meille.naapurit satamaan,haettiin äiti ja vietiin se ABC-myymälään aamiaiselle,kaveripariskunnalla lettukahvit ja haettiin naapurit satamasta.
Ostin uuden imurin ja maksoin laskuja.Tili taas nolla siis vittujen vittu! - tättis
naapurit satamaan,haettiin äiti ja vietiin se ABC-myymälään aamiaiselle,kaveripariskunnalla lettukahvit ja haettiin naapurit satamasta.
Ostin uuden imurin ja maksoin laskuja.Tili taas nolla siis vittujen vittu!jospa vakinaistaminen onnistuisi kuitenkin keväällä. Mitäs ne naapuri siellä satamassa...??? Eivät vissiin k'ynet missään kun kerkisitte välillä vaan abcllä ja lettukahvilla käydä?
tättis kirjoitti:
jospa vakinaistaminen onnistuisi kuitenkin keväällä. Mitäs ne naapuri siellä satamassa...??? Eivät vissiin k'ynet missään kun kerkisitte välillä vaan abcllä ja lettukahvilla käydä?
lyhyelle Tallinnan reissulle.
Kiitti!
Just kotiuduin.Vietiin 12v likka ja sen kaveri Treelle viikonlopuksi vanhimman tytön luo.
Sain kortissonipiikin olkapäähäni tänään ja nyt sattuu. - blondeistablondein72hki
lyhyelle Tallinnan reissulle.
Kiitti!
Just kotiuduin.Vietiin 12v likka ja sen kaveri Treelle viikonlopuksi vanhimman tytön luo.
Sain kortissonipiikin olkapäähäni tänään ja nyt sattuu.että on oksentanut mutta nyt aamulla oli jo ihan hyvä olo.
Nautin eilen kun sain olla yksin.Ukko Sammatissa koko päivän.
15v likalla oli 9 kaveria huoneessaan.Olivat parisen tuntia,sit meteli alkoi olla niin kova että heivasin pihalle vaikka kivoja nuoria ovatkin.
Kaveripariskunta kävi kahvilla ja nyt lähtivät ukon ja nuorimman tytön kanssa autonäyttelyyn.
Eilen aamulla oli kummipoika meillä hoidossa.
Pomo ei soittanut torstaina kuten lupasi mutta perjantai-iltana siltä tuli ihana anteeksipyyntö viesti;O) - blondeistablondein72hki
että on oksentanut mutta nyt aamulla oli jo ihan hyvä olo.
Nautin eilen kun sain olla yksin.Ukko Sammatissa koko päivän.
15v likalla oli 9 kaveria huoneessaan.Olivat parisen tuntia,sit meteli alkoi olla niin kova että heivasin pihalle vaikka kivoja nuoria ovatkin.
Kaveripariskunta kävi kahvilla ja nyt lähtivät ukon ja nuorimman tytön kanssa autonäyttelyyn.
Eilen aamulla oli kummipoika meillä hoidossa.
Pomo ei soittanut torstaina kuten lupasi mutta perjantai-iltana siltä tuli ihana anteeksipyyntö viesti;O)kaverini perhe siis minkä helevtin takia he tekevät lapsen kun on niin vitun vaikeeta sitä kaitsea!
Aina osivat meille sitä tuomassa mutta vähitellen palaa pinna!
Ite pärjäsin neljän pienen kanssa kun jalka oli murtunut ja silloin kun jalkani paloivat enkä voinut liikkua ja kun tytöt ovat olleet kipeinä ja heitä hoitannut itse kipeenä kun ei isästään ole ollut mulle apua niin aina pärjännyt ja nää ei osaa ees yhtä hoitaa!!!
Nyt ukko veljensä tallilla kun kaverinsa auto jotenkin sökönä.
Klo 5 likat tulee Treelta.
10v tytön kaveri nyt meillä. - blondeistablondein72hki
kaverini perhe siis minkä helevtin takia he tekevät lapsen kun on niin vitun vaikeeta sitä kaitsea!
Aina osivat meille sitä tuomassa mutta vähitellen palaa pinna!
Ite pärjäsin neljän pienen kanssa kun jalka oli murtunut ja silloin kun jalkani paloivat enkä voinut liikkua ja kun tytöt ovat olleet kipeinä ja heitä hoitannut itse kipeenä kun ei isästään ole ollut mulle apua niin aina pärjännyt ja nää ei osaa ees yhtä hoitaa!!!
Nyt ukko veljensä tallilla kun kaverinsa auto jotenkin sökönä.
Klo 5 likat tulee Treelta.
10v tytön kaveri nyt meillä.ja ihan kivasti meni.
Kohta naapuri tulee kahville.
Eilen kävi kaveripariskunta kahvilla.
Kaveri pyysi mua eilen tuopille mutta sen seura mua EEVVK!
Tänään mulla himassa siivouspäivä. - blondeistablondein72hki
ja ihan kivasti meni.
Tänään mulla himassa siivouspäivä.keskustelussa joissa kävivät melkein likkani kimppuun..Heidän tyttärensä kiusannut tytärtäni mutta syyttivät likkaa siitä!
Kaveripariskunnalla jutiin kahvit. - blondeistablondein72hki
keskustelussa joissa kävivät melkein likkani kimppuun..Heidän tyttärensä kiusannut tytärtäni mutta syyttivät likkaa siitä!
Kaveripariskunnalla jutiin kahvit.siitä kuinka 12v tyttäreni haluaa lopettaa koulussaan kaikkien kiusaamiset vaikka itse joutunut tulilinjalle ja silti uskaltaa ja haluaa käydä koulua;O)
Olin tänään siskon kanssa kaksi tuntia ulkona ja asioita hoideltiin ja sit pelatiin pelejä sen luona ja teetä juotiin.
Kohta saunaan nuorimpien tyttöjen kanssa.
15v tyttö menee serkulleen yöksi. - blondeistablondein72hki
siitä kuinka 12v tyttäreni haluaa lopettaa koulussaan kaikkien kiusaamiset vaikka itse joutunut tulilinjalle ja silti uskaltaa ja haluaa käydä koulua;O)
Olin tänään siskon kanssa kaksi tuntia ulkona ja asioita hoideltiin ja sit pelatiin pelejä sen luona ja teetä juotiin.
Kohta saunaan nuorimpien tyttöjen kanssa.
15v tyttö menee serkulleen yöksi.mutta join vain kolme tuoppia kun ei maistunut.
Sanoin ukolle että se ei mua omista eikä määrää kuka on mun ystävä ja ketä tapailen ja ketä en;D
Oltiin aamulla autonäyttelyssä ja sit kaverit tuli meille kahville.
Nuorimman likan kanssa käyttiin katsomassa sille laseja ja mäcissä.
Viimeyön oli 12v tytön kaveri sekä tytön poikakaveri. - blondeistablondein72hki
mutta join vain kolme tuoppia kun ei maistunut.
Sanoin ukolle että se ei mua omista eikä määrää kuka on mun ystävä ja ketä tapailen ja ketä en;D
Oltiin aamulla autonäyttelyssä ja sit kaverit tuli meille kahville.
Nuorimman likan kanssa käyttiin katsomassa sille laseja ja mäcissä.
Viimeyön oli 12v tytön kaveri sekä tytön poikakaveri.siis en heittänyt vaan olivat täällä lähes 2t mutta lopulta ei enää jaksanut kuunnella...
12v likan kaksi kaveria yötä.
Ihana päivä ollut kun olen junalla saanut monta kertaa reissata ja olla ulkoan.Vituttaa aina mennä autolla.
Autonäyttelyssä käytiin aamulla ja kaverit oli kahvilla. - blondeistablondein72hki
siis en heittänyt vaan olivat täällä lähes 2t mutta lopulta ei enää jaksanut kuunnella...
12v likan kaksi kaveria yötä.
Ihana päivä ollut kun olen junalla saanut monta kertaa reissata ja olla ulkoan.Vituttaa aina mennä autolla.
Autonäyttelyssä käytiin aamulla ja kaverit oli kahvilla.pari tuntia oltiin.
Just syötiin.15v likka teki ruuan. - blondeistablondein72hki
pari tuntia oltiin.
Just syötiin.15v likka teki ruuan.mutta onneksi nyt hieman parempi.
Olin fysikaalisessa ja sitten Tuomarinkylän ABC aamiaisella mutta söin vain kaksi karjalanpiirakkaa ,en enmpää ku tuli oksettava olo.
Kohta kauppaan. - blondeistablondein72hki
mutta onneksi nyt hieman parempi.
Olin fysikaalisessa ja sitten Tuomarinkylän ABC aamiaisella mutta söin vain kaksi karjalanpiirakkaa ,en enmpää ku tuli oksettava olo.
Kohta kauppaan.kännykät mulle ja 15v likalle sekä uudet digiboxit olkkariin ja 15v tytölle.
kaveripariskunta kävi kahvilla ja me käytiin tossa naapurissa kahvilla.
15v ja 12v tytöt teki todella maittavaa ruokaa nam - Päivykkäinen
ja ihan kivasti meni.
Tänään mulla himassa siivouspäivä.eikö sun ukko suutu noista sokkotreffeisstä?
mun ukko vetäis kyllä herneet nokkaan jos treffeille lähtisin - blondeistablondein72hki
Päivykkäinen kirjoitti:
eikö sun ukko suutu noista sokkotreffeisstä?
mun ukko vetäis kyllä herneet nokkaan jos treffeille lähtisinpahemmin mitään sanonut ja ihan rehellisesti esim puhelimessa puhun kun joku jätkäkavereistani soittaa ja kerron aina kuka on soittanut.
aikast omaa elämää tässä ollaan eletty jo molemmat pitkään.
mua ei kiinnosta ukon asita pätkääkään enkä kysele enkä kyttää , noo äijä nyt utelee mun menoja aika paljon mutta oon kertonut jos jonkun miehen tapaan se reilumpaa ja tuokin sokkoterffi tapaus osoittautui ihan muuksi kuin luulin eli siitä ei vaaraa ole ei sit mihinkään;O)))...
p.s eikä mua kuiteskaan enää jaksa turhat pettämiset kiinnostaa vaikka en yhtään ukosta välitä ...
kävin tänään haastattelussa,liksa hieman nousee ja ma taas samaan paikkaan töihin jeah! - blondeistablondein72hki
pahemmin mitään sanonut ja ihan rehellisesti esim puhelimessa puhun kun joku jätkäkavereistani soittaa ja kerron aina kuka on soittanut.
aikast omaa elämää tässä ollaan eletty jo molemmat pitkään.
mua ei kiinnosta ukon asita pätkääkään enkä kysele enkä kyttää , noo äijä nyt utelee mun menoja aika paljon mutta oon kertonut jos jonkun miehen tapaan se reilumpaa ja tuokin sokkoterffi tapaus osoittautui ihan muuksi kuin luulin eli siitä ei vaaraa ole ei sit mihinkään;O)))...
p.s eikä mua kuiteskaan enää jaksa turhat pettämiset kiinnostaa vaikka en yhtään ukosta välitä ...
kävin tänään haastattelussa,liksa hieman nousee ja ma taas samaan paikkaan töihin jeah!olen sanonut että facebookin kautta oon tutustunut moniin jotka mulle soittelee ja joita aion ihan kavereina tavata eikä muuta;)
tossa galleriassa suomi24 kavereissa on tuo iceman niin hän on se erittäin hyvä ystäväni josta en luovu vaikka toi yksi luulee mitä luulee ja se sanonut avovaimolleen saman eli minun ystävyydestäni ei luovu,ihan sama mitä sen vaimo ajattelee ja kuvittelee...;D - Päivykkäinen
olen sanonut että facebookin kautta oon tutustunut moniin jotka mulle soittelee ja joita aion ihan kavereina tavata eikä muuta;)
tossa galleriassa suomi24 kavereissa on tuo iceman niin hän on se erittäin hyvä ystäväni josta en luovu vaikka toi yksi luulee mitä luulee ja se sanonut avovaimolleen saman eli minun ystävyydestäni ei luovu,ihan sama mitä sen vaimo ajattelee ja kuvittelee...;Dtaisin käsittää väärin tuon "treffailun" ajattelin, että se tarkoittaa suhteeseen johtavaa tapailua :)
Vaikka teidän olis hyvä lähteä eri teille jo ihan lastenkin vuoksi,
johan teillä tytöt saa ihan väärän kuvan hellyydestä ja rakkaudesta jollei sitä kotoa löydy. Joutuvat vielä samanlaiseen "kylmään" perhehelvettiin kun pitävät sitä normaalina.
Vaikka hyvähän se mun on täällä neuvoa ja kertoa mielipiteitä kun en
tunne teitä, voihan olla, että teillä on asiat oikeinkin onnellisesti, kun kuitenkin paljon puuhastelette yhdessä.
Onnea työpaikan johdosta! - blondeistablondein72hki
Päivykkäinen kirjoitti:
taisin käsittää väärin tuon "treffailun" ajattelin, että se tarkoittaa suhteeseen johtavaa tapailua :)
Vaikka teidän olis hyvä lähteä eri teille jo ihan lastenkin vuoksi,
johan teillä tytöt saa ihan väärän kuvan hellyydestä ja rakkaudesta jollei sitä kotoa löydy. Joutuvat vielä samanlaiseen "kylmään" perhehelvettiin kun pitävät sitä normaalina.
Vaikka hyvähän se mun on täällä neuvoa ja kertoa mielipiteitä kun en
tunne teitä, voihan olla, että teillä on asiat oikeinkin onnellisesti, kun kuitenkin paljon puuhastelette yhdessä.
Onnea työpaikan johdosta!sillä sitähän se treffailu tarkoittaa tai ainakin pitäisi tarkoittaa ja totta tuokin yleensä että lapset seuraavat vanhempiensa jälkiä mutta se mitä olen likkojani seurannut ja heitä tunnen niin ei ei mene niiden kohdalla samoin sillä lapset olen kasvattanut kuitenkin järki-ihmisiksi ja he ovat erittäin fiksuja kaikki ja tuhat kertaa fiksumia ku vanhempansa eli taatusti osaavat valita kumppaninsa paremmin ;)))!!!!
Juuh paljonhan me tehdään yhdessä kun kuitenkin haluamme tehdä muutakin kuin kotona oleskella eli ainakin koetetaan tehdä yhdessä japerheenä vaikka en ukkoa osaakkaan tuntea perheeseemme kuluvaksi henkilöksi ai miksi no siksi koska se kohtelee lapsia väärin ja me ei muuten riidelläkkään paitsi kun lapsia puolustan.
Kiitos;)))! - Sebuliina
sillä sitähän se treffailu tarkoittaa tai ainakin pitäisi tarkoittaa ja totta tuokin yleensä että lapset seuraavat vanhempiensa jälkiä mutta se mitä olen likkojani seurannut ja heitä tunnen niin ei ei mene niiden kohdalla samoin sillä lapset olen kasvattanut kuitenkin järki-ihmisiksi ja he ovat erittäin fiksuja kaikki ja tuhat kertaa fiksumia ku vanhempansa eli taatusti osaavat valita kumppaninsa paremmin ;)))!!!!
Juuh paljonhan me tehdään yhdessä kun kuitenkin haluamme tehdä muutakin kuin kotona oleskella eli ainakin koetetaan tehdä yhdessä japerheenä vaikka en ukkoa osaakkaan tuntea perheeseemme kuluvaksi henkilöksi ai miksi no siksi koska se kohtelee lapsia väärin ja me ei muuten riidelläkkään paitsi kun lapsia puolustan.
Kiitos;)))!Sun pitää laittaa sille ukolles luu kurkkuun samanlailla lasten puolesta kuin kaverisuhteides puolesta, joko muuttaa käytöstään tai lähtee meneen, tytöille varsinkin isäsuhde on todella tärkeä ja lapsi tarvitsee isänsä ihailua ja tarvitsee myös ihailun kohteen itselleen.
Mun lapsen kavereihin kuuluu tyttö joka sanoo vihavaansa isäänsä ja se kuulostaa aivan karmealta mun korviin ja tämä tyttörukka on kokoajan vanhempiensa riitojen välissä, huolehtii varmaankin pää-asiallisesti heidän kodinhoidostaan; pyykkää, kokkaa, siivoaa, hoitaa lemmikit; koulu menee vähän niinjanäin, mutta suht hyvin kuitenkin, mutta paljon on ongelmia lapsella, tupakoi, käyttää mielestäni paljon alkoholia, on jo abortoitukin, paljon kaikenlaisia sairauksia on hänellä (jotka varmasti oire elämäntilanteesta) poliisi ja lastensuojelu ovat hänelle jo tuttuja viranomaisia vaikka on kyse vasta 15-vuotiaasta lapsesta, jonka pitäisi elää huoletonta teini-ikää, hengailla kavereiden kanssa discoissa jne.
En toki tiedä vaikka äiti olisi se tyranni, mutta olen kuivitellut, että
tässä perheessä isä on se ongelma, toki tiedän ihan suvustani tapauksen missä isä on kiltti ja mukava, mutta äiti aivopessyt lapsen isää vihaamaan ja haukkumaan ulkopuolisille oman alemmuudentunteensa katkeroittamana, eikä tuollainen todellakaan tee lapsen psyykelle hyvää.
Toivotan oikein aurinkoista kevättä (toivottavasti tulisi pian) - blondeistablondein72hki
Sebuliina kirjoitti:
Sun pitää laittaa sille ukolles luu kurkkuun samanlailla lasten puolesta kuin kaverisuhteides puolesta, joko muuttaa käytöstään tai lähtee meneen, tytöille varsinkin isäsuhde on todella tärkeä ja lapsi tarvitsee isänsä ihailua ja tarvitsee myös ihailun kohteen itselleen.
Mun lapsen kavereihin kuuluu tyttö joka sanoo vihavaansa isäänsä ja se kuulostaa aivan karmealta mun korviin ja tämä tyttörukka on kokoajan vanhempiensa riitojen välissä, huolehtii varmaankin pää-asiallisesti heidän kodinhoidostaan; pyykkää, kokkaa, siivoaa, hoitaa lemmikit; koulu menee vähän niinjanäin, mutta suht hyvin kuitenkin, mutta paljon on ongelmia lapsella, tupakoi, käyttää mielestäni paljon alkoholia, on jo abortoitukin, paljon kaikenlaisia sairauksia on hänellä (jotka varmasti oire elämäntilanteesta) poliisi ja lastensuojelu ovat hänelle jo tuttuja viranomaisia vaikka on kyse vasta 15-vuotiaasta lapsesta, jonka pitäisi elää huoletonta teini-ikää, hengailla kavereiden kanssa discoissa jne.
En toki tiedä vaikka äiti olisi se tyranni, mutta olen kuivitellut, että
tässä perheessä isä on se ongelma, toki tiedän ihan suvustani tapauksen missä isä on kiltti ja mukava, mutta äiti aivopessyt lapsen isää vihaamaan ja haukkumaan ulkopuolisille oman alemmuudentunteensa katkeroittamana, eikä tuollainen todellakaan tee lapsen psyykelle hyvää.
Toivotan oikein aurinkoista kevättä (toivottavasti tulisi pian)rajat eli en ole paljoa aikaa antanut käytöksensä muuttamiseen ja itse etsin kämppää jos en saa tuota lähtemään.
Sairasta aivopestä lasta toista vanhempaa vastaan,sellainen ei ole hyvä ihminen ja todellakin huonoitsetunto moisella.
Itse AINA sanonut että likat meillä osaa ajatella omilla aivoillaan ja osaavat itse muodostaa käsityksensä ihmisistä ja kaikesta muustakin,minä en moiseen alennu.
Mulla hyvät välit lapsiini ja me aina nauretaankin yhdessä japuhutaan paljon mutta isänsä heti ensimmäisenä kun tulee ovesta sissään alkaa huutamaan niin lapsille ku koirillekin.
Onneksi meillä ei asita yhtä huonosti kuin kerroit olevasi tuttavillasi.
Heille onnea toivon!
Esim vaikka tytöt usein yllätyksenä haluavat siivota kun emme ole kotona niin ukon ekat sanat kun pääsee kotiin "Mitä vittua,miksi ei oo tehty sitä eikä tätä ja miks vittuu toikin on tuossa....!" eli kiitosta hän ei kyllä sano eikä taatusti kehuja tai muutakaan positiivista.On läskiksi haukkunut hoikkaa kaunista tytärtään ym ym
Lupaa aina tehdä sitä ja tätä mutta se vain puhetta ja pitää lupauksistaan noin 5%...
Auttaa kyllä muita mutta ei perhettään ja about 98% puhuu pahaa ja negatiivisia asioita lapsistaan kun muita läsnä mutta ehdottomasti hyviä eikä hauskoja asioita.
Suurin osa yleensä valhetta ja suurentelua sen puheista...On lyönyt meitä mutta hakannut ei...Haukkuminen ihan tavallista sen suusta.
Niin ja oli mun suusta se treffailu huono sana kun tapaan uusia ihmisiä koska haluan vain saada tuttavuuksia lisää en muuta.
Itse olin vuosia sitten ihan kamala huutamaan mutta onneksi tajusin mennä itseeni ja muuttaa käytöstäni eipä ole sen jälkeen tarttenut ääntäni korotella.
Esim jos tai siis kun me riitelemme himassa niin se johtuu kun ukko aina huutaa "tee sitä,vie toi,hae,taas et tehnyt tota......!!!" , ite ei persettään nosta eikä himassa siivoa ja koirankin vie vain kun pakotan mutta senkin hirveen huudon ja riidan kera.Passuuttaa aina kaikessa tyttöjä,tän huomannut monet ystävämme ja läheiset ihmiset ja ovat asiasta minulle ja ukollekin huomauttaneet että tekis itse jotain mutta ei niin ei.
Omasta mielestään vika aina kaikessa muussa mutta siinä ei ikinä eikä koskaan mikä vikana.
Jos en ois aikoja sitten tajunnut mennä itteeni niin mulla ja lapsilla ei ois näin hyvät välit.
Vituttaa suuresti sekin kun tuo vaan lihottaa itteensä sumopainikajsi eikä tajua kuinka ällö on.En välittäis mitään jos kyseessä ois kiltti ajatteleva lämmin ihminen.Itsekin läskikasa ja ruma eukko ku mikä mutta sentään tajuan asian ja ihan terveydellisistäkin syistä teen asialle jotain ja kiloja saanutkin pois vaikka se ei viel näykkään ja loptukin ihrat saan veke.
Minulla esim on ystäviä ja aina paikkoja mihin mennä mutta äijällä ei;(
Yhteen väliin jopa hänen kaverinsa se niistä parhain eli kummipoikamme isä jutteli minulle ettei kestä ukkoo ja sen jatkuvia valheita mutta ei uskaltanut sanoa sitä suoraan ukolle ja silloin pitikin etäisyyttä eikä ees puhelimeen vastannut ja sanoi usein ettei pidä siitä kuinka äijä kohtelee minua ja lapsia,sen se sanoikin mutta ei kuulemma mitään reaktioita...
Mukavaa kevättä siis kevään alkua ja ,ä rakastan tälläistä talvea!
En ole antanut rahoja ukolle koska sillä ne menee pelihin ja karkkiin.Siitäkin meillä riitaa kun se ei tajua että laskutkin maksettava vaan aina se ostaa sipisä siis yök; - blondeistablondein72hki
rajat eli en ole paljoa aikaa antanut käytöksensä muuttamiseen ja itse etsin kämppää jos en saa tuota lähtemään.
Sairasta aivopestä lasta toista vanhempaa vastaan,sellainen ei ole hyvä ihminen ja todellakin huonoitsetunto moisella.
Itse AINA sanonut että likat meillä osaa ajatella omilla aivoillaan ja osaavat itse muodostaa käsityksensä ihmisistä ja kaikesta muustakin,minä en moiseen alennu.
Mulla hyvät välit lapsiini ja me aina nauretaankin yhdessä japuhutaan paljon mutta isänsä heti ensimmäisenä kun tulee ovesta sissään alkaa huutamaan niin lapsille ku koirillekin.
Heille onnea toivon!
Esim vaikka tytöt usein yllätyksenä haluavat siivota kun emme ole kotona niin ukon ekat sanat kun pääsee kotiin "Mitä vittua,miksi ei oo tehty sitä eikä tätä ja miks vittuu toikin on tuossa....!" eli kiitosta hän ei kyllä sano eikä taatusti kehuja tai muutakaan positiivista.On läskiksi haukkunut hoikkaa kaunista tytärtään ym ym
Lupaa aina tehdä sitä ja tätä mutta se vain puhetta ja pitää lupauksistaan noin 5%...
Auttaa kyllä muita mutta ei perhettään ja about 98% puhuu pahaa ja negatiivisia asioita lapsistaan kun muita läsnä mutta ehdottomasti hyviä eikä hauskoja asioita.
Suurin osa yleensä valhetta ja suurentelua sen puheista...On lyönyt meitä mutta hakannut ei...Haukkuminen ihan tavallista sen suusta.
Niin ja oli mun suusta se treffailu huono sana kun tapaan uusia ihmisiä koska haluan vain saada tuttavuuksia lisää en muuta.
Itse olin vuosia sitten ihan kamala huutamaan mutta onneksi tajusin mennä itseeni ja muuttaa käytöstäni eipä ole sen jälkeen tarttenut ääntäni korotella.
Esim jos tai siis kun me riitelemme himassa niin se johtuu kun ukko aina huutaa "tee sitä,vie toi,hae,taas et tehnyt tota......!!!" , ite ei persettään nosta eikä himassa siivoa ja koirankin vie vain kun pakotan mutta senkin hirveen huudon ja riidan kera.Passuuttaa aina kaikessa tyttöjä,tän huomannut monet ystävämme ja läheiset ihmiset ja ovat asiasta minulle ja ukollekin huomauttaneet että tekis itse jotain mutta ei niin ei.
Omasta mielestään vika aina kaikessa muussa mutta siinä ei ikinä eikä koskaan mikä vikana.
Jos en ois aikoja sitten tajunnut mennä itteeni niin mulla ja lapsilla ei ois näin hyvät välit.
Vituttaa suuresti sekin kun tuo vaan lihottaa itteensä sumopainikajsi eikä tajua kuinka ällö on.En välittäis mitään jos kyseessä ois kiltti ajatteleva lämmin ihminen.Itsekin läskikasa ja ruma eukko ku mikä mutta sentään tajuan asian ja ihan terveydellisistäkin syistä teen asialle jotain ja kiloja saanutkin pois vaikka se ei viel näykkään ja loptukin ihrat saan veke.
Yhteen väliin jopa hänen kaverinsa se niistä parhain eli kummipoikamme isä jutteli minulle ettei kestä ukkoo ja sen jatkuvia valheita mutta ei uskaltanut sanoa sitä suoraan ukolle ja silloin pitikin etäisyyttä eikä ees puhelimeen vastannut ja sanoi usein ettei pidä siitä kuinka äijä kohtelee minua ja lapsia,sen se sanoikin mutta ei kuulemma mitään reaktioita...
En ole antanut rahoja ukolle koska sillä ne menee pelihin ja karkkiin.Siitäkin meillä riitaa kun se ei tajua että laskutkin maksettava vaan aina se ostaa sipisä siis yök;tuossa jokin aika sitten tilanteestamme ja sanoin olevani liian saamaton kun olen jatkanut tätä perhepaskaa näinkin kauan mutta sieltä tuli kommenttina "sä vaan oot liian kiltti ja liian hyväsydämminen" , mikä tottakin sillä vaikka ikävää kokenut äijältä ja paskaa sataa niskaan oikein urakalla niin silti edelleen ajattelen "missä se asuis kun ei oo kämppää eikä tuloja...en voi kadullekkaan heittää...kuinka se pärjää...." aina hellyn ajattelemaan "noo ehkä tää tästä" ja se väärin lapsia kohtaan.Itsestäni en välitä,ihan sama minkälainen ois mulle mutta se kuinka on lapsille niin se tekee musta huonon äidin kun olen antanut lasten kärsiä isänsä ilkeydestä....;((((((
Siksikin teen likkojen kanssa kaikkee kivaa yhdessä ja siivoamme yhdessä,viemme koiria ulos ym ym vaikka ei se mitään auta eikä heidän pahaa oloaan lievennä;O(
Lastenkin kanssa puhunut tilanteestamme ja aina heille sanonut etten ikinä tee sitä virhettä että heille heidän isäänsä haukkuisin enkä ikinä puuttuisi siihen koska isäänäs tapaisivat tai mitä ajattelevat.
Tyhmyyttä on jos ei ota apua vastaan tai ei tajau sitä hakea kun on ongelmia,sellaisilta lapset pois samoin kuin ihmisiltä jotka teeskentelevät ulospäin kaiken olevan hyvin vaikka näissä tapauksissa asia aina kotona toisin.
Olen ylpeä ja onnellinen ja iloinen siis me molemmat täsät ukon kanssa puhuneet,kun tajusimme hakea apua kun meillä oli vaikeaa ja se helpotti meitä kaikkia ja siitä asiat huomattavasti parantuneet eli asiat ei läheskään yhtä huonosti kuin kirjoituksistani vois kuvitella vaan siitä mitä joskus oli niin noin 70-80% paremmin kuin vuosia vuosia sitten.
Poliisien kanssa ei olla oltu vielä kertaakaan tekemisissä muuta kuin sen mitä muut aiheuttaneet ja niistä oltu kuulusteluissa yhden kerran.
Asiat meillä ja elämäni muutenkin ois lähes täydellisen tytyväistä jos vaan ukko muuttais lapsia kohtaan käytöstään...
Se kun mainitsit että 15v abortoitu niin tiedätkö heidän taustojaan eli mitä tapahtui? pettikö ehkäisy kuten aikuisillekin voi käydä??? eli aina ei kotiolot ole huonot vaikka näin kävisikin! Minäkin tiedän teinin jolle tehty abortti ja oli onni koska ehkäisy petti ja he liian nuoria saamaan lasta kun lapsia itsekin eli fiksusti toimivat.Tyhmäähän ois ollut noin juoren lasta pitää sehän täysin selvä asia.
Mulle tehty abortti koska ehkäisy petti ja onneksi en pitänyt,en ois jaksanut mutta sen jälkeen halusin nuoremman josta olen tyytyväinen.
Liika alkoholin käyttö taas huono arvioida tuntemattoman joka ei tiedä todellisuutta esim emillä ei juo aikuiset eikä lapset joka viikonloppu ja koulussa pärjääminen erinomaista eli eivät lintsaile ja numerot 10 ja 9 ja 8,huonoin 7 ja itse nelosen oppilaana pidän 6 suhtkoht hyvänä tosin aina kannustan parempaan etteivät päädy hantti hommiin kuten siivoomaan.Itse rakastan työtäni mutta tottakai toivon lapsilleni parempaa ja rvostetumpaa ammattia.
Itse olin joskus vusoia sitten negatiivinen ja ahdasmielinen ihminen joka kauhisteli ja voivotteli muiden asioita mutta silloin kun tajusoin parantaa käytöstäni lapsiini niin tajusin myöskin ettei minulla ole oikeutta tuomita muita vaikka ois kuinka tuttu kun en kuitenkaan tiedä heidän jokapäiväistä todellisuuttaan.
Sinunkin kannattaisi kysyä suoraan eikä voivotella asioista joista et välttämättä mitään tiedä etkä tajua.
Anteeksi vouhotukseni mutta mä vaan en siedä ihmisiä jotka valittaa ja hermoilee ja vittuilee pikkuasioista kun taatusti isompiakin on ja etenkin halevksin ihmisä joilla oma elämä niin paskaa ja niin tylsää että on ihan pakko puuttua muiden asioihin.
Hauskaa mahtavan talven jatkoa ja toivon iloisempaa kevään alkua!
Minulla ja meillä koettaa paremmat ajat kun pääsen taas töihin siis voi tsiisus että olenkin onnellinen;D ;D ;D !!!
En ole koti-ihmisiä vaan nautin kun saan tehdä koko ajan jotain.Myönnän että jos joutuisin olee kotona niin musta tulis masentunut ja taatusti ihan kauhee kaikinpuolin!!
Masennuksestakin selvisin kovan tahtoni ja hyvin ystävieni ansiota;O))) - Sebuliina
rajat eli en ole paljoa aikaa antanut käytöksensä muuttamiseen ja itse etsin kämppää jos en saa tuota lähtemään.
Heille onnea toivon!
En ole antanut rahoja ukolle koska sillä ne menee pelihin ja karkkiin.Siitäkin meillä riitaa kun se ei tajua että laskutkin maksettava vaan aina se ostaa sipisä siis yök;Kuulostaa, että sulla on neljä tytärtä ja yksi uhma-ikäinen poika jolla on aikuisen vapaudet, mutta lapsen vastuullisuus; ehkä hänellä on joku
"käytöshäiriö", siis oikea sairaus johon olisi lääkkeet? Voiko muuten aikuinen normaali ihminen olla noin kylmä/ilkeä lapsilleen jatkuvasti?
Ymmärrän, että toisinaan pinna palaa työstressin tms. takia, mutta, että
siltikin raivoaa ja vaatii enemmän kun lapset ovat siivonneet, niin se on jo melko "sairasta".
Paljon voimia ja toivottavasti löydät pian asunnon, koska epäilen, ettei
ukkosi lähde täyshoitolastasi ja miksi lähtisi kun palvelu pelaa.
Hyvä, että sinulla on laaja sosiaalinen verkko tukenasi ja löydät lisää ystäviä "treffailemalla" :) - Sebuliina
Sebuliina kirjoitti:
Kuulostaa, että sulla on neljä tytärtä ja yksi uhma-ikäinen poika jolla on aikuisen vapaudet, mutta lapsen vastuullisuus; ehkä hänellä on joku
"käytöshäiriö", siis oikea sairaus johon olisi lääkkeet? Voiko muuten aikuinen normaali ihminen olla noin kylmä/ilkeä lapsilleen jatkuvasti?
Ymmärrän, että toisinaan pinna palaa työstressin tms. takia, mutta, että
siltikin raivoaa ja vaatii enemmän kun lapset ovat siivonneet, niin se on jo melko "sairasta".
Paljon voimia ja toivottavasti löydät pian asunnon, koska epäilen, ettei
ukkosi lähde täyshoitolastasi ja miksi lähtisi kun palvelu pelaa.
Hyvä, että sinulla on laaja sosiaalinen verkko tukenasi ja löydät lisää ystäviä "treffailemalla" :)tästä teini abortista olen samaa mieltä kanssasi, on fiksua keskeyttää raskaus; lapsesta ei ole vanhemmaksi toiselle lapselle.
En tiedä johtuiko ehkäisyn pettämisestä vaiko sen puutteesta, tämä tyttö on kyllä ihan joka viikonloppu päihtyneenä on liikkunut, olen ajatellut, että varmaan hakee hyväksyntää tai huomiota tuollaisella
alkoholin käytöllä, koska vaikka alkoholikokeilut kuuluvat nuoruuteen
on se aina huolestuttavaa, että se on "säännöllistä", teinit ovat kuitenkin vielä lapsia.
Korjaan vielä sitten kommenttiani, kun tuli tuosta vastauksestasi tunne, että kokisit jotenkin minun kommenttini sinua arvostelevana ja sanot, että minun pitäisi kysyä suoraan eikä voivotella asioita joita en tajua; siis en todellakaan arvostele sinua! Olen sukulais naiselle sanonut oman mielipiteeni heidän tilanteestaan ja tämän poikani kaverin vanhempia en tunne, en tiedä missä asuvat tms. Pojaltani kysyin, voisinko ottaa yhteyttä tähän perheeseen ja hän koki sen kielteisenä asiana, hänen nolaamisenaan, vaikka onkin ilmeisen huolissaan kaveristaan, koska minulle kertoilee tytön kuulumisia, eikä sellaisia asioita yleensä äideille pyytämättä kertoilla, jollei ne oikeasti kosketa.
En voivottele toisten asioita sitten tämän enempää täällä; oma elämäni kun ei todellakaan ole täydellistä; kuvittelin vain antavani myötätuntoa ja tukea, tai jotain sellaista, mutta ilmeisen väärillä kommenteilla.
Anteeksi pyydän, äidin työ on rankkaa, vaikka kaikki menisi hyvin ja olisikin täydellinen puoliso apuna (palkitsevaa, mutta rankkaa) - blondeistablondein72hki
Sebuliina kirjoitti:
tästä teini abortista olen samaa mieltä kanssasi, on fiksua keskeyttää raskaus; lapsesta ei ole vanhemmaksi toiselle lapselle.
En tiedä johtuiko ehkäisyn pettämisestä vaiko sen puutteesta, tämä tyttö on kyllä ihan joka viikonloppu päihtyneenä on liikkunut, olen ajatellut, että varmaan hakee hyväksyntää tai huomiota tuollaisella
alkoholin käytöllä, koska vaikka alkoholikokeilut kuuluvat nuoruuteen
on se aina huolestuttavaa, että se on "säännöllistä", teinit ovat kuitenkin vielä lapsia.
Korjaan vielä sitten kommenttiani, kun tuli tuosta vastauksestasi tunne, että kokisit jotenkin minun kommenttini sinua arvostelevana ja sanot, että minun pitäisi kysyä suoraan eikä voivotella asioita joita en tajua; siis en todellakaan arvostele sinua! Olen sukulais naiselle sanonut oman mielipiteeni heidän tilanteestaan ja tämän poikani kaverin vanhempia en tunne, en tiedä missä asuvat tms. Pojaltani kysyin, voisinko ottaa yhteyttä tähän perheeseen ja hän koki sen kielteisenä asiana, hänen nolaamisenaan, vaikka onkin ilmeisen huolissaan kaveristaan, koska minulle kertoilee tytön kuulumisia, eikä sellaisia asioita yleensä äideille pyytämättä kertoilla, jollei ne oikeasti kosketa.
En voivottele toisten asioita sitten tämän enempää täällä; oma elämäni kun ei todellakaan ole täydellistä; kuvittelin vain antavani myötätuntoa ja tukea, tai jotain sellaista, mutta ilmeisen väärillä kommenteilla.
Anteeksi pyydän, äidin työ on rankkaa, vaikka kaikki menisi hyvin ja olisikin täydellinen puoliso apuna (palkitsevaa, mutta rankkaa)anteeksi jos tai siis kun olin liian jyrkkä,mää vaan välillä ylireagoin mutta samantien unohdan nauran lepyn annan anteeksi jos anteeksi annettavaa on ja enkä tarkoita pahalla vaikka saattaa siltä kuullostaa;/
Näin kirjoittamalla vaan hankala sanoa puhua ilman että toinen ymmärtäisi asian oikein tai siis ettei anna väärää kuvaa itsestään ja sanomisistaan;/
Kiitos paljon kommenteista ja aina saa vastata ja aina saa antaa palautetta ja olenkin niistä erittäin kiitollinen sekä iloinen;O)))
Juuh totta ettei ns "täydellisen" miehen tai naisenkaan kanssa oleminen jos mies kyseessä,olo ja elo oo niin helppoa kuin ehkä ulkopuolinen saattaa ajatella...
Hyvää illan jatkoa;)) - blondeistablondein72hki
anteeksi jos tai siis kun olin liian jyrkkä,mää vaan välillä ylireagoin mutta samantien unohdan nauran lepyn annan anteeksi jos anteeksi annettavaa on ja enkä tarkoita pahalla vaikka saattaa siltä kuullostaa;/
Näin kirjoittamalla vaan hankala sanoa puhua ilman että toinen ymmärtäisi asian oikein tai siis ettei anna väärää kuvaa itsestään ja sanomisistaan;/
Kiitos paljon kommenteista ja aina saa vastata ja aina saa antaa palautetta ja olenkin niistä erittäin kiitollinen sekä iloinen;O)))
Juuh totta ettei ns "täydellisen" miehen tai naisenkaan kanssa oleminen jos mies kyseessä,olo ja elo oo niin helppoa kuin ehkä ulkopuolinen saattaa ajatella...
Hyvää illan jatkoa;))kuulla lasten suusta isälleen "äiti on paljon kivempi ku sä" tai "äiti on kiltimpi ku sinä" ... ym ja johtuu kun lähes päivittäin pelaan niiden kanssa korttia tai jatsia ja nautin siitä enkä välitä tuleeko tvstä jotain hyvää ohjelmaa kun ukko -kuten äskenkin- tiuskii ja äyskii lapselleen joka pyytää pelaamaan yhden pelin "oo nyt vittu hiljaa mä katon nyt tvtä" ;(((( , tuo ei oikein ole ainakaan minun korviini hyvän isän puhetta;((
Ja joskus kun mua oikein ärsyttää moinen käytös,laitan sen pelaamaan tyttärensä kanssa niin ei sekään oikein kun se vaan huutaa ja hoputtaa eikä tunne sanontaa "pelaamisen ilo".
tai kun nolaa lapsensa näiden kavereiden silmissä ja pireskelee ym ym
en iknä manipuloisi lapsiani uskomaan mihinkään mihin ei halua ja vuosia sitten kun olin tosi väsynyt ja masentunut ja ukko otti likat mukaansa niin olin tosi iloinen etten aina kuullut äiti äiti äiti vaan oli joskus olemassa myös isi mutta ukko pilannut ihan itse sen lapsiltaan ja erityisesti itseltään että lapset halauisivat sanoa mun iskä on paras tai muuta vastaavaa;(
SE ON SURULLISTA KAIKINPUOLIN;(((((
Harmi vaan kun äijä ei tajua miten paljon se on menettänyt ja tulee menettämään kun lapset eivät luota isäänsä;(((((
En ole iloinen moisesta;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009