- 50 %. Kohta meikäpoika iskee kun asuntojen hinnat ovat pudonneet - 50 %. Vaviskaa köyhät velalliset.
Vastaukset 7
- Myöhästyit
hinnat nousivat jo Joulukuussa, nyt on nousua 3-10 % riippuen missä asunto, keväällä on aina olut nousua ja nyt se jäänee vakituiseen
tietysti itäsuomessa ja jyväskylää ylempänä lähes aina laskee.
edullinne aika meni jo ohi, enää ei saa lainaa 0,25 % marginaalia 1 kk euriboriin,
ja sillä 0,6 % marginaalillakin saa vain luottoasiakkaat ja yleinen viitekorko alkaa nousemaan loppukesästä,
se aika meni juuri umpeen, - jamijl
oot mullan alla ennen kuin hinnat tippuu -50%
- iskin jo
ja ostin mielestäni edullisen asunnon. Asunto on aika uusi ja hyvällä paikalla joten sen hinta noudattelee myös rakennuskustannuksia ja taloudellisen aktviteetin nousun myötä tapahtuvaa kysynnän kasvua ja siksi tämän asunnon hinta tuskin ainakaan siis numeraalisesti laskemaan tulee.
- ghghghghgh
Sä olet kuningas, ajat varmaan Audilla, koska Audi on erittäin hieno merkki
hintatasoa,mutta ostin keskisumesta ok-talon 7 vuotta sitte,ja jos nyt möisin saisin 40000€enemmän kuin mitä maksoin.
huonoa on hintakehitys- Jappe4444
Springerspaniel kirjoitti:
hintatasoa,mutta ostin keskisumesta ok-talon 7 vuotta sitte,ja jos nyt möisin saisin 40000€enemmän kuin mitä maksoin.
huonoa on hintakehitysmissäs asut sen jälkeen kun myyt talon kalliilla?
Hups. Joudut ostamaan toisen talon tilalle vielä kalliimmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527