Elikkäs kyseessä Fiat Ducato 2,3 2004. Seisoi pakkasessa kolme päivää ja kun yritti laittaa käyntiin kuului
konehuoneesta "pöts" eikä startannut. Akkua olen koittanut ladata ja äsken yritin taas käyntiin,ei edes pyöritä konetta. Jostain vaan kuuluu nakutus,mittaristosssa palaa valoja kuin joulukuusessa,mittarin viisarit heiluu nakutuksen tahdissa...Mistä moinen voi johtua,nyt olis hyvät neuvot tarpeen.
Kone ei siis ole pyörähtänyt startatessa ollenkaan,akku ainakin tuon laturin mukaan olis täynnä,jota kyllä epäilen vahvasti. Jos ajonesto on jostain syystä mennyt päälle,kuuluuko koneen kuitenkin pyöriä käynnistäessä,vai estääkö se senkin?
Kiitos etukäteen
nyt se tempun teki
2
646
Vastaukset
nakutus kuuluu sen takia kun on liian vähän virtaa, eli ei jaksa pyörittää,ja anna se olla roikassa vaikka 4 tuntia tai vie halliin sulamaan, voi myös polttaa konku sulakkeen jos alili virralla yrittää käyntiin, oletko kokeillut antaa apu virtaa toisella autolla, ja kannattaa ainakin antaa olla kaapeleissa viis minuuttia ennen kuin edes yrittää käytiin....
- kypsyttää
edelleenkin,mutta vika selvisi.kyllä se tosiaan akku oli sökö, apuvirralla käyntiin.ihmeellisiä oireita kyllä ilmeni,hyvä etten ranteita ruvennu nirhaamaan...mielessä siinteli jo tuhansien eurojen remontti...
no, ei muuta kuin uutta akkua hommaamaan.
kiitos vastanneelle ja hyvää keväänjatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441