Huhtikuussa 2008 purim-juhlan aikaan räjähti pommi messiaanisen juutalaisen kodin edustalla. Pommi oli kätketty lahjaan, jonka perheen poika avasi vakavin seurauksin.
Pommin asettajaksi paljastui poliisin selvityksissä 37 vuotias Yakov Teitel, joka kuului kristillisen lähetystyön vastaisiin terroristiryhmiin. Selvittelyn yhteydessä paljastui, että hän oli syyllisnyt aikaisemmin myös muihin viharikoksiin. Nyt hyökkäys kohdistui messiaanisiin juutalaisiin. (LCJE Bulletin Dec 2009) 15.12.2009
Israelin poliisi löysi pommimiehen
7
147
Vastaukset
- uutisarvo
liittynee siihen, että miten on mahdollista, etteivät tee usemmin vastaavaa. Tälläisiä toimintatapoja me kristityt olemme opetaneet heille jo 2000 vuotta.
Jos mainittua yksittäistä tapausta on kommentoitava, niin tietysti tuollainen on tuomittavaa.- Diana-ad-rem
samaa mieltä.
On todellakin ihmeellistä, että sitä ei tehdä useammin. - ei muslimi
Diana-ad-rem kirjoitti:
samaa mieltä.
On todellakin ihmeellistä, että sitä ei tehdä useammin.toivot että tehtäisiin useammin.niin sinähän olet muslimi jonka missiona on kylvää riitä ja epäsopua juutalaisten ja kristittyjen välille. siksi leikit juutalaista saadaksesi juutalaiset puolustamaan sinua
- Diana-ad-rem
ei muslimi kirjoitti:
toivot että tehtäisiin useammin.niin sinähän olet muslimi jonka missiona on kylvää riitä ja epäsopua juutalaisten ja kristittyjen välille. siksi leikit juutalaista saadaksesi juutalaiset puolustamaan sinua
juutalaista, enkä tarvitse ketään puolustamaan itseäni.
Minulla on minun mielipiteeni, siitä huolimatta, onko kukaan minun puolellani vai ei. - fghjukiloö
Diana-ad-rem kirjoitti:
juutalaista, enkä tarvitse ketään puolustamaan itseäni.
Minulla on minun mielipiteeni, siitä huolimatta, onko kukaan minun puolellani vai ei.et kelvannut juutalaiseksi;)
- Diana-ad-rem
fghjukiloö kirjoitti:
et kelvannut juutalaiseksi;)
mielipiteisiini vaikuta, vaikka kuka hylkäisi.
- 098765kmnk
Diana-ad-rem kirjoitti:
mielipiteisiini vaikuta, vaikka kuka hylkäisi.
hyljännyt,se oma keksimäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733