Suosikkeja kehiin. Hakusessa olisi rauhallinen tunnelma.
Oma suosikkini kategoriaan on Plevna.
Tampereen romanttiset ravintolat
7
1072
Vastaukset
- hääpäivää odotelless
näin Tampereella syntyneenä pidä romanttisena katsella illalla kotikaupunkiani ikkunapöydästä.
Hintataso tietysti ei ole halvimmasta päästä mutta paikka on rauhallinen ja tunnelma hyvä.
Jos mieheni veisi minut Plevnaan romanttiselle illalliselle niin ei hän kyllä minun mieltymyksiäni olisi huomioonottanut. EIkä kyllä veisikään.
Astor olisi myös yksi vaihtoehto eikä niin kallis kuin Näsinneula, mutta ruoka ehkä vieläkin parempaa kuin neulassa.Joillain on "pakkomielteenä" kaikki vanha, kuten kirpparilöydöt ;)
Viime kerralla osu omat ja vastapuolen mieltymykset yksiin, niin päädyimme Plevnaan ja Siperiaan kahville ja niin edelleen.- ihan outoja ideoita
Astor on kylmä, ei mitään romanttisia looseja.
Näsineula taas niin kallis, että viimeinenkin romantiikan siemen katoaa.
- mautonta
miten voit edes ehdottaa jotain tuollaista
Se "historiallisromanttisuus". Tiedän ettei se ole perinteisessä mielessä romanttinen. Jos olisin silloisen deittini vienyt johonkin "siistiin" ravintolaan niin voipi olla, että pakit olis tullu jo ovella.
Tällä koitankin saada ihmiset tuomaan omia suosikkejaan listaan.
Toinen suosikkini on Cafe Europa. Vanhat huonekalut on upeita ja hämärä tunnelma kynttilävalaistuksella on plussaa.
- Jorma.Kovanen
...Hämeenpuistossa(Puutarhakadun päässä) on ehdoton ykkönen. Plussaa laaja juomavalikoima.
- manselainen matti
Tammelan Voima, nykyää nimeltään Vanha Mestari. Aikalailla kuten ennenkin, porukkaa myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699