Paras fue klinikka

Alpo vaan

Kaksi hiustensiirtoa takana Nordströmillä ja niskassa 0,9cm korkuinen arpi jossa ei kasva hiusta. Tuntuu siltä että toinen ohimo tarvitsee hieman tuuhennusta. Pieni epäilys siis että toinen hiustensiirto-operaatio on ollut epäonnistunut. Tuuheutta ei ole tullut lisää juuri ollenkaan. Operaatiosta on tosin aikaa vain 4kk. Mutta ensimmäisen operaation jälkeen 4kk kohdalla oli paljon enemmän kasvua. Ulkomaisilta sivuilta olen lukenut että hiukset kasvaa 4kk=40%, kk=60% 8kk=80% jne. Oli miten oli odottaminen on aivan älyttömän tuskallista. Olen nyt sitten pohtinut että jos grafteja ei enää tarvittaisi niin paljoa voisin mennä fue operaatioon. Samalla grafteja laitettaisiin myös niskan arpeen. Siksi kysynkin mikä on paras fue klinikka, sen tulisi olla euroopassa. Muistan täällä lukeneeni Belgiassa ja Ruotsissa olevista klinikoista.

23

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jampex

      lukea ne vanhat viestit!!

    • juho kuula

      Et voi tehdä juuri mitään päätelmiä operaation onnistumisesta neljän kuukauden jälkeen! Kyllä sun on vaan venattava vähintään toiset neljä kuukautta. Lisäksi ei ole mitään järkeä lähteä samalla alueelle uudestaan sörkkimään ennen kuin vuosi on kulunut.

      Mutta tässä taan nähdään tuo Nordströmin "maailman johtavan" klinikan "ammattitaito". 0.9 sentin arpi on tänä päivänä TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖN ja sun ei pitäs millään muotoa hyväksyä sitä! Oliko sun tapauksessa arven sulkemisessa käytössä ns. "trico closure" -tekniikka? Hyvillä klinikoilla strip-arvet ovat oikeasti tosi huomaamattomia vaikka ajaisi hiukset n. 6 millin mittaisiksi ja trico-sulkua käytettäessä hiukset kasvavat vielä arven keskeltäkin.

      • juho kuula

        Euroopassa on mielestäni vain muutamia FUE-klinikoita, joita kannattaa harkita. Sinuna tutustuisin ensin Bisangan klinikkaan. Ilteriä yms. ruotsalaisia välitason paikkoja en edes harkitsisi.


      • Alpo Pektikko
        juho kuula kirjoitti:

        Euroopassa on mielestäni vain muutamia FUE-klinikoita, joita kannattaa harkita. Sinuna tutustuisin ensin Bisangan klinikkaan. Ilteriä yms. ruotsalaisia välitason paikkoja en edes harkitsisi.

        No ei minua se arpi sinällänsä haittaa koska en juuri lyhyeksi ajele, ainakaa nii lyhyeksi. No kuitenkin, muistan että juho sanoit että ei se bhrclinic edes ole se paras euroopassa? Kanadaan hasson wongille en lähde. Mutta siis suosittelet että bhr on paras? Kysehän on nyt siitä että jos tää tuuheus ei mulla seuraavan 6kk aikana parane oikeasti niin menen operaation vielä. Kyse on siitä että tehäänkö fut tricolla vai fue ja laitetaa grafteja nykyiseen arpeen. grafteja tuskin hirveästi tarvittaisiin edes.


      • juho kuula
        Alpo Pektikko kirjoitti:

        No ei minua se arpi sinällänsä haittaa koska en juuri lyhyeksi ajele, ainakaa nii lyhyeksi. No kuitenkin, muistan että juho sanoit että ei se bhrclinic edes ole se paras euroopassa? Kanadaan hasson wongille en lähde. Mutta siis suosittelet että bhr on paras? Kysehän on nyt siitä että jos tää tuuheus ei mulla seuraavan 6kk aikana parane oikeasti niin menen operaation vielä. Kyse on siitä että tehäänkö fut tricolla vai fue ja laitetaa grafteja nykyiseen arpeen. grafteja tuskin hirveästi tarvittaisiin edes.

        en ole ikinä sanonut että bhr ei olisi paras Euroopassa, enkä sitäkään, että se olisi. Lisäksi h&w ei tee fue:ta. Sinuna tekisin ehkä ensisijaisesti vielä yhden pienen strip-operaation jossain oikeasti hyvällä klinikalla, jolloin ehkä pääsisit tuosta leveästä arvesta eroon, saisit siihen trico-sulun ja samalla voitaisiin ottaa pieni määrä siirteitä niihin paikkoin joihin niitä tarvitset. Täm äsiis vain minun mielipiteenä, kannattaa tosiaan konsultoida muutamaa hyvää klinikkaa ja kysyä heidän mielipidettään.


      • Alpo Pektikko
        juho kuula kirjoitti:

        en ole ikinä sanonut että bhr ei olisi paras Euroopassa, enkä sitäkään, että se olisi. Lisäksi h&w ei tee fue:ta. Sinuna tekisin ehkä ensisijaisesti vielä yhden pienen strip-operaation jossain oikeasti hyvällä klinikalla, jolloin ehkä pääsisit tuosta leveästä arvesta eroon, saisit siihen trico-sulun ja samalla voitaisiin ottaa pieni määrä siirteitä niihin paikkoin joihin niitä tarvitset. Täm äsiis vain minun mielipiteenä, kannattaa tosiaan konsultoida muutamaa hyvää klinikkaa ja kysyä heidän mielipidettään.

        Juho sanotko että nordström on oikeasti niin pahasti jäänyt kehityksestä jälkeen?


      • juho kuula
        Alpo Pektikko kirjoitti:

        Juho sanotko että nordström on oikeasti niin pahasti jäänyt kehityksestä jälkeen?

        Suomessa ja pohjoismaissa ei ole yhtään hiustensiirtoklinikkaa, jota kannattaisi edes harkita.


    • harkitsinmyösjoskus

      sori vaan mutta oot kusessa noiden siirtojesi kanssa, noin leveä näkyy aivan varmasti kun tukka on märkä ja toisaalta jos joku bööna haroo sun tukkaa niin se löytää ton arven samantien. mitäs sitte meinaat sanoa?? ja kun menee 10 vuotta niin sulla sojottaa vaan ne Norren siirtämät graftit siinä ohimoilla ja et voi enää vetää klaniksi kun sulla on se järkyttävä arpi muistona typeristä operaatoista!

      • Alpo Pektikko

        Sanoisin suoraan jos nykyinen arpeni häiritsisi, voitte olla varma. Juho pyydän sun suositusta klinikasta jonne menen jos menen. Arvostan mielipidettäsi


      • Hiukset rautalankaa
        Alpo Pektikko kirjoitti:

        Sanoisin suoraan jos nykyinen arpeni häiritsisi, voitte olla varma. Juho pyydän sun suositusta klinikasta jonne menen jos menen. Arvostan mielipidettäsi

        Täältä et taida saada kovinkaan asiallisia suosituksia. Varmaan monen mielestä kuussa on paras klinikka. Pellejä riittää. Itse teetätin Nordströmillä koesiirron muutama kuukausi sitten fue-tekniikalla, koska ihollani on taipumus tehdä hypertoonisia arpia. Iho on siisti ja hiukset aloittelee kasvua. Tuloksesta näyttäisi tulevan aivan hyvä.


      • fuessa käynyt

        ite käväsin belgian prohairclinicillä ottamas 2000 graftia ohimoille. ohan se aika mäjäys, mut luulen et kannatti ,kun ei tuo ollut paikkana kalleimmasta päästä ja vaikutti alan paikalta. nyt on kulunut 2kk .. kerron heti kun 3-4kk on kulunut miltä näyttää :) alue mistä siirteet otettiin on loistava aivan millin 2mm siilinäkin ,eikä kukaan tajua mitään. ps.. oon kertonut monellekin "böönalle" et oon siirteitä otattanut ja kaikki ajatellut sen ihan positiivisesti. oon iskeny muijia baaris lippis pääs täs pari kk :D on tällä tietty enemmän tekimistä itseluottamuksen kanssa :) ja on vaan semmone tunne ,ku löytäs elämänsä naisen ni ei ois tukasta kiinni ettei tulis pakkeja .. tiedän muutamia tapauksia jotka ehkä hyllyttäis mut hiusten perusteel ,on tää mailma niin ankara paikka ja sitä vaan haluaa pitää tukan päässänsä vaikka väkisin :P


      • mojito83
        fuessa käynyt kirjoitti:

        ite käväsin belgian prohairclinicillä ottamas 2000 graftia ohimoille. ohan se aika mäjäys, mut luulen et kannatti ,kun ei tuo ollut paikkana kalleimmasta päästä ja vaikutti alan paikalta. nyt on kulunut 2kk .. kerron heti kun 3-4kk on kulunut miltä näyttää :) alue mistä siirteet otettiin on loistava aivan millin 2mm siilinäkin ,eikä kukaan tajua mitään. ps.. oon kertonut monellekin "böönalle" et oon siirteitä otattanut ja kaikki ajatellut sen ihan positiivisesti. oon iskeny muijia baaris lippis pääs täs pari kk :D on tällä tietty enemmän tekimistä itseluottamuksen kanssa :) ja on vaan semmone tunne ,ku löytäs elämänsä naisen ni ei ois tukasta kiinni ettei tulis pakkeja .. tiedän muutamia tapauksia jotka ehkä hyllyttäis mut hiusten perusteel ,on tää mailma niin ankara paikka ja sitä vaan haluaa pitää tukan päässänsä vaikka väkisin :P

        Moi!

        Miltä ne Prohairclinicin 2000 fue siirrettä näyttää?
        Itse harkitsen myös ko. paikkaa ja ottaisin 3000 siirrettä..2000 ohimoille ja 1000 päälaelle.


    • fue 2000

      moi ,mä oon se sama henkilö mis jo toises ketjus selostin asiasta. :) täytys varmaanki ruveta käyttää tääl samaa nimimerkkiä :-)

    • mojito83

      Okei! :)

      USkon sen olevan todella suuri muutos ohimoille ,kun sinne itesellenikin mäjähtää 2000 siirrettä..sitten voikin lopettaa ohimoiden peittelykampaukset ja pitää vaikka lyhyempää tukkaa!

    • pet.er

      @Alpe vaan: Miltä hiukset ja arpi näyttää tällä hetkellä? Niin kuin joku jo maititsi niin ei neljän kuukauden jälkeen voi sanoa mitään lopputuloksesta. Tein itse kolmannen stripin viime kesänä BHR klinikalla ja Dr Bisanga sanoi että kuin se oi minun kolmas hiussiirros niin voi menna jopa puolitoista vuotta ennen kuin näkee lopputuloksen.

      0,9 korkuinen arpi on todella huono tulos, joskus hiukset voi tippua arven ympärilla ja aikaa voi mennä melkein vuosi ennen kuin ne rupee kasvaa, varsinkin jos se ei ollut sinun eisimmäinen strip. Mutta jos lopputulos on 0,9 cm korkuinen arpi niin se ei ole missään nimessä ok.

      Jos arpi vielä häiritsee niin sen voi täyttää FUE-teknikalla. Minä peitin arven FUE-teknikalla BHR klinikalla, siirteet otettiin parrasta (396 siirrettä) jolla arpi täytettiin. Tämä oli vain 2,5 viikkoa sitten, odotan jännityksellä lopputulosta.:)

    • mojito83

      Hei Peter!

      saanko udella mitä arven korjaus maksoi parrasta otetuilla siirteillä?

      Tarkkaa hintaluokkaa ei tarvitse tietenkään sanoa ,mutta onko esim 1000€ 2000€ vai 3000€? Mietinnässä minulla yhä myös strip ja sitten siitä vuoden päästä korjailla arpea fue siirteillä tai sitten fue siirteitä 3000.

      • pet.er

        Hei Mojito83.

        BHR klinikka korjasi arven ilmaiseksi. Ne sanoi että syy miksi sain niin leveän arven oli että Ruotsalainen klinikka otto stripin liian syvälta, joka aiheutti niin sanoitun pysyvän shocklossin, siis että hiukset ei kasvanut arven ympärillä.

        Luulisin että arven korjaus maksaa noin 2000€ (noin 400 siirrettä) mutta se on vain arvaus. Yksi hyvä asia jos otta siirteet parrasta on että voit säätää siirteet niskasta parempaan käyttöön, hiustenlähtö jatkuu hiussiirron jälkeen ja syytä syystä ei kannatta tuhlaa siirteitä niskasta turhaan.:)


    • Tricophytic losure

      Minä on käynyt kahdessa hiusten siirrossa Nordströmillä parin viime vuoden sisällä. Minulla ei ole arpea tai arpi on täysin huomaamaton, koska donor area suljettiin tricophyyttisellä sulkemismenetelmällä (tricophytic losure).

      Menetelmän keksi austraalialainen lääkäri vuonna 2005. Nordströn korjaa myös entisiä arpia tällä menetelmällä. Korjaus onkin helppo kun päänahka on löysä korjattaessa verrattuna siihen kun samalla tehdään hiustensiirto.

      Googlettakaa sanoilla tricophytic losure.

      http://www.youtube.com/watch?v=7OH-7ZnnTsU

      http://www.youtube.com/watch?v=gA_82AIVKkk


      NN

    • Tricophytic closure

      C-kirjain jäi tuosta losuren edestä, kielimiehiä kun ollaan.

      Tulos muuten kilpailee aivan hyvin Hanson & Wongin kuvien kanssa. Eikä tilanne ole vielä lopullinen.

      I am very, very, very happy, sanoisi amerikkalainen ja kyynelehtisi.(Ks. YouTube)

    • Kappas vaan

      Kappas vaan. Mitä Medousan sivuilta voi lukeakin.

      Leike:

      "Niskaan, josta hiusmateriaali otetaan, muodostuu arpi, mutta se jää hiusten alle. Arven pituus riippuu tarvittavan hiusmateriaalin määrästä, ja sen leveys on yleensä muutama millimetri. FUE-tekniikalla voimme kuitenkin siirtää hiuksia arpeen siten, että siitä tulee vielä huomaamattomampi. Siirrealueelle ei jää arpia."

      http://medousa.fi/hiustensiirto

      • Anonyymi

        Moi

        Kävin fue siirrossa arpeen sairaala Kl ssä kyllä se toimii
        Ainakin itse olen ollut tyytyväinen tulokseen


    • Anonyymi

      Eihän KL tee FUE-siirtoja. Hieman epäilyttävä kommentti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe