huora?

N26

Olen ihan tavallinen nuori opiskelijanainen. Jostain ihmeen kumman syystä mua on alkanut kiinnostaan seksin antaminen rahasta. Joskus chatissa miehet ehdotelleet sitä. Ensin tietysti kieltäydyin järkevänä naisena, mutta jälkeenpäin jäin asiaa miettimään. Onko se sitten niin paha jos harrastaa seksiä ja saa siitä rahaa? Nautin paljon seksistä niin miksi en sitten rahastakin?
Tietysti en varmaan ihan kenen tahansa miehen kanssa.

Millaisilta naisilta te miehet olette ostaneet seksiä? Täytyykö olla todella kokenut ja itsevarma?

Siis nää on ihan utopistisia ajatuksia ja en välttämättä edes lähtis huoraamaan. Mutta outoa, et sellaisia ajatuksiakin on. Muut tietysti sanoisivat, että en arvosta itseäni tarpeeksi. En sit kyl tiedä...

49

7024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaja

      olen tavallinen,komea ja hyvä käytöksinen 3-kymppinen mies ja olen käyttänyt maksullisia naisia useasti,monen vuoden ajan.Suomessa sekä ulkomailla.Enkä koe sitä "pahana".

      Minulla on tarve,nautin myös seksistä mutta en kaipaa siihen muuta ympärille aina.Ostamisessa ja myynisessä pelisäännöt ovat selvät,ei tulla jälkeenpäin vaatimaan mitään eikä itketä perään.
      Nautitaan hetkestä, hymyillään kun nähdään.

      Ei tarvitse olla kokenut mutta itsevarma olisi hyvä olla.Valitse asiakkaat tarkkaan, EI pitää pystyä myös sanomaan,myös asiakkaana.

      Turha miettiä "kuka käyttää hyväksi ja ketä"

    • Jay

      Oon samaa mieltä kun ostajakin. Moraalista
      päättäkööt kukin itse.

      Jay
      [email protected]

      • Mahe

        Eihän siinä ole mitään kummallista, minun mielestäni. Kahden henkilön välinen diili, josta molemmat osapuolet hyötyvät.


    • Jätkä

      Eihän siinä mitään pahaa ole jos kaikki tapahtuu omasta tahdosta. Tienestit ovat varsin suuria ja työ helppoa, joskin vaarallista. Kannattaa varoa parittajia, kun ne ei välttämättä tykkää jos joku myy suoraan, eikä ne saa vetää rahaa välistä.

    • Make

      olen 31v, naimisissa. Reissuhommissa viimeset 3v. 99% joka keskiviikko ottanu huoran. Eikä kaduta yhtään. Vaimon kans seksi vain parantunut. Tottakai täytyy olla varovainen. Ja jos kohtelet tyttöä hyvin niin tod,näk. myös saat kohtelua.

      • nainen

        sori vaan mut huoraaminen on jokaisen oma asia tottakai, samoin kuin ostajankin, mut PETTÄMINEN on asia aivan erikseen koska mukana on myös kolmas osapuoli jolle tehdään suurta vääryyttä!! Mua vituttaa tollaset moraalittomat äijät.... tekisit edes diilin vaimos kanssa tai jotain, ei toi oo rakkautta yök!!!!!!!!!


      • -J-
        nainen kirjoitti:

        sori vaan mut huoraaminen on jokaisen oma asia tottakai, samoin kuin ostajankin, mut PETTÄMINEN on asia aivan erikseen koska mukana on myös kolmas osapuoli jolle tehdään suurta vääryyttä!! Mua vituttaa tollaset moraalittomat äijät.... tekisit edes diilin vaimos kanssa tai jotain, ei toi oo rakkautta yök!!!!!!!!!

        oikeasti mies ei edes ole yksiavioinen. Pettämisessä ei ole mitään pahaa, kunhan huolehtii ehkäisystä.

        Miehelle se on vain fyysisten halujen purkamista. Vaimon kanssa siinä voi olla muutakin, henkisyyttä, ym. Mutta jos on viikot poissa työn takia kotoa, on täysin NORMAALIA että mies käy huorissa. Varsinkin Keski- ja Etelä-Euroopassa huorissakäynti on todella yleistä. Suomen nyhverömiehet ei oikein pysy perässä.


      • normaalia

        hyvä make,puhut asiaa...tuutko mulle kans?ukkomiehet parhaita....


      • Anonyymi
        nainen kirjoitti:

        sori vaan mut huoraaminen on jokaisen oma asia tottakai, samoin kuin ostajankin, mut PETTÄMINEN on asia aivan erikseen koska mukana on myös kolmas osapuoli jolle tehdään suurta vääryyttä!! Mua vituttaa tollaset moraalittomat äijät.... tekisit edes diilin vaimos kanssa tai jotain, ei toi oo rakkautta yök!!!!!!!!!

        Minä olen päivää etelässä viikosta.
        Majoitus paikan rouvaa saamme panna kimpassa ja erkseen.
        Majoitus on omakotitalossa olemme isännän kanssa työkavereita.
        Vastaavasti vaimollani Oulussa on meidän ystävä ja kimppakaveri yö vieraana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen päivää etelässä viikosta.
        Majoitus paikan rouvaa saamme panna kimpassa ja erkseen.
        Majoitus on omakotitalossa olemme isännän kanssa työkavereita.
        Vastaavasti vaimollani Oulussa on meidän ystävä ja kimppakaveri yö vieraana.

        Älä puhu potaskaa


      • Anonyymi
        nainen kirjoitti:

        sori vaan mut huoraaminen on jokaisen oma asia tottakai, samoin kuin ostajankin, mut PETTÄMINEN on asia aivan erikseen koska mukana on myös kolmas osapuoli jolle tehdään suurta vääryyttä!! Mua vituttaa tollaset moraalittomat äijät.... tekisit edes diilin vaimos kanssa tai jotain, ei toi oo rakkautta yök!!!!!!!!!

        Kuinka niin? Mitä siinä on väärin jos ns. pettää puolisoaan jos ei voi vastustaa? Eikö pahinta ole eroaminen?


    • vähävarainen

      hyvä pointti tuossa oli yhellä vastaajista. mieti huolella mihin ryhdyt, meinaan että kun sana kulkee, niin sulla voi olla tappajat perässä jos et ala maksaa jotain osinkoja. ja sitten kun haluat hommista pois, niin se ei käykään. jotain sukulaistas uhataan vahingoittaa tai jotain. tätä ongelmaa ei ollut ennen kun noi itäporukka alko valuu tänne länsimaihin. nyt ne pyörittää prostituutiotoimintaa ku jotain keskon myymäläketjua. arvaa vaan mitä ne tykkää kun menet "heidän" apajille. jos olet nuori ja kaunis nainen niin mene mielummin malliksi , sihteeriksi tai iske joku toimitusjohtaja hotelliaulasta. älä ala mesomaan linnakundiporukan apajilla.

      • N26

        Kiitokset kaikille vastaajille :)
        No ajatus oli enemmänkin, että jos löytyisi sellainen fiksu ja luotettava mies, joka tahtoisi säännöllisesti tavata seksin merkeissä. Vaikka sellainen vähän vanhempi herrasmies. Ei minusta sellaiseen olisi, että jatkuvasti vieraita miehiä ottaisin vastaan. Uskoisin, että se olisi aika kuluttavaa ja vaarallistakin, kuten jotkut mainitsivat.

        Ja koska en ole mikään kaunotar, vaan ihan tavallinen suomalainen nainen, niin en edes usko, että minulla olisi tarpeeksi kysyntää.


      • strobo

        Tiedoksi sinulle että Suomalaiset ilotytöt toimivat itsenäisesti eivätkä he ole kenenkään parittajan tallissa, eikä heitä siten uhkaa mikään itärikollisuus. Kannattaisi sinunkin tutustua asioihin hieman paremmin.


      • varo itäparittajia

        no ei tasan tarkkaan käy noin,jos yksityisesti hommailet,sinä,ja se asiakas.asia on ihan eri,jos jutussa ois kolmas..kukaan ei tiedä,mitä teette sinä ja miesasiakas,jossain omassa makuuhuoneessa.


      • Anonyymi
        N26 kirjoitti:

        Kiitokset kaikille vastaajille :)
        No ajatus oli enemmänkin, että jos löytyisi sellainen fiksu ja luotettava mies, joka tahtoisi säännöllisesti tavata seksin merkeissä. Vaikka sellainen vähän vanhempi herrasmies. Ei minusta sellaiseen olisi, että jatkuvasti vieraita miehiä ottaisin vastaan. Uskoisin, että se olisi aika kuluttavaa ja vaarallistakin, kuten jotkut mainitsivat.

        Ja koska en ole mikään kaunotar, vaan ihan tavallinen suomalainen nainen, niin en edes usko, että minulla olisi tarpeeksi kysyntää.

        40-vuotias mies Haluaisi sinut sänkyynsä 1-2 kertaa kuussa koko vikon loppu 600€ vain pilluun pannaan.


      • Anonyymi
        N26 kirjoitti:

        Kiitokset kaikille vastaajille :)
        No ajatus oli enemmänkin, että jos löytyisi sellainen fiksu ja luotettava mies, joka tahtoisi säännöllisesti tavata seksin merkeissä. Vaikka sellainen vähän vanhempi herrasmies. Ei minusta sellaiseen olisi, että jatkuvasti vieraita miehiä ottaisin vastaan. Uskoisin, että se olisi aika kuluttavaa ja vaarallistakin, kuten jotkut mainitsivat.

        Ja koska en ole mikään kaunotar, vaan ihan tavallinen suomalainen nainen, niin en edes usko, että minulla olisi tarpeeksi kysyntää.

        Voi hyvänen aika sentään! Kaikki kenellä pillu on voivat vuokrata sen tunniksi käyttöön milloin tahansa, kyseessä on vain kuinka osaa käyttää pilluaan taloudellisesti!


    • Ukkomies

      on ollut maailman sivu. Siitä vaan reppana levittämään reppua toisille reppanoille.

      • huoria

        kuuleppas ukkomies,mistäs tiät,vaikka oisit minunkin petissäni käynyt.rakastan nimittäin ukkomiehiä..


    • Ilopoika

      jos et arvosta itseäsi niin älä rupea moiseen.Täytyy siinä vähän osata itseään ja muitakin arvostaa jos meinaa että siitä mitään tulee.Olen kyllä ollut parinkymmenen tuhannen euron edestä näissä merkeissä.Kyllä siihen monenlaista naista mahtuu.Afrikasta Aasian kautta Eurooppaan.Kaikille on ollut ominaista että arvostavat itseään kun rahaakin ottavat.Ja minua kun ovat antaneet.Tätä asiaa on turha jonkun itsenimeämän neropatin ruveta nyt minulle oikomaan.Tiedän kyllä mikä on minulle hyväksi ja nämä naiset myös tietää mikä heille.

    • Sexymän

      Olen käynyt thai-hierojalla useita kertoja ja aina ne haluaisivat hoitaa myös mahtavan melani. Käsityönä, suuihinotto tai pano...eri hinnoin myös toki. Muutaman kerran olen niitäkin palveluita käyttänyt. En tajua kyllä miksi, koska itse kaipaan esileikkejä ensin ja ne on petoja...käyvät heti asiaan. :D Viime aikoina olen jättänyt käymättä...

    • Arttu perkele

      Jos arvostat itseäsi, et ryhdy moiseen. Eivät nämä miehetkään sinua arvosta jos hommaan ryhdyt, mutta eipä ole heiltä pois jos alat maksulliseksi. Maine kiirii kyllä nopeasti jos joku saa tietää. Oma valinta.

      Jotkut fantasiat on parempi jättää kokeilematta.

      • Ilopoika

        on käsittänyt asiat väärin.


    • jani
    • jepulis

      Tässä vähän koettua kertomaa. Matkustelen työni vuoksi aikalailla. Olen tavannut ainakin tuhat maksullisen seksin tarjoajaa. Lueskelin eka kertaa tätä palstaa, sinänsä mielenkiintoista keskustelua ja osin asiallistakin.

      En ole vielä törmännyt onnettomiin tapauksiin (narkkareita, pakotettuja tms). Suomalaiset naiset ovat olleet 18-25 vuotiaita, kuka mistämin syystä alalle ajautuneita (olen kysellyt motiiveja yms. taustoja), joistakin tullut jopa ystäviä. Sinulle joka mietit alalle ryhtymistä: Käy itsesi kanssa keskustelu motiivista (yleensä raha, joskus seikkailunhalu), käytä internettiä (pelottelut mafiasta tms. turhia ellei mene esim. Kallioon seisoskelemaan),jos käytät nettiä pystyt aika hyvin valikoimaan asiakkaasi, älä ota useita miehiä kerralla, rahasta sovittava etukäteen ja maksu ennen riisumista, työskentely muualla kuin missä asut (hotelli ei mielellään asiakkaankaan koti), tee asiasta projekti (kouluttaudu ja lopeta esim. 30 v.), säästä mahdollisimman paljon ettei jää paskanmaku suuhun lopettaessasi, käytä aina kondomia, kerro asiasta madollisimman harvalle(pura mahd. paineet alan ammattiauttajajärjestön kanssa).

      Noilla ym. ohjeilla selviää aika pitkälle. Mietit ulkonäköäsi? Kyllä markkinoilla on kysyntää kaikenkokoisille ja näköisille. Tavallinen hintahaitari suomessa 50 - 150€/1/2-1h.

      Mikäli vielä olet kiinnostunut alasta voit harjoitella minun kanssani. Olen siisti, hoikka, ihmisennäköinen nelikymppinen, kouluttautunut perheellinen mies (vaimon kanssa asia selvitetty vuosia sitten eikä meidän perheessä ole kukaan puutteessa). Onnea mitä sitten teetkin!

      Itse arvostan maksullisen seksin tarjoajien ammattikunnan läkäri-psykiati ammattien tasolle. Itse en epäröisi naida entistä prostituoitua...en kuitenkaan hyväksyisi ammatinharjoittmisen jatkamista.

      [email protected]

    • huora

      täytyy olla aika kokenut.puhun nimittäin kokemuksesta.enempää en halua sanoa itestäni.mut jos susta tuntuu,että sulla ei ole rahaa,etkä tiä,mistä saisit,niin......ei ole paha asia,ei varmana..

      • Anonyymi

        Jos ei ole rahaa niin on turha yrittää saada pillua!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole rahaa niin on turha yrittää saada pillua!!!!!

        Tarkoitan että et minulta ainakaan saa


    • Anonyymi

      Valikko

      Default user icon
      Kommentoi aloitusta...
      Aihealueet

      Onko prostituutio väärin?
      Vaaleaverikkö palveluksessanne

      Anonyymi
      22.06.2020 23:10
      Ilmoita
      Blondi pitkähiuksinen 21v nainen tarjoutuu miesten palvelukseen. 160cm/49kg. Kerran kun kokeilet niin muita et enää halua ;) Pistä viestiä niin katsotaan miten voin miellyttää. Kik messengeristä tavoittaa nimellä vaaleaverikko00

      ...lue lisää
      8

      196


      Äänestä

      Kommentoi

      Jaa

      Vastaukset
      Vanhimmat

      Anonyymi
      23.06.2020 06:47

      Vittu tollaset anorektikot hyi olkoon


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      23.06.2020 07:12

      Oossa saatanan persjalkanen läski ämmä hiljaa.


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      23.06.2020 08:37

      Anonyymi kirjoitti:
      Oossa saatanan persjalkanen läski ämmä hiljaa.

      Heti kukkakeppi kilahti


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      23.06.2020 09:14

      Anonyymi kirjoitti:
      Heti kukkakeppi kilahti

      Niinhän tuolle rasvapallolle näyttää käyneen.kun tuli kertomaankin siitä.


      Äänestä

      Kommentoi

      Puolivallatonexmies
      23.06.2020 18:07

      Laita viesti yv


      Äänestä

      Kommentoi


      Anonyymi
      24.06.2020 20:36

      Blondi 21v nainen olen 54v mies 0409320389 whatsapp


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      24.06.2020 20:40

      Annatko HEINOLAN MUKAVALLE SEDÄLLE?


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      Eilen 21:22
      UUSI

      Olen 40-vuotias mies ja olisin halukas saada sinut mielellään vaikka koko viikonlopuksi pantavaksi.
      Ei anaalia eikä satuttamisia.
      Varoitukseksi sanon että minulla on melko iso ja kestän pitkään ja pystyn uusintaan melko nopeasti.
      Miten voisimme sopia viikonlopusta kanssasi?

    • Anonyymi

      40v mies haluaisi sinut sänkyynsä viikonnlopuksi 600€ avustuksella opintoihin.

    • Anonyymi

      Ilotyttönä pystyy helposti tienaamaan 200€/h ja 5000€/kk.

      • Anonyymi

        Turpa kiinni kun et ymmärrä, jooko kusipää?


    • Anonyymi

      Ostin seksiä alkon myyjältä. Todella nätti nainen oli ja yks jolta ostin oli missi. Kauniit naiset voi pyytää melkein mitä tahansa hintaa enkä itse ala tinkimään.

      • Anonyymi

        Älä valehtele


    • Anonyymi

      Oona Snellman on luvannut majoittaa kotiinsa 10 mustaa miestä,

    • Anonyymi

      Mix tällasii vanhoja kaivellaan? Aloittaja on jo eläkkeellä oleva huora, joka vanhana mummona muistelee vanhainkodissa loistonsa päiviä(20-22 vuotiaana).

      • Anonyymi

        Olkoon vaikka kuinka vanha tahansa niin olen valmis maksamaan vaadit6n taksan, ainoa ehtoni on että nainen 8n todella ollut yleisessä käytössä! Entisen vanhan huomannut pillun nuoleminen on yhtä suuri autuasta kuin nuoremman naiminen! Ei tarvitse


      • Anonyymi

        Huomannut pillu ei mene huonommaksi vaan paranee vuosien mittaan, jos ei herra velttomulkku satu tietämään!!!


      • Anonyymi

        Tarkoitin että huoran pillu ei muutu koskaan huonommaksi vaan paranee aina vain iän myötä jos ei hra velttomulkku satu tietämään!!!!!!!


    • Anonyymi

      Pakko kommentoida vaikka aloittaja tuskin enää päälle 40v ikäisenä tätä lukee ja miettii!

      1. Ilotyttö , seksin myynti ja huoraus on kolme eri asiaa. Jokainen saa itse miettiä mitä kukin on.

      2. Kyllä seksi ja raha yhdessä vaatii naiselta aika paljon. Mies ei menetä muuta kuin rahansa.

      3. Pettäminen ei ole naisen ongelma. Jos vapaa nainen suostuu satasella johonkin niin se siitä.

      Tuskin nainen pitkään tuota jaksaa. Siinä voi käydä huonosti siinä vaiheessa kun ihmisen pitää vakiintua. Nainen esineellistää itsensä ja tekee itsestään helpon. No, saman voi sanoa siitä miehestä joka rahalla hallitsee naista.

      Mielummin olen yksin kuin ostan. En ala enää edes pyytämään. Jos nainen ei kyhnäämisen aikana suutaan auki, niin se on hänen syy!

    • Anonyymi

      On se väärin mutta ymmärrettävää jos tarvitset rahaa niin se on eri asia sitten. Ole kuitenkin varovainen koska siihen voit jäädä kiinni ja toinen juttu vaarallinen ammatti ja ammattitaudit! Jos nämä pidät mielessäsi ja osaat pitää näistä varmasti huolta niin sitten toivotan sinulle paljon nautinnollisia tapahtumia. Yritä saada asiakkaasi ymmärtämään että sinulla on paljon työtä ennenkuin hän saa käyttää sinua, ja myös että sinulla on paljon rahareikiä ennenkuin kaikki ovet avautuvat ja sinun pitää ansaita rahat makaamalla! Ja tietenkin sinulle pitää jäädä kunnollinen korvaus!! Esimerkiksi minä halusin saada tartunnan naiselta. Helsingissä venäläinen nainen oli siihen valmis mutta vaati hinnaksi viisi kertaa enemmän kuin tavallinen naiminen ( pidä tämäkin mielessäsi) Vielä kerran, toivotan sinulle ja ammattisiskoillesi menestystä

      • Anonyymi

        Halusitko siis taudin?


      • Anonyymi

        Halusin ja nainen valehteli että hänen on vaikeaa antaa koska se kirvelee ja hänellä on kiire klinikalle hoitamaan pillua terveeksi, siksi hän velottaa sairaasta niin korkean hinnan! Hän sanoi vielä että minun on mahdotonta löytää toinen nainen jolla on samanlainen tauti ja lisäksi muut olisivat paljon arvokkaampia


    • Anonyymi

      Olen 34 vuotta, kaunis mutta vaarallinen miehen alla. Tarkoitan että maatessani alla otanaina munat käteeni ja puristan niitä, mieleeni tulee kaikkea ihan hullua, varsinkin syöksyjen hetkellä ne tärisee ja tunnen outoja väristyksiä silloin myös koko omassa vartalossani? Silloin ei saa olla työkaluja lähelläkään...

      • Anonyymi

        Hetkinen, mitä ihmeen "työkaluja" tarvitset? Tarkoitatko jakoavainta tai mattoveistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, mitä ihmeen "työkaluja" tarvitset? Tarkoitatko jakoavainta tai mattoveistä?

        Jotenkin kiinnostaa vaikka en oikein ymmärräkään!!!


    • Anonyymi

      Sofia täällä iltaa/yötä.
      Myyn seksiä Itä-Suomen alueella.
      Hinta vaihtelee 100-500€ kieppeillä.

      Rakkaudella Sohvi

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe