Olen nuori mies ja juuri siihen ikään tullut, että vaistomaisesti alkaa herrojen pukimet kiinnostamaan. Olenkin vetänyt garderobin uusiksi. Isäni kanssa kävimme aina Haloselta katselemassa vaatteita (lähinnä hänelle itselleen), mutta joskus sieltä tarttui jotain minullekin. Mieleeni jäi kuitenkin kuva, että Halosella on todella hyvät vaatteet. No nyt miehuuden saavutettuani menin sitten Haloselle yksi päivä yllätyin sitä valikoiman laajuutta ja laatua. Satojen eurojen takkeja, italialaista villakangasta, nahkaa ja ilmeisesti amerikkalaisia kangastakkeja. Erittäin laadukkaita ja muodikkaita ja samalla ajattomia vaatteita. Suosittelen Halosta kaikille nuorille miehille. Siellä on nyt puoleen puoleen hintaan fantastisia tuotteita joten opiskelijankin kukkarolle sopivia vaatteita on nyt tarjolla. Olen vuosikausia käynyt esimerkiksi Stockmannilla säännöllisesti ostoksilla ja Stockan vaateosasto on aidosti pettymys Haloseen verrattuna, vaikka ei Stockassa mitään vikaa ole. Nyt tiedän, mistä vaatteeni tulevaisuudessa hankin. Ja tämä ei ole mainos. Minä osaan kyllä kirjoittaa äidinkieltäni. Yleensä näitä selotuksiani luullaan mainoksiksi. :D Olen nimittäin sitä mieltä, että jaettu ilo on paras ilo.
Haloselta laadukkaita takkeja
3
1703
Vastaukset
- vanha patu
.
Nykynuoret tietävät itse, mitä tarvivat.
. - Laatu---
Mielestäni ole mitään hyvää. Asiakaspalvelu surkeaa,myyjät vain keskenään jutustelee,mikäli ovat edes näkyvillä.Vaatepuoli sitä samaa halpatuotantoa mitä kaikki muukin, kelpaa kyllä suomalaiselle, joka ei muodista saatika hyvästä laadusta tiedä mitän.
Niin mikä siellä olikaan hyvään?????
Hyvä oli kyllä yrityksesi mainostaa,mutta metsään meni.- myöskin kaupantäti
onkos tullut mieleen että myyjät jutustelevat myöskin työasioista,uusista tuotteista,tilauksista yms.työhön liittyvää.yleinen käsitys tuntuu olevan että myyjät ei saa puhua mitään toisilleen,siitä tulee heti keskenään juoruilua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979