http://www.biofacto.com/?gclid=CIHp38rgnJ8CFUE-3godHWwWMw
Onko kukaan käyttänyt tässä osoitteessa mainittua hometestiä. Kyseessä on Biofactan hometesti, jonka voit suorittaa itse asunnossasi. Hinta n. 40€. Tulokset voit siis lukea itse. Onko humpuukia.
hometesti itse tehden
11
7094
Vastaukset
Jos olet edes kohtuullisen normaalin älykkyyden omaava ihminen, niin tiedät jo vastauksen..
- talo kohta myynnissä
En tiedä, mikä on sinulla normaaliälykkyyden mittari ellei se ole esim. opiskelussa menestyminen. Kysyn edelleen akateemisen koulutuksen saaneena, että onko joku kokeillut Biofacto hometestiä? Olemme myymässä vanhaa taloamme ja haluaisimme testata alustavasti itse homeen. Koskteusmittaus on tehty.
Rahasta on kysymys. - Äly hoi
talo kohta myynnissä kirjoitti:
En tiedä, mikä on sinulla normaaliälykkyyden mittari ellei se ole esim. opiskelussa menestyminen. Kysyn edelleen akateemisen koulutuksen saaneena, että onko joku kokeillut Biofacto hometestiä? Olemme myymässä vanhaa taloamme ja haluaisimme testata alustavasti itse homeen. Koskteusmittaus on tehty.
Rahasta on kysymys.akateemisellä koulutuksella ja älykkyydellä ole mitään tekemistä keskenään.
Äly hoi kirjoitti:
akateemisellä koulutuksella ja älykkyydellä ole mitään tekemistä keskenään.
Eli väännetään rautalangasta, kun kyseessä on tutkimus, jossa koulutetuilla ammattilaisilla on välillä vaikeuksia saada luotettavia tuloksia, niin miten luotettavia jonkun tee-se-itse testin tulokset voivat olla?
- Saara´
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Eli väännetään rautalangasta, kun kyseessä on tutkimus, jossa koulutetuilla ammattilaisilla on välillä vaikeuksia saada luotettavia tuloksia, niin miten luotettavia jonkun tee-se-itse testin tulokset voivat olla?
Biofacton testi perustuu mikrobien kasvatukselle. Siinä näkee omin silmin mitä huoneilmassa kasvaa. Minä olin testiin tyytäväinen. Olimme sairastelleet pitkään, korvatulehduksia, poskiontelontulehduksia ym. ja lapsen allergiat menivät ihan mahdottomiksi. Olemme muuttaneet pois ja sairastelu pysähtyi melko seinään. Myös lapsemme aloitti uudessa tarhassa.
Pesäkkeiden määrät ovat melko suorassa suhteessa sairastelun määrään ja ainakin meillä se piti paikkaansa. - Ade.
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Testi on nimenomaan kotitesti ja toimii siihen tarkoitukseen. Ei Ammattilaisilla ole mitään vaikeuksia tulkita testejä. Ongelmana on raja-arvot, jotka ovat STM:n määrittämiä ja joiden tarkoitus on suojella julkista rakennuskantaa. Ennemmin tutkin asian itse kuin annan "korruptoituneen" valtionmiehen vääristellä tuloksia! (Toki reilujakin on)
- Ade.
Ade. kirjoitti:
Testi on nimenomaan kotitesti ja toimii siihen tarkoitukseen. Ei Ammattilaisilla ole mitään vaikeuksia tulkita testejä. Ongelmana on raja-arvot, jotka ovat STM:n määrittämiä ja joiden tarkoitus on suojella julkista rakennuskantaa. Ennemmin tutkin asian itse kuin annan "korruptoituneen" valtionmiehen vääristellä tuloksia! (Toki reilujakin on)
Viesti oli välittäjä LKV:lle.
- Siru`
Ade. kirjoitti:
Viesti oli välittäjä LKV:lle.
Tein testin ennenkuin hyväksyin uuden vuokrakämppäni. Olin muuttanut kaksi kertaa ojasta allikkoon, homekämpästä toiseen ja päätin, että sitä en enää jaksa tehdä. Testin mukaan asunnossa oli hieman "palloja", mutta muuten siisti näyte. Homeita ei ollut yhtään. Olen asunut tässä nyt 2 kk ja terveysoireita ei ole ollut. Valoa siis tunnelin päässä :o)
- Velaton
Siru` kirjoitti:
Tein testin ennenkuin hyväksyin uuden vuokrakämppäni. Olin muuttanut kaksi kertaa ojasta allikkoon, homekämpästä toiseen ja päätin, että sitä en enää jaksa tehdä. Testin mukaan asunnossa oli hieman "palloja", mutta muuten siisti näyte. Homeita ei ollut yhtään. Olen asunut tässä nyt 2 kk ja terveysoireita ei ole ollut. Valoa siis tunnelin päässä :o)
Minusta on erittäin vastuullista selvittää rakennuksen tilaa ennenkuin sitä on myymässä. Näitä vastuuttomia homekämppien myyjiä on ollut 90% myyjäkansasta! Laitetaan paska kiertämään ja nuoripari sairastelemaan. Tienaajina kenties suuret ikäluokat?
- vanha homenokka
jotainhan se on tietysti leipänsä eteen tehtävä ;), mutta eiköhän jokaisella ole sen verran nokkaa, että aistii onko talo terve vai ei....Hyvä keksintö, hyvä bisnes, ja vielä kun vähän pelottelee, niin...a...vot...virtaa rahaa tilille.
- arska6
ÄLÄ OSTA MITÄÄN ASUNTOA ILMAN ILMATESTIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533