Mikäs mun Vista Home Premiumia vaivaa

Helppijä tähän

Nettitikku koneessa, yhteys Soneran 3.6 megaa ja jonkun aikaa pelittää ja oikeaan alakulmaan saa klikkaamalla näkyviin pienet monitorin kuvat ja ilmoituksen Sonera Internet ja sen allapuolella Local and Internet.
Kun taas tulee näkyviin Local only niin Explorer ilmoittaa "ei voi näyttää sivua"
Käyttis siis englannin kielinen Vista Home Premium. Mistä asetuksista saisin tuon toimimaan niin ettei se putoa tuohon Local only asetukseen? Olen yrittänyt kaikkea minkä olen keksinyt , olisko jollain "immeisellä" tuohon jotain helppiä?

2

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boop!

Local only eli siis vain paikallinen yhteys, eli ei internet yhteyttä käytössä, kuten huomaat pudotessasi verkosta pois. Taitaa olla nettitikkuongelma..arvelee tyhmä.

• sadlkjf

tämä on yleinen ongelma Vistan kanssa...itse painin tänään myös samassa jamassa, eikä se ole toistaiseksi korjaantunut. Täältä saattaa löytyä apua:

http://www.thebitguru.com/articles/20-Fixing the local only internet access issue in Windows Vista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe