KOKO EV.LUT KIRKKO ON SEKASIKIÖ

PUTTE

On turha tapella naispappeudesta tai kastekysymyksistä. Koko käsitys ev.lut.kirkon pappeudesta on
epäraamatullinen. Sama se on mikä sukupuoli saarnaa kunhan saarnaa, ettei kivien tarvitse saarnata.
Olisi tietysti hyvä saarnata Jumalan Sanaa, eikä puhua paskaa.

Raamattu on itsessään Jumalan Sana, Pyhän Hengen inspiroimana kirjoitettu ja sellaisenaan AUKTORITEETTI niille jotka uskovat. Suomen Ev.Lut Kirkko on luopunut Raamatun auktoriteetista ja samalla Jumalan seuraamisesta. Hävitköön koko instituutio.

8

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakollinen exitus

      Jos ihminen haluaa omistaa elämänsä Jumalan palvelemiselle, niin ei minulla eikä sinulla ole siihen mitään sananvaltaa. Jumalan sana on se, mikä ratkaisee, ja Hänen sanansa on: "Tehkää muille se minkä tahdotte itsellenne tehtävän".

    • asdkl

      "Pääasia, että Jeesusta Kristusta julistetaan!" UT

    • !

      Noin turmelee maailmallinen kieli uskovatkin, ja ajaa luopumuksen tilaan, kuten sinut! Käytät sanaa pas**, vaikka Raamattu sanoo, että olkoon kaikki rietas puhe poissa teidän suustanne, ja herjaus ja joutavat lorut!

      • voinovits

        Olet varsin tuomitseva. Et ehkä ole kokenut koskaan Jumalan jämäkkää kosketusta! Haluat jakaa kurjuutesi ja lakihenkisyytesi muillekin masennukseksi. Kiitos vaan, en ota vastaan arvosteluasi.

        Usko Jumalaan ja uskonnollisuus ovat eri asioita. Uskonnollisuus luo vain kontrollia ja pirstaloittaa loputkin
        ns. uskovien yhteisöt. Eikö olisi parempi elää Jeesuksessa kuin toimia taivaan portinvartijana leikkien
        fariseusta. Kun sinä seisot siinä sääntöinesi ilman armoa, ei kukaan pääse ohitsesi sisälle Jumalan luo.
        Kehoita, jos koet siihen tarvetta, mutta älä tuomitse; armo ja totuus kulkevat aina yhdessä.

        Myös kirkosta on oikeus lausua mielipiteensä. Uskon, että Jeesus voisi käyttää nykyisistä ev.lut kirkoista ja
        niiden toiminnasta vieläkin räväkämpää ja varsin maallista kieltä.


      • PUTTE

        Tuomarin rooli on vaarallinen. Fariseukset käyttäytyivät juuri kuten sinä. Keskity hyvä ystävä olennaiseen,
        älä toisten virheiden laskemiseen ja osoitteluun.


    • eben

      Tosiaankin saisivat romahtaa nämä kaikki nykyiset seurakuntamallit olivat sitten ev.luttia tai vapaita suuntia, koska ne eivät tue niitä, joita pitäisi tukea eli köyhiä, heikkoja ja muuten vain muiden hylkimiä ihmisiä, vaan tukevat leipäpappeja, hehkuttavat julkkiksille, nostavat korokkeelle oppiarvot ja menestymisen. Tällaisia seurakuntia ei yksinkertaisesti tarvita, ne saavat enemmän haittaa ihmisissä, karkottavat heidät vielä kauemmaksi Jumalasta teeskentelyllään. Pikkulapsikin ymmärtää enemmän Jumalan tahdosta kuin nykyiset seurakunnat pappeineen ja saarnaajineen.

      • ilmaistu

        tuo "pikkulapsikin...."
        Herramme Jeesuksen sanathan olivat, kuten tiedämme:

        3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.


    • ==============

      sinulle, kun olet löytänyt täydellisen totuuden.Hyvä että pysyt siellä fundamentalisti porukoissasi.Minulla on ainakin hyvä olla ev.lut. kirkossa.Taas tänään sain keskustella erittäin empaattisen ja kaikinpuolin elämää ymmärtävän papin kanssa.Saan ev.lut. kirkosta kaiken sen mitä tarvitsen, eikä kukaan vahdi eikä hiosta kannoillani millään tavalla.Toisaalta tuskin ymmärtäisin täysin ev.lut kirkon arvoa ellen olisi kokenut kaltaistesi ehdottomien fundisten erittäin sairasta puoskarointia vaikeassa elämäntilanteessa.Että kiitos siitä kun näytitte minulle ev.lut. kirkon arvon!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe