Nettitikku koneessa, yhteys Soneran 3.6 megaa ja jonkun aikaa pelittää ja oikeaan alakulmaan saa klikkaamalla näkyviin pienet monitorin kuvat ja ilmoituksen Sonera Internet ja sen allapuolella Local and Internet.
Kun taas tulee näkyviin Local only niin Explorer ilmoittaa "ei voi näyttää sivua"
Käyttis siis englannin kielinen Vista Home Premium. Mistä asetuksista saisin tuon toimimaan niin ettei se putoa tuohon Local only asetukseen? Olen yrittänyt kaikkea minkä olen keksinyt , olisko jollain "immeisellä" tuohon jotain helppiä?
Mikäs mun Vista Home Premiumia vaivaa
Helppijä tähän
2
524
Vastaukset
- Boop!
Local only eli siis vain paikallinen yhteys, eli ei internet yhteyttä käytössä, kuten huomaat pudotessasi verkosta pois. Taitaa olla nettitikkuongelma..arvelee tyhmä.
- sadlkjf
tämä on yleinen ongelma Vistan kanssa...itse painin tänään myös samassa jamassa, eikä se ole toistaiseksi korjaantunut. Täältä saattaa löytyä apua:
http://www.thebitguru.com/articles/20-Fixing the local only internet access issue in Windows Vista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814