aukkiin joutuu jos sinne edes pääse

qwertyuioiuytr

jäi mietityttää tommonen asia kun itse kun olin astumassa palvelukseen. kuukautta ennen sitä niin minulle tuli kyseiseltä varuskunnalta postia jossa kysyttiin haluanko johtajakoulutukseen laitoin kyllä. palveluksen ekanapäivän kävi komppapäälikön juttusilla joka kysyi saamaa sanoin kyllä ja samoin p-kauden lopussa kyllä ja sanoin syynkin: en pidä siitä että nää alikit kokelaat käskee meikeläistä. tätä enne olin antanut vähän näyttöä siitä että näin on. no eihän sitä aukkiin päästy vaan sinne otettiin niitä jotka sinne ei halunnut. no en edelleenkään tullu toimeen näitten alikkejen kanssa ja päätimpä lyödä yhtä turpaan joskus E-kaudella jonka ansiosta meni 5-viikkoa oikein nätisti porttien sisällä.E ja J-kaudella kvin komppapäälikön juttusilla jonkun 5-6 kertaa. coopperissa juoksin 2800m ja kuntotestissä oli yhtävaille kaikki kiitettäviä. äö testeissä oli pelkkää 3.ta. passissa olikin sitten heikkoa molemmin puolin.

tässä sitä oon miettinyt et oisko toi meikeläisen suhde noihin alikkeihin/kokelaisiin kannattanut jättää sanomatta?

1

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajoa varttiin

      minäpä kerron mitkä meni pieleen. lainaan tekstistäsi.
      1. "ekanapäivän kävi komppapäälikön juttusilla" kävitkö itse siis komppanian päällikön juttusilla ekana päivänä? ei näin. päällikkö luultavasti ajattelee että ihme tyrkky. jos komppapäällikkö itse lähestyi sinua niin unohda tämä.

      2 "en pidä siitä että nää alikit kokelaat käskee meikeläistä" niin se nyt vaan menee että niiden kuuluu sua käskeä. ihan normaalia. jos taas vinguit pienistä ylilyönneistä niin se osoittaa vain sinun heikkoutesi. niele tai korjaa itse. älä "anna näyttöä" mistään. kielikello on kielikello.

      3"no en edelleenkään tullu toimeen näitten alikkejen kanssa ja päätimpä lyödä yhtä turpaan joskus E-kaudella" tässä osoitit henkilökunnalle että päätös jättää sinut johtajakoulutuksen ulkopuolelle oli täydellinen.

      4. "E ja J-kaudella kvin komppapäälikön juttusilla jonkun 5-6 kertaa" katso kohta 3!

      lisäksi coopperin tulos on ihan haista paskaa jos se nyt menee vain yli 2600. mikä on äö testi. sellaista ei tehdä. siellä on kaksi peruskoetta ja niistä tulee kummastakin yks arvosana joka varusmiesten tietojärjestelmässä vaikuttaa johtajavalintoihin. suurin merkitys on kuitenkin sinulla itselläsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe