Olen nuori mies ja juuri siihen ikään tullut, että vaistomaisesti alkaa herrojen pukimet kiinnostamaan. Olenkin vetänyt garderobin uusiksi. Isäni kanssa kävimme aina Haloselta katselemassa vaatteita (lähinnä hänelle itselleen), mutta joskus sieltä tarttui jotain minullekin. Mieleeni jäi kuitenkin kuva, että Halosella on todella hyvät vaatteet. No nyt miehuuden saavutettuani menin sitten Haloselle yksi päivä yllätyin sitä valikoiman laajuutta ja laatua. Satojen eurojen takkeja, italialaista villakangasta, nahkaa ja ilmeisesti amerikkalaisia kangastakkeja. Erittäin laadukkaita ja muodikkaita ja samalla ajattomia vaatteita. Suosittelen Halosta kaikille nuorille miehille. Siellä on nyt puoleen puoleen hintaan fantastisia tuotteita joten opiskelijankin kukkarolle sopivia vaatteita on nyt tarjolla. Olen vuosikausia käynyt esimerkiksi Stockmannilla säännöllisesti ostoksilla ja Stockan vaateosasto on aidosti pettymys Haloseen verrattuna, vaikka ei Stockassa mitään vikaa ole. Nyt tiedän, mistä vaatteeni tulevaisuudessa hankin. Ja tämä ei ole mainos. Minä osaan kyllä kirjoittaa äidinkieltäni. Yleensä näitä selotuksiani luullaan mainoksiksi. :D Olen nimittäin sitä mieltä, että jaettu ilo on paras ilo.
Haloselta laadukkaita takkeja
3
1636
Vastaukset
- vanha patu
.
Nykynuoret tietävät itse, mitä tarvivat.
. - Laatu---
Mielestäni ole mitään hyvää. Asiakaspalvelu surkeaa,myyjät vain keskenään jutustelee,mikäli ovat edes näkyvillä.Vaatepuoli sitä samaa halpatuotantoa mitä kaikki muukin, kelpaa kyllä suomalaiselle, joka ei muodista saatika hyvästä laadusta tiedä mitän.
Niin mikä siellä olikaan hyvään?????
Hyvä oli kyllä yrityksesi mainostaa,mutta metsään meni.- myöskin kaupantäti
onkos tullut mieleen että myyjät jutustelevat myöskin työasioista,uusista tuotteista,tilauksista yms.työhön liittyvää.yleinen käsitys tuntuu olevan että myyjät ei saa puhua mitään toisilleen,siitä tulee heti keskenään juoruilua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569