Elämä Ilman Jumalaa

Suhde Jumalaan

Millaista on elämä ilman Jumalaa? Eikö Jumala ole luonut meidät ihmiset omaksi kuvakseen ja meidän tulisi heijastaa Jumalaa ja hänen olemustaan elämämme aikana. Ihminen joka elää ilman Jumalaa ei monestikaan heijasta Jumalan kunniaa vaan synti saa hallita häntä ja pitää kahleessaan. Kun me elämme tässä ajassa olemme sanoinkuvaamattoman monin sitein kytköksissä Jumalaan halusimmepa sitä tai emme. Emme edes voisi elää jos Jumala ei sitä meille soisi. Jokainen päivä on lahjaa Jumalalta, itse elämä on suuri lahja. Vielä suurempi lahja on astua armoliittoon elävän Jumalan kanssa Jeesuksen kautta. Uskovalla on toivo kun hän kuolee, hän tietää sen että Jumala ottaa hänen sielunsa luoksensa jos uskovan vaellus on ollut sanan mukaista, mutta jumalattoman toivo katoaa kun kuoleman hetki tulee ja kadotus tulee eteen, sekä Jumalan vanhurskas tuomio. Elämämme on kuin tuulenhenkäys niin katoava, mutta silti arvokas. Miten on sinun laitasi, ovatko suhteesi Kaikkivaltiaaseen Jumalaan kunnossa. Uskonsuhde Jumalaan tulee solmia tämän elämän aikana ikuisuudessa sitä ei enää voi solmia.

3

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rompix

"Millaista on elämä ilman Jumalaa?"

On ainakin yksi murhe vähemmän. Toisaalta jotkut uskovaiset eivät ole aina niin suvaitsevaisia, niin siitä voi saada toisen murheen tilalle, /-0 murheiden osalta siis. 1-2% isommat tulot.

"Eikö Jumala ole luonut meidät ihmiset omaksi kuvakseen ja meidän tulisi heijastaa Jumalaa ja hänen olemustaan elämämme aikana."

Hauskaa, että kysyit. Päinvastoin, ihminen on luonut kaikki jumalat. Raamatun tekstitkin on ihmisten kirjoittamia, samoin kuin koraanin jne.

"Miten on sinun laitasi, ovatko suhteesi Kaikkivaltiaaseen Jumalaan kunnossa."
      Kiitos kysymästä. Suhteemme on hyvin heikko. Jumala ei ole käynyt meillä eikä vastaa soittopyyntöihin. Häneen ei saa ollenkaan yhteyttä. Olen yrittänyt myös laittaa hänelle viestiä muiden, hänen kanssa vielä väleissä olevien ihmisten kautta, mutta sekään ei ole auttanut.

• -Kaaleppi-

elän aivan normaalia elämää iloneni ja suruineni. Suurin ero on että minun ei travitse etsi vastauksia
      raamatusta epämääräisyyksistä. Kunniotan vanhempiani, olen arvostettu työntekijä ja olen kasvattunut kunnolliset lapset jotka pärjäävät hyvin elämässä. Ja kaikki tämä ilman uskoa jumalaan tai vastausten hakemiseen raamatusta/papeilta.

Et varmasti pystyymmärtämään kuinka vaivataonta ja mukavaa elämä on ilman uskoa jumalaan. Kuten en minäkään pysty käsittämään millaista on elää uskossa.

• uusi totuus

"Eikö Jumala ole luonut meidät ihmiset omaksi kuvakseen ja meidän tulisi heijastaa Jumalaa ja hänen olemustaan elämämme aikana"

Kyseinen Raamatun kohta tarkoittaa oikeasti että ihminen on Jumalan peilikuva, täydellinen vastakohta. Se mitä olemme kaikki sitä mitä Jumala ei ole. Ja se mitä Jumala on, sitä me emme ole. Se on täydellinen järjestys.

"Ihminen joka elää ilman Jumalaa ei monestikaan heijasta Jumalan kunniaa vaan synti saa hallita häntä ja pitää kahleessaan. "

Ei ole olemassa syntiä sillä Jumala on luonut täydellisen järjestelmän jonka jokaisella osalla on tärkeä rooli Jumalan koko olemuksessa. Ei ole olemassa muuta kuin Jumalan totuus ja se kattaa kaiken. Olemme kykenettömiä toimimaan Jumalan sanan vastaisesti. Kaikki mitä on olemassa, on Jumalaa.

"Uskovalla on toivo kun hän kuolee, hän tietää sen että Jumala ottaa hänen sielunsa luoksensa jos uskovan vaellus on ollut sanan mukaista, mutta jumalattoman toivo katoaa kun kuoleman hetki tulee ja kadotus tulee eteen, sekä Jumalan vanhurskas tuomio."

Sielumme on Jumalalta vain lainassa, täyttämässä Hänen moniulotteista tahtoaan. Kun sielun työ tehty, tulee se palaamaan takaisin Jumalan luokse ja tulee taas osaksi Jumalan valtavaa harmoniaa. Sillä ei ole olemassa taivasta tai helvettiä, vaan kaikki energia on aina tuleva aikanaan muuntumaan alkuperäiseen muotoonsa ja palaamaan lähteeseensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe