Israelin poliisi löysi pommimiehen

Huhtikuussa 2008 purim-juhlan aikaan räjähti pommi messiaanisen juutalaisen kodin edustalla. Pommi oli kätketty lahjaan, jonka perheen poika avasi vakavin seurauksin.

Pommin asettajaksi paljastui poliisin selvityksissä 37 vuotias Yakov Teitel, joka kuului kristillisen lähetystyön vastaisiin terroristiryhmiin. Selvittelyn yhteydessä paljastui, että hän oli syyllisnyt aikaisemmin myös muihin viharikoksiin. Nyt hyökkäys kohdistui messiaanisiin juutalaisiin. (LCJE Bulletin Dec 2009) 15.12.2009

7

158

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutisarvo

liittynee siihen, että miten on mahdollista, etteivät tee usemmin vastaavaa. Tälläisiä toimintatapoja me kristityt olemme opetaneet heille jo 2000 vuotta.

Jos mainittua yksittäistä tapausta on kommentoitava, niin tietysti tuollainen on tuomittavaa.

• Diana-ad-rem

samaa mieltä.

On todellakin ihmeellistä, että sitä ei tehdä useammin.

• ei muslimi
        Diana-ad-rem kirjoitti:

samaa mieltä.

On todellakin ihmeellistä, että sitä ei tehdä useammin.

toivot että tehtäisiin useammin.niin sinähän olet muslimi jonka missiona on kylvää riitä ja epäsopua juutalaisten ja kristittyjen välille. siksi leikit juutalaista saadaksesi juutalaiset puolustamaan sinua

• Diana-ad-rem
        ei muslimi kirjoitti:

toivot että tehtäisiin useammin.niin sinähän olet muslimi jonka missiona on kylvää riitä ja epäsopua juutalaisten ja kristittyjen välille. siksi leikit juutalaista saadaksesi juutalaiset puolustamaan sinua

juutalaista, enkä tarvitse ketään puolustamaan itseäni.

Minulla on minun mielipiteeni, siitä huolimatta, onko kukaan minun puolellani vai ei.

• fghjukiloö
        Diana-ad-rem kirjoitti:

juutalaista, enkä tarvitse ketään puolustamaan itseäni.

Minulla on minun mielipiteeni, siitä huolimatta, onko kukaan minun puolellani vai ei.

et kelvannut juutalaiseksi;)

• Diana-ad-rem
        fghjukiloö kirjoitti:

et kelvannut juutalaiseksi;)

mielipiteisiini vaikuta, vaikka kuka hylkäisi.

• 098765kmnk
        Diana-ad-rem kirjoitti:

mielipiteisiini vaikuta, vaikka kuka hylkäisi.

hyljännyt,se oma keksimäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe