Luin että jotkut käyttävät hiilitabletteja ripuliin ja ilmavaivoihin. Itselläni siis ärtynyt suoli, mahassa aina paljon ilmaa, ja maha aina äänekäs, kurisee ja lorisee, ripulia ja ummetusta. Käytän päivittäin Vi-Sibliniä pienellä annoksella, ohjeen mukaista annostusta enkä edes puolia siitä pysty käyttämään, sillä silloin saan todella kipeän ja turvonneen mahan ja ripulin.
Kannattaako noita hiilitabletteja kokeilla, vai saisikohan niillä aikaan vain kamalan ummetuksen kun siihen on hieman taipumusta. Mutta välillä tosiaan on maha ihan kuralla. Voiko hiilitableteista saada mitään sivuoireita, ohjeessa ei lukenut muuta kuin mahd. ummetus. Entä mitenhän samanaikainen Vi-Siblinin käyttö?
Olisi kiva tietää jos joku on sattunut hiilitabletteja kokeilemaan. Eniten häiritsee kipeä, turvonnut ilmapallomaha. Aivan sama mitä syö, aina on maha täynnä ilmaa. Varsinkin aamuisin maha on lähes räjähtämispisteessä ja todella kivulias, herään kipuun usein kesken unien. :( Iltapäivällä on hieman parempi, mutta iltaa kohden maha vain turpoaa ja turpoaa.
Olen kokeillut Cuplatonia, Disflatylia, Sinaire fortea, sun muita, ei ollut apua.
Kannattaako kokeilla? (Hiilitabletit, ilmavaivat...)
5
7567
Vastaukset
- kippo..
Samoja vaivoja. Mulla auttanut maitohappobakteerit max annos pvässä, säännöllisesti päivittäin. Ei liikaa kuituja ja paljon vettä.
- kippo..
Niin ja itselläni on crohnintauti ja siihen lääkitys. Kannattaa hakeutua gastrolle, jos vaivat jatkuu.Onko suoli tähystetty? Mahavaivat käy hermoon ja kaikki ketuttaa...
- .X.
kippo.. kirjoitti:
Niin ja itselläni on crohnintauti ja siihen lääkitys. Kannattaa hakeutua gastrolle, jos vaivat jatkuu.Onko suoli tähystetty? Mahavaivat käy hermoon ja kaikki ketuttaa...
Minulla maitohappobakteerit tuntuivat vain pahentavan asioita. Tosin olen kokeillut vain Rela-tabseja, ehkä joku toinen merkki olisi parempi?
Ei ole tähystetty, lääkäri ei suostu kirjoittamaan lähetettä vaan kuittaa vain että ärtynyt suoli.
- JuhaniA6
Kannatta ehdottomasti kokeilla. Ei lähes minkäänlaisia sivuoireita. Mulla on aina maha ollut kauhea pulputtaja ja ulkomaan matkalla otin ihan varmuuden vuoksi muutaman hiilitabletin ja sen jälkeen ollut jo pari kuukautta vatsa aivan täydellisessä kunnossa. Nyt alkas taas vatsa voimaan huonommin ja alkasin googlettamaan siitä ja hiilitableteista. Aion kyllä mennä suorinta tietä ostamaan apteekista hiilitabletteja
- Vink vink
Mistä saa hiilitabletteja edullisimmin ? Ovat nimittäin järjettömän hintaisia apteekissa, jos säännöllisesti joutuu käyttämään, ei ole varaa ostella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668