Juoni Paljastus!!

emery

Piper ja Leo saavat pojan. Pojalla on pienestä pitäen taikavoimia sillä hänhän on puoliksi noita puoliksi valontuoja.

Leo lähtee sarjasta pois, ainakin vähäksi aikaa. Leo saa nimittäin uuden tehtävän. Tytöt saavat itselleen uuden valontuojan jonka nimi on Chris.

15

2195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taku "Phoebe"

Kuka ny ei noita tietäis! Haloo haloo!

Jos haluut jotain oikeeta juonipaljastusta, niin Crish onkin Piperin poika!
      Et revi siit!

• charmed

Hei haloo kusipää ei se chris oo piperin poika!!!! Sä et sit kans tiiä mitää!!!!

• rocky
        charmed kirjoitti:

Hei haloo kusipää ei se chris oo piperin poika!!!! Sä et sit kans tiiä mitää!!!!

Will on piperin ja leon poika. Chris on uusi valontuoja. Ole sinä taku pentu hiljaa!

• Pipsa

turpa kiini pentu. Tuo juonipaljastus oli ihan oikea. Luin jenkkien fanisivulta.

• Taku "Phoebe"
        rocky kirjoitti:

Will on piperin ja leon poika. Chris on uusi valontuoja. Ole sinä taku pentu hiljaa!

...ette tajuu mitään! Oon nähny sen jakson, jossa se sanoo niin! Toi yksin tossa sano niin! Ällkää sanoko mitään jos ette tiiä...!

• apina
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

...ette tajuu mitään! Oon nähny sen jakson, jossa se sanoo niin! Toi yksin tossa sano niin! Ällkää sanoko mitään jos ette tiiä...!

Taku orava voi mennä kotiin kasvamaan.

• dubblegirl
        Pipsa kirjoitti:

turpa kiini pentu. Tuo juonipaljastus oli ihan oikea. Luin jenkkien fanisivulta.

Chris on Piperin ja Leon toinen poika!!!!!

• Ikuinen Charmed Fani

on kun piper saa tietää et Chris on piperin poika ja se on tullu tulevaisuudesta!! katoin vähänaika sitten 6kauden jaksoja kun isoveli otti niit vähän kaikkialt ja siinä Chris paljasti sen Piperille!!
      mä tiedä aika paljon tulevist jaksoist...

• Gaselli

- Chris on Piperin poika. Chris tulee tulevaisuudesta kertomaan, että Wyatt on vaarassa.

- Piper ja Leo eroavat, koska Leosta tulee yksi vanhimmista.

Tuossa olivat nuo kaksi kiistelyn aihetta.
      Yllä olevat "huhut" ovat 101% totta.

• Taku "Phoebe"

Nytkö kaikki uskoo, kun muutkin sanoo sen? Nii, eihän mua voi uskoo mut sitten kun muut sanoo saman, huomattee et oon oikeessa, taas kerran! xD

• Lisa
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

Nytkö kaikki uskoo, kun muutkin sanoo sen? Nii, eihän mua voi uskoo mut sitten kun muut sanoo saman, huomattee et oon oikeessa, taas kerran! xD

Et sä mitään tiedä, esität vaan.

• Taku "Phoebe"
        Lisa kirjoitti:

Et sä mitään tiedä, esität vaan.

...kasva aikuiseks! Lapsellisii juttuja teil... siis sul!

• sos
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

...kasva aikuiseks! Lapsellisii juttuja teil... siis sul!

Taku 12.v sanoo muille "kasva aikuiseksi" Hahhaahhaa! =)

• Taku "Phoebe"
        sos kirjoitti:

Taku 12.v sanoo muille "kasva aikuiseksi" Hahhaahhaa! =)

...mä olla vain 20! Mistäs sä sen tiiät? Entäs jos mä olisin tän paikan valvoja... aijai! xD

• dubblegirl

Piper ja Leo palaavat vielä yhteen...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3728
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      89
      1834
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      88
      1275
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      167
      1230
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1109
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      987
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      185
      964
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      922
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      886
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      142
      829
    Aihe