Aika lailla näyttää olevan taas videoita youtubessa. Hassuja veikkoja...
Titaanin fistaajat
17
4115
Vastaukset
- fistiii
tuolta sivulta löytyy r0hmun tatuoinnit http://potku.net/forum/viewtopic.php?f=21&t=1787&sid=b51e32881420fb7ef6e108d3cbfb074b&start=330#p407534 muhahahahhaha!!!!!!!!!!!!!
- rOhmuaja
Mistä ton hammerin tatuointigallerian löytää? Mulle kans!!
- antipaska
rOhmuaja kirjoitti:
Mistä ton hammerin tatuointigallerian löytää? Mulle kans!!
Ylialikouluttaja r0hmulta mistä löytää Jyri"TheHammer"Melartinin.Miten onko nämä kauhukaksoset hakannu vielä puolustuskyvyttömiä pappoja tai kiristäneet pikkulapsilta rahaa???
- Jonteva
antipaska kirjoitti:
Ylialikouluttaja r0hmulta mistä löytää Jyri"TheHammer"Melartinin.Miten onko nämä kauhukaksoset hakannu vielä puolustuskyvyttömiä pappoja tai kiristäneet pikkulapsilta rahaa???
Viimeisimmän tiedon mukaan Jyri ei uskalla mennä edes Tampereelle.. :DDD ja on liikkunut juttua että itse hammeri (jyri) olisi turussa suorittamassa jotain tuomiota.. :DD
- rohmu ei
antipaska kirjoitti:
ole tämän vanhuksen pahoinpitelyyn pahemmin osallistunut. eipä ainakaan ole syytettä saanut ja on myös kakkavasaraa vastaan kyseisestä tapahtumasta oikeudessa todistanut.
check the facts dumbass - aijjjjaaaainksantori
rohmu ei kirjoitti:
ole tämän vanhuksen pahoinpitelyyn pahemmin osallistunut. eipä ainakaan ole syytettä saanut ja on myös kakkavasaraa vastaan kyseisestä tapahtumasta oikeudessa todistanut.
check the facts dumbasshuuhaa r0hmu oli kyllä osallisena
- R0hmu.4.ever
Mitä kuuluu titanfist veikkosille???!!
joko ovat linnasta ulkona? - R0hmusaasta
ROhmuu missä lienet.
Missä titanfist?
Missä Hammer? - r.r.
Titan fistaajat , erityisesti herra Hammer rulaa!!
- Popeda.on.auto
Aarniolaisten vasikka?
- piripiiripienipyörii
missä nämä veijarit nykyään pyörii
- Kuke & Killeri
Merseedes... PENTS!
- hakattupappa
Taitavat olla nykyään aviossa keskenää.. molemmat hoonasivat toistensa anneleita.
- Anonyymi
Missä nämä toopet nykyään vaikuttaa???
- Anonyymi
MITÄ KUULUU INKEROISTEN SUURIMMALLE POJALLE TOIVO LÅNGILLE, KUN TORVI ON VAIENNUT?
- Anonyymi
Mutta missä on R0hmu?…
- Anonyymi
Onko rOhmua näkyny treeneissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1511630Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla181136Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881080- 421047
- 66881
- 107846
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45798Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113784Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68761