(tietoa?) Puolikuun ponitalli/kerho ja muita ponitalleja ym...

Vaihdan tallia...

Onko kukaan ratsastanut, käynyt ponikerhoa tai tehnyt jotain muuta Puolikuun ponitallilla/kerholla??
Haluaisin tietoa siitä tallista, sillä ajattelin käydä siellä tutustumassa vähän(kun vaihdan tallia)..
Ja älkää vastatko, että käy tutustumassa, koska siinä menee turhaa rahaa, kun sit se voi olla joku iha surkee ja sillee.. Että, ihan tietoa vaan siitä tallista/kerhosta.

Sit haluaisin myös tietoa muista Forssassa tai siinä lähistöllä (kalsussa, kuumassa, tammelassa..) sijaitsevista talleista. Mieluiten ponitalleista(huonoja kokemuksia isommilla hepoilla), tai issikkatalleista (niitä tuskin on muutakuin Kuuman tallilla, mutta kuitenkin..). Elkää muuten ehdottako sitä Kuuman/jokioisten issikka tallia, koska mä en voi enään käydä siel, niinkuin ei voi kukaan muukaan (Syynä konkka).
Ja laittakaa jotain tietoo mukaan ja www osoitteita ym...

16

2492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poniii

      ootko jo käynyt tuolla tallilla^^?

      • shetu-99

        Mää käyn,ihan paras paikka


      • Vaihdan tallia...

        Käyn nykyään tallilla, se on kyllä hyvä paikka!! Totaa, kiinnostaisi vain että, Shetu-99 ja jokuu22.. Käyttekö oikeesti sillä tallilla? Onko teillä siellä hoitoponi?? Mikä sen ponin/hepn nimi on?? Jos on liian henkilökohtaista O.o... niin ei voi mitn. Mun hoitsu´on ******** (alkaa: Herma*** xDDD)


      • poniii
        Vaihdan tallia... kirjoitti:

        Käyn nykyään tallilla, se on kyllä hyvä paikka!! Totaa, kiinnostaisi vain että, Shetu-99 ja jokuu22.. Käyttekö oikeesti sillä tallilla? Onko teillä siellä hoitoponi?? Mikä sen ponin/hepn nimi on?? Jos on liian henkilökohtaista O.o... niin ei voi mitn. Mun hoitsu´on ******** (alkaa: Herma*** xDDD)

        minä päivänä käyt siä??


      • Jutun aloittaja.
        poniii kirjoitti:

        minä päivänä käyt siä??

        Sori, en ole käynyt täällä pitkään aikaan.. Käyn siellä joka tiistai.
        Voin jo ihan kehua tallia, sillä yleensä talleilla on sellasta että lapsen käsiin ei luoteta hevosta. Eli ei saa hakea hevosta tarhasta tai aitauksesta. Ja hoitsut ovat yleensä aika ''harvinaisia'' (ei oo mulla viel muutkun yksi hoitsu ollu vaikka 4 tallilla oon jo käyny ja ollu jokusen aikaa)
        mutta tuolla tallilla on aivan mahtavaa. Kun saa hakea ponin aitauksesta ja on hoitsut ja muuta. Niin ja yleensä siellä on ne ''parit'' jotka laittaa yhdessä hevosen/ponin kuntoon ja muuta. Hyvä talli se kyllä on!


    • jokuu22

      mäki käyn hyvä paikka

      • hepat <3

        Olen kiinnostunu tallista. minkälaisia hevoset on? ja kertokaa minkälainen paikka se on xD


      • Käy nettisivuilla :)
        hepat <3 kirjoitti:

        Olen kiinnostunu tallista. minkälaisia hevoset on? ja kertokaa minkälainen paikka se on xD

        Kannattaa käydä ja tutustua tallin netti sivuihin (googlaamalla löytyy)..
        Ennen tuntia saa hakea poneja karsinoihin, ei pelkästään hoitoponiaan vaan ne mitä pyydetään / käsketään hakemaan.. :) Se ei ole ratsastuskoulu, eli toiminta on erilaista, ratsastustunnit (siis minulla ainakin) kestää n. 2 ja ½ h (tuntia) ja eväät saa ottaa mukaan.. Joskus saattaa olla hauskoja leikkimielisiä kisoja parien kanssa ( hevosien) ja joskus tasapainoillaan hevosen selässä, tottakai siellä myös opetetaan ja tuollaista, mutta se toiminta ei ole kuin ratsastuskouluilla.. :)))
        Hevoset ja ponit ovat kivoja ja rauhallisia, jotkut shettikset (esim.. hoitsuni) on hiukan ärhäkkä mutta aivan yhtä suloinen kuin muut! Tallin nettisivuilla on ''uutiset'' osio jossa lukee melkein kaikki tallin tapahtumista, esim. jos uusi poni on tullut tallille, tai jos varsoja on syntynyt ja tietysti muutakin, siellä saattaa myös lukea kisojen ja muiden palkintojen tuloksia ja muuta.. Käy katsomassa!! :-) Yhden (2 ja ½h) tunnin hinta on yleensä 12e..

        P.s. Siellä saattaa olla aika täyttä (ainakin vähän aikaa sitten), mutta ryhmissä on kyllä tilaa.. :) Kai..
        P.p.s. Siellä on yleensä tunnilla parit, eli yhdessä hoidetaan poni kuntoon ja toinen vähän aikaa joutuu odottamaan kentän laidalla, ellei toinen halua talutusta tai jos on muuta mihin tarvitaan 2 tyyppiää.. En oikein osaa selittää.. xD :X


      • Paltsafani
        Käy nettisivuilla :) kirjoitti:

        Kannattaa käydä ja tutustua tallin netti sivuihin (googlaamalla löytyy)..
        Ennen tuntia saa hakea poneja karsinoihin, ei pelkästään hoitoponiaan vaan ne mitä pyydetään / käsketään hakemaan.. :) Se ei ole ratsastuskoulu, eli toiminta on erilaista, ratsastustunnit (siis minulla ainakin) kestää n. 2 ja ½ h (tuntia) ja eväät saa ottaa mukaan.. Joskus saattaa olla hauskoja leikkimielisiä kisoja parien kanssa ( hevosien) ja joskus tasapainoillaan hevosen selässä, tottakai siellä myös opetetaan ja tuollaista, mutta se toiminta ei ole kuin ratsastuskouluilla.. :)))
        Hevoset ja ponit ovat kivoja ja rauhallisia, jotkut shettikset (esim.. hoitsuni) on hiukan ärhäkkä mutta aivan yhtä suloinen kuin muut! Tallin nettisivuilla on ''uutiset'' osio jossa lukee melkein kaikki tallin tapahtumista, esim. jos uusi poni on tullut tallille, tai jos varsoja on syntynyt ja tietysti muutakin, siellä saattaa myös lukea kisojen ja muiden palkintojen tuloksia ja muuta.. Käy katsomassa!! :-) Yhden (2 ja ½h) tunnin hinta on yleensä 12e..

        P.s. Siellä saattaa olla aika täyttä (ainakin vähän aikaa sitten), mutta ryhmissä on kyllä tilaa.. :) Kai..
        P.p.s. Siellä on yleensä tunnilla parit, eli yhdessä hoidetaan poni kuntoon ja toinen vähän aikaa joutuu odottamaan kentän laidalla, ellei toinen halua talutusta tai jos on muuta mihin tarvitaan 2 tyyppiää.. En oikein osaa selittää.. xD :X

        Heippa Jutun aloittaja!
        Sun hoitsus taitaa olla Hermanni? :))
        Käyn tiistain myöhemmässä ryhmässä ja hoidan Palloa. :) Olen aika samaa mieltä tallista kuin sinä, mutta meidän ryhmässä vaan tehdään jutut vähän erilailla. :D
        Mutta olen ennen ollut tiistain aikaisemmassa ryhmässä, joten tiedän teidän jutut. (;
        Meidän ryhmässä näin:
        - Teidän ryhmän jäljiltä hepat sisällä, joskus me tuodan kuitenkin pikkutytöt ja pojat sisään.
        - Hoitsut harjataan ja ehkä muitakin. (ja joskus avustetaan teitä ;D)
        - Laitetaan hepat kuntoon.
        - Ratsastamaan
        - Hepoilta varusteet pois, jotkut (ehkä) pihalle.
        - Sit kaikkee hauskaa heinien jakoo yms!

        Noh, siinä oli jtn. :)
        Yks päivä meillä ol tunti ilman satulaa ja me tehtiin kaikkia venytyksiä ja ratsastettiin väärinpäin yms! :D


      • shetu-99
        Paltsafani kirjoitti:

        Heippa Jutun aloittaja!
        Sun hoitsus taitaa olla Hermanni? :))
        Käyn tiistain myöhemmässä ryhmässä ja hoidan Palloa. :) Olen aika samaa mieltä tallista kuin sinä, mutta meidän ryhmässä vaan tehdään jutut vähän erilailla. :D
        Mutta olen ennen ollut tiistain aikaisemmassa ryhmässä, joten tiedän teidän jutut. (;
        Meidän ryhmässä näin:
        - Teidän ryhmän jäljiltä hepat sisällä, joskus me tuodan kuitenkin pikkutytöt ja pojat sisään.
        - Hoitsut harjataan ja ehkä muitakin. (ja joskus avustetaan teitä ;D)
        - Laitetaan hepat kuntoon.
        - Ratsastamaan
        - Hepoilta varusteet pois, jotkut (ehkä) pihalle.
        - Sit kaikkee hauskaa heinien jakoo yms!

        Noh, siinä oli jtn. :)
        Yks päivä meillä ol tunti ilman satulaa ja me tehtiin kaikkia venytyksiä ja ratsastettiin väärinpäin yms! :D

        En ookkaan aikoihin käynyt tätä katsomassa!Mun hoitsu on Kiara


      • Kiara <3
        shetu-99 kirjoitti:

        En ookkaan aikoihin käynyt tätä katsomassa!Mun hoitsu on Kiara

        Munki hoitsu on siellä Kiara


    • ynja fani

      se on aivan best paikka mä oon torstaissa ja hoidan ynjaa

    • delmaonihana

      kän siel se on ihana paikka(:

    • ponitalli

      en oo ihan varma olisko se sulle hyvä paikka, mutta minä olen käynyt siellä. Olin Puolikuun ponitallilla ennen siis ja siellä on tosi hyviä poneja ne on semmotteita mini poneja. Huono asia juitenkin oli, että kukaan ei kuunnellut minua siellä joten en enää harrasta sita olin siellä viimeksi 6-7 votiaana ja nyt olen 9

    • ponitalli

      mä kuitenkin ehkä vielä meen sinne koittaa.

    • Anonyymi

      Olen itse käynyt puolikuulla noin 7 vuotta ja hyvä talli, mukava henkilökunta, söpöt ja kiltin ponit 🥰

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe