Uskonnon opetus tulee lopettaa välittömästi!
Miettikää ihmiset mitä teidän lapsillenne opetetaan. Jeesus on kiltti setä ja Jumala on kiva.
Niitä pitää rakastaa. Sitten joku pedofiili sanoo lapselle olevansa Jeesus ja luottaa siihen.
Ja eihän lapselle voi sanoa että Jeesusta ei voi nähdä tai tavata.
Silloinhan pitäisi myöntää että Jeesus on mielikuvitus hahmo.
Uskonnonopetus altistaa pedofilialle.
Huolestunut Isä
2
370
Vastaukset
- isät eroon tytöistä!
uskontoa opetetaan koulussa, pedofiiliisukitkin käyvät iltasadun aikaan tyttären pöksyissä kaivamassa.
- tunnustamaan
että itse asiassa on vain uskonnon vastustaja, eikä lapsista huolestunut, koska ei näy tuo pedofilian tuntemus oikein olevan hallussa. Pedofilian taustalla ovat lapsuuden traumat, omassa lapsuudessa koettu hyväksikäyttö, alhainen älykkyysosamäärä ja aivojen kemialliset puutokset. Mutta syytä sinä vain asian vierestä, jotta pedofiilit saavat jatkaa mellastustaan ja nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741