http://affiliates.elance.com/t/url.php/cid/431/sid/1859
Elance paikka missä voit työskennellä oman kotikoneesi ääressä. Tarjoat millä hinnalla työn teet ja saat palkan tehdystä työstä. Sivusto toimii työnvälittäjänä joten työnantajia on lukuisista firmoista ympäri maailman. Sivusto toimii Freelance meiningillä eli keikkaluontoisena työnä ja työ on verkon kautta tehtävää vaihtelevaa työtä graaffisesta suunnittelusta dokumenttien kirjoittamiseen ja PDF tiedostojen laatimiseen.
Palkka maksetaan suoraan suomeen pankkitilille. Huom! Muista ilmoittaa tulot veroilmoituksessa muina ansiotuloina. Voit ansaita 8500 euroa lisä ansiotuloa ja tämä luokitellaan "vähäiseksi ansiotuloksi".
Tsekkaamisen arvoinen paikka ja olen kokeilulla tienannut 100 dollaria Tekemällä täytettävän PDF kaavakkee
Freelance työ netin välityksellä
3
993
Vastaukset
- Freelance meininki
Korjaamalla kirjoitusvirheet tekstistäsi sen luotettavuus paranisi huomattavasti.
No se on sama korjaanko vai enkö kun joka tapauksessa joku keksii siitä valittamisen aihetta. Onpaha neuvottu linkki sivustolle käyttäköön tai eivät käytä.
- guesti1000
SoulFly85 kirjoitti:
No se on sama korjaanko vai enkö kun joka tapauksessa joku keksii siitä valittamisen aihetta. Onpaha neuvottu linkki sivustolle käyttäköön tai eivät käytä.
Tsekkasin linkin. Kiitos tiedosta. Löysin itsekin paikan kun etsin freelance -työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715