hyppyrotalle varsinkin älä kaadu enää sängynpohjalle;)
paranemista..
jos et löydä aitoa hymyä pue kasvoillesi ilo naamio pesun kestävä
jatka päivästä toiseen.
silkasta velvollisuudesta.
ja tule vasta sittten kertomaan minulle kuinka ihanaa elämäsi on.
lainattu.........
hyvää huomenta ihan kaikille ;)))
12
290
Vastaukset
Huomenia vaan Sinullekin!
Täytyy varoa matonkulmia, ettei niihin kompastu ja kaadu sänkyyn :)))- valk.susi-09.
eilen ;))
no miten se nyt... minä en kohta nää mitään silmätulehdus iski ;))
onhan sulla vaimo hoitamassa ;))) ???
en kehtaa kirjautua olen menos lekurille:)))) - 74154
valk.susi-09. kirjoitti:
eilen ;))
en kehtaa kirjautua olen menos lekurille:))))Pääsi
valk.susi-09. kirjoitti:
eilen ;))
en kehtaa kirjautua olen menos lekurille:))))se olin omituinen? No, voi kait sitä niinkin sanoa, mutta kyllä minä yleensäkin tuollaisia kirjoittelen :)
Et sitten suorempaa kysynyt :) Jos mulla galtsussa lukee sinkku, niin kait se pitää sitten paikkansa? Toki vaimokin on joskus ollut ja lapsia on vieläkin :)))
Koita sie parantaa se silmäs tipoilla :)- valk.susi-09.
kerbiili62 kirjoitti:
se olin omituinen? No, voi kait sitä niinkin sanoa, mutta kyllä minä yleensäkin tuollaisia kirjoittelen :)
Et sitten suorempaa kysynyt :) Jos mulla galtsussa lukee sinkku, niin kait se pitää sitten paikkansa? Toki vaimokin on joskus ollut ja lapsia on vieläkin :)))
Koita sie parantaa se silmäs tipoilla :)tuu hoitaan jos tuun ihan sokeeksi heh heeeee ;))
voi hitsit voi vitsit ;))
pirulauta tämäkin vielä ja veivät sen hyvän aloituksen pois... sen hulluja on monenlaisia;)))
mieti miten saatais tkisin tee kirjallinen aloitus olisko hyvä..... - ..
valk.susi-09. kirjoitti:
tuu hoitaan jos tuun ihan sokeeksi heh heeeee ;))
pirulauta tämäkin vielä ja veivät sen hyvän aloituksen pois... sen hulluja on monenlaisia;)))
mieti miten saatais tkisin tee kirjallinen aloitus olisko hyvä.....--
- korjaaja.
.. kirjoitti:
--
on siinä muitakin virheitä
valk.susi-09. kirjoitti:
tuu hoitaan jos tuun ihan sokeeksi heh heeeee ;))
mieti miten saatais tkisin tee kirjallinen aloitus olisko hyvä.....tuo on, kun nyt jo oon omaishoitaja itelleni :)))
Ne aloitukset on mennyttä, ei niistä kannata välittää :((
Nyt mie lähen tonne maastoon jälkiseurantaan :)))- valk.susi-09.
kerbiili62 kirjoitti:
tuo on, kun nyt jo oon omaishoitaja itelleni :)))
Ne aloitukset on mennyttä, ei niistä kannata välittää :((
Nyt mie lähen tonne maastoon jälkiseurantaan :)))en ymmärtätnyt että eikö susta saa välittää no ei sitten;))
taisin laittaa liikaa kurkussa maistuu karmeelle;))
ja olis pitänyt aikasemmin hoksata;)))
noo mie välitän joo oon sen luontonen juu välitän;)))
kuules ootko ihannyt harkinnut tarkasti eetä kanaattaa jos ko et oo vieläkään kunnossa;))
voi tulla vaik sydänlihastulehdus ;))
et pääse meistä noin vain;)) - 74154
luulo sairas? Ikävä tuottaa sinulle pettymys ja kertoa etten ole kumpikaan noista. Kivaa tälläinen arvuuttelu leikki, mutta jatka ihmeessä.
valk.susi-09. kirjoitti:
en ymmärtätnyt että eikö susta saa välittää no ei sitten;))
taisin laittaa liikaa kurkussa maistuu karmeelle;))
ja olis pitänyt aikasemmin hoksata;)))
noo mie välitän joo oon sen luontonen juu välitän;)))
kuules ootko ihannyt harkinnut tarkasti eetä kanaattaa jos ko et oo vieläkään kunnossa;))
voi tulla vaik sydänlihastulehdus ;))
et pääse meistä noin vain;))kiva, että näkö kirkastu tipoilla. Vai oliko syynä sitten aamusta vallinnut sumuinen sää, joka on nyt seljennyt :))
Missäs mie niin oon sanonut, ettei musta saa välittää? No, oonhan mie tietty aika tarkka näin pienviljelijän poikana minne siemeniäni kylvän ja se voi joistakin tuntua pidättäväisyydeltä :)))
Ei mulla kuumetta ole ollut, ihan muista syistä olin petissä :))- valk.susi-09
kerbiili62 kirjoitti:
kiva, että näkö kirkastu tipoilla. Vai oliko syynä sitten aamusta vallinnut sumuinen sää, joka on nyt seljennyt :))
Missäs mie niin oon sanonut, ettei musta saa välittää? No, oonhan mie tietty aika tarkka näin pienviljelijän poikana minne siemeniäni kylvän ja se voi joistakin tuntua pidättäväisyydeltä :)))
Ei mulla kuumetta ole ollut, ihan muista syistä olin petissä :))kolme päivää oottelin josko tuo menis ohi vaan ei mennyt siis tuo silmätulehdus;)
no katso joku kade sotki tämän meidän aloituksen;))
sillä on paha olla kulkee joka paikas mun peräs älä hermostu.:( Peukuttaa alapeukulla minulle koko päivän )
no niin ei sitten mitiä hätiä voin siis välittää sinusta hyvä;))
minulla oli yksi vuosi paha issias oli se hirvee ja sitten iski noidan nuoli ei saanut vedettyä henkee sisälle;)
no kun kerran urheilee niin kärsii kyllä;)
pidä huolta itsestäsi kohta meen kotia.
näkyillään ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074516Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t993267Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881777Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131387Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241213- 521148
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2491144Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101131- 551059