sain tänään jostain saksasta sähköpostia! Olisin voittanut 700 000e liian uskomatonta ollakseen totta!
Viesti oli aika vakuuttava mutta silti epäilen roskapostiksi. Mutta mistä näistä voi oikeasti tietää onko ne sittenkin vaikka totta!!! Jos vaikka olisinkin oikeasti voittanut niin jos en uskokkaa ja rahat jää saamatta :)
Vai onko kovin moni muukin saanut saman viestin sähköpostiin ;)
omituinen sähköposti
9
601
Vastaukset
- alkuperäinenkirj
ja tuo sähköposti tuli saksasta Süddeutsche Klassenlotterie joku lotto systeemi
- hurjahurjahurja
No oletko vasta pelannut lottoa saksassa siten että siinä kupongin täyttämisen yhteydessä annoit yhteystietoinasi ainoastaan sähköpostiosoitteesi?
Saksanmaaltako noita voittoilmoituksia nykyään tulee?
Aiempiin, muunmaalaisista viesteistä perustuvioin tietoihini uskoen kehotan Sinua katsomaan sanakirjasta, mikä on saksankielinen ilmaisu esimerkiksi ´petos`- ja ´pyramidihuijaus`-termeille ... valitettavasti.
- masalotteryscam
poista itseltäsi tuollainen viesti älä vastaa niihin mitään,itse olen saanut tuollaisia monta kymmentä,esim tulevat arvonta sivujen mukana yms... huijausta,yrittävät kalastella tietoja koneeltasi,ja huijata,etsi tietoa netistä vastaavista lotto huijauksista ja kysele ihmisiltä,niitähän varoitellaan tämän tästä,hyväuskoiset ihmiset ovat romahtaneet tällaisiin,ja menettäneet jopa kotinsa,puhumattakaan rahoistaan.. ole varovainen näiden kanssa...
- 9
älä tee mitään,
muuta kuin kopio tekstiä kirjeestäsi ja laita ne Googleen, näet niitä on useita joile on tullut,
eli huijariviestejä,
meillekin 2-3 vuodessa.
jos jatkat osaavat kyllä psykologisen hienosti kirjoittaa alat jopa uskomaan ja jatkat, joten älä jatka.- kimi138
tottahan tuon täytyy olla!
sINNE vaan mukaan, varmaan jonkun verran joudut maksamaan noille rehellisille lottoviranomaisille että saat lunastettua tuon voiton mutta mitäpä sitä tyhmä ei tekisi kun on 700 000 tarjolla! Vieläpä euroja! Olet onnen pekka! Minullekin käy noin hyvä tuuri että olen voittanut isoja rahoja jostain tuntemattomasta paikasta vain noin viisi kertaa vuodessa! Valitettavasti en ole koskaan jaksanut vielä vastata noihin viestihin mutta joku päivä vielä! Olisin jo multimiljonääri jos en olisi näin SAATANAN LAISKA! ÄLÄ SINÄ OLE! TARTU ELÄMÄSI TILAISUUTEEN! ps. muita liukkari, tulet tarvitsemaan sitä kun sinua VEDETÄÄN PERSEESEEN HALVALLA!
- ...
Minä voitin kahden viikon aikana jossain lotossa, kerran Microsoftin arpajaisissa ja kaksi samanlaista moottorivenettä ihan peräjälkeen Yamahalta.
On se niin uskomatonta ollakseen totta. - pandorina
siis voin valistaa sinua paikan päältä. Kyseiset viestit ovat normaalia elämää saksassa. Yleensä ne alkaa sanoin: herzlichen Glückwunsch Frau sowieso Sie haben 10,000 Euro gewonnen.... sä et valitettavasti ole voittanut mitään! voi olla, että sulla on mahdollisuus ottaa osaa johonkin ostomatkaan jolloin menetät ainakin tonnin tai sun tulee ottaa osaa johonkin veikkaukseen jne. sorry mutta näin täällä
- uuuuuu...
niin mä hoidan sulle ton saamasi voition. Tiedän muuten miten sen saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768