Hyvä liikeidea ensiksi ehtivälle!

Tarpeellinen yritys

Minulla on idea yrityksen perustamisesta kiinnostuneelle henkilölle. Parkanossa ei ole tälläista yritystä.
Näin lama-aikaankin tälläinen yritys voisi menestyä. Eli: osto- ja myyntiliike.

Ainakin minä toisin mielelläni tarpeettomia tavaroita myyntiin ja voisin samalla ostaakin jotakin, jos vaan sattuisin löytämään jotakin tarpeellista edullisesti. Olisi kätevä, jos tarpeettomat tavarat saisi heti kerralla myydyksi.

Jos vie kirpparille tavaraa myyntiin, niin pitää maksaa myyntipöydästä ja hinnoitella joka tuote erikseen. Lisäksi tuotteet pitää laittaa itse myyntiin ja välillä pitäisi käydä järjestelemässäkin myyntipöytää. Ja jos tavaroita ei saakaan myytyä, niin sitten ne pitää raahata takaisin kotiin. Tai sitten lahjoittaa ilmaiseksi johonkin. Unelmieni osto- ja myyntiliikkeessä voisi vaihtaa käyttämättömät vaatteetkin rahaksi. Kaapissa ne eivät hyödytä ketään!

Joten: toivottavasti Parkanoon saadaan pian osto- ja myyntiliike!

35

3446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää....

yrityksen perustaja maksaa sitten siitä yrityksen pyörittämisestä koituneet kulut? jos ei kerran myyntipöydistä yms. ei saa pyytää vuokraa? omasta pussistaanko pitää laittaa? mieti ny vähä

• Tarpeellinen yritys

Arvasinkin, että tämä(kin) idea tyrmätään heti! Ei ihme, että uusia yrityksiä ei perusteta, kun ihmiset suhtautuvat kaikkeen noin kielteisesti.

Tämä yritys olisi siis osto- ja MYYNTILIIKE, eli yrityksen omistaja voisi myydä ostamansa tavarat VOITOLLA eteenpäin! Hän siis pitäisi itse tavaroista saamansa rahat, koska hän olisi ostanut myymänsä tavarat itselleen. Ei siis ole kyse kirpputorista, jossa yrittäjä tilittää myytyjen tuotteiden hinnan myyjille ja ottaa vastineeksi vuokraa myyntipöydästä.

Tällaisia osto- ja myyntiliikkeitä on ihan olemassakin, lähin taitaa olla Ikaalisissa. Tampereella tällaisia yrityksiä on moniakin ollut toiminnassa jo pitkään. Eli ilmeisesti on ollut kannattavaa toimintaa. Niihin on vain turhan pitkä matka, jos haluaa viedä enemmän tavaraa kerralla. Näissä ei taida harmi kyllä olla vaatteita myynnissä. Voisin ostaa vaatteitakin tällaisesta paikasta, jos vain löytyisi sopivaa. Ostavathan ihmiset kirppareiltakin vaatteita, niin miksi sitten ei tällaisesta paikasta. Hinnat olisivat tietysti paljon halvempia kuin kaupoissa. Hinnoittelu tapahtuisi kuitenkin niin, että omistaja jäisi toiminnassaan voitolle!

• jiyrefdsuhc
        Tarpeellinen yritys kirjoitti:

Arvasinkin, että tämä(kin) idea tyrmätään heti! Ei ihme, että uusia yrityksiä ei perusteta, kun ihmiset suhtautuvat kaikkeen noin kielteisesti.

Tämä yritys olisi siis osto- ja MYYNTILIIKE, eli yrityksen omistaja voisi myydä ostamansa tavarat VOITOLLA eteenpäin! Hän siis pitäisi itse tavaroista saamansa rahat, koska hän olisi ostanut myymänsä tavarat itselleen. Ei siis ole kyse kirpputorista, jossa yrittäjä tilittää myytyjen tuotteiden hinnan myyjille ja ottaa vastineeksi vuokraa myyntipöydästä.

Tällaisia osto- ja myyntiliikkeitä on ihan olemassakin, lähin taitaa olla Ikaalisissa. Tampereella tällaisia yrityksiä on moniakin ollut toiminnassa jo pitkään. Eli ilmeisesti on ollut kannattavaa toimintaa. Niihin on vain turhan pitkä matka, jos haluaa viedä enemmän tavaraa kerralla. Näissä ei taida harmi kyllä olla vaatteita myynnissä. Voisin ostaa vaatteitakin tällaisesta paikasta, jos vain löytyisi sopivaa. Ostavathan ihmiset kirppareiltakin vaatteita, niin miksi sitten ei tällaisesta paikasta. Hinnat olisivat tietysti paljon halvempia kuin kaupoissa. Hinnoittelu tapahtuisi kuitenkin niin, että omistaja jäisi toiminnassaan voitolle!

Olen samaa mieltä kanssasi, jokaisella meistä on turhaa kamaa nurkat väärällään, miksi emme voi luopua niistä, vaikka vain nimellistä korvausta vastaan. Jos joku yrittäjä saa niistä jonkinlaisen tuoton ja toimeentulon itselleen olisiko sen parkanolaisittain kateuden aihe? Siinäpä kysymys?

Heti valmis tuomaan nurkissa lojujia kamoja ja tarvikkeita, turhanpäiväisiä koneita ja laitteita kyseiseen liikkeeseen, enkä niistä hintaa tarvitse kuin nimellisesti. Olenko yksin? Alkuperäisen kirjoittajan kanssa en ole yhteydessä, ihan exporee kirjoitin.

• Hyvä idea!
        jiyrefdsuhc kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi, jokaisella meistä on turhaa kamaa nurkat väärällään, miksi emme voi luopua niistä, vaikka vain nimellistä korvausta vastaan. Jos joku yrittäjä saa niistä jonkinlaisen tuoton ja toimeentulon itselleen olisiko sen parkanolaisittain kateuden aihe? Siinäpä kysymys?

Heti valmis tuomaan nurkissa lojujia kamoja ja tarvikkeita, turhanpäiväisiä koneita ja laitteita kyseiseen liikkeeseen, enkä niistä hintaa tarvitse kuin nimellisesti. Olenko yksin? Alkuperäisen kirjoittajan kanssa en ole yhteydessä, ihan exporee kirjoitin.

Tottakai sitä Parkanossa kadehdittaisiin, jos joku oikeasti saisi tällaisen yrityksen pystyyn. Täällä kun ei pystytä muuhun kuin kyttäämään ja juoruamaan, mitä muut tekevät! Ja jos joku yrittää tehdä jotakin elantonsa eteen, niin siitä ollaan kateellisia, kun ei itse saada aikaan muuta kuin pahan puhumista!

Ei se olisi keneltäkään pois, vaikka tällainen yritys perustettaisiin. Siitä olisi vain hyötyä: ihmiset saisivat korvauksen tarpeettomista tavaroistaan helposti ja muut voisivat ostaa tarpeellista tavaraa edullisesti.

Toivottavasti Parkanosta löytyy joku yrittäjähenkinen, joka ei välitä kateellisten ennakkoluuloista. Aina löytyy niitä, jotka yrittävät lannistaa toiset ihmiset. Mutta ei sellaisista kannata välittää.

• yritys....

pystyyn.Minä ainakin tulen heti myymään sinulle kaikki vanhat lumput,katsos kauppa se on joka kannattaa.Voi hitto mikä bisnes idea,kumma kun ei kukaan ole keksinyt aikaisemmin tätä "rahasampoa".

• jooooooooooooooo

joo anna rahat millä ostaa ensi ihmisiltä tavarat ei sulla paljon kuupassa liiku

• Alma kassin kera

yrittäjällä ole yrittäjän riski. Se nääs investoi ja sijottaa omat rahansa muitten vintage vaatteisiin ja myy ne sitten jolle kulle niitä haluavalle "suurella, suurella voitolla". Voi siinä sitten käydä niinki, että ne käytetyt kretongit ei enää käy kenellekään kaupaksi ja riski realisoituu, mutta se nyt vaan kuuluu tohon yrittämiseen.

• Tarpeellinen yritys
        Alma kassin kera kirjoitti:

yrittäjällä ole yrittäjän riski. Se nääs investoi ja sijottaa omat rahansa muitten vintage vaatteisiin ja myy ne sitten jolle kulle niitä haluavalle "suurella, suurella voitolla". Voi siinä sitten käydä niinki, että ne käytetyt kretongit ei enää käy kenellekään kaupaksi ja riski realisoituu, mutta se nyt vaan kuuluu tohon yrittämiseen.

En ole väittänytkään, että kyseessä olisi riskitön tai jotain muuta yritystä helpompi liikeidea. Ihan kaikkeen yritystoimintaan sisältyy riskejä. Jos perustaa minkä tahansa myyntialan yrityksen, niin pitää olla rahaa, jotta voi perustaa yrityksen ja ostaa myytävää tavaraa. Tätä varten ilmeisesti haetaan pankista lainaa, jos ja kun ei ole sellaisia rahoja sukanvarressa.

Jokaisessa myymälässä on aina olemassa riski, että kaikkea tavaraa ei saa myydyksi. Esim. elintarvikemyymälöissä jää paljon tavaraa myymättä esim. siksi, kun hedelmät pilaantuvat ja ruokien päiväykset menevät vanhoiksi.

Eli jos pelkää yritystoiminnan riskejä, niin ei voi alkaa minkäänlaiseksi yrittäjäksi. Kun sellaista yritystä ei olekaan, missä ei olisi minkäänlaisia riskejä. Harvassa ovat myöskin sellaiset yritysmahdollisuudet, jonka aloittamiseen ei tarvitse yhtään rahaa.

Kyllä Parkanossakin on ollut ja on edelleen paljon "hölmömpiäkin" yrityksiä kuin osto- ja myyntiliike...
        Ei millään pahalla nykyisiä yrittäjiä kohtaan, hyvä, että rohkeitakin ihmisiä löytyy!

• B-capital

En ole väittänytkään, että kyseessä olisi riskitön tai jotain muuta yritystä helpompi liikeidea. Ihan kaikkeen yritystoimintaan sisältyy riskejä. Jos perustaa minkä tahansa myyntialan yrityksen, niin pitää olla rahaa, jotta voi perustaa yrityksen ja ostaa myytävää tavaraa. Tätä varten ilmeisesti haetaan pankista lainaa, jos ja kun ei ole sellaisia rahoja sukanvarressa.

Jokaisessa myymälässä on aina olemassa riski, että kaikkea tavaraa ei saa myydyksi. Esim. elintarvikemyymälöissä jää paljon tavaraa myymättä esim. siksi, kun hedelmät pilaantuvat ja ruokien päiväykset menevät vanhoiksi.

Eli jos pelkää yritystoiminnan riskejä, niin ei voi alkaa minkäänlaiseksi yrittäjäksi. Kun sellaista yritystä ei olekaan, missä ei olisi minkäänlaisia riskejä. Harvassa ovat myöskin sellaiset yritysmahdollisuudet, jonka aloittamiseen ei tarvitse yhtään rahaa.

Kyllä Parkanossakin on ollut ja on edelleen paljon "hölmömpiäkin" yrityksiä kuin osto- ja myyntiliike...
        Ei millään pahalla nykyisiä yrittäjiä kohtaan, hyvä, että rohkeitakin ihmisiä löytyy!

ei kannata Parkanossa.

• parka

saatanpa perustaa, mutta älä pahastu, jos en huoli kirpputorilla myymättä jääneitä vaatteitasi edes ilmaiseksi. Enkä tietokirjasarjoja ja kirjoituskoneita tai lastulevyhuonekaluja.

• Kasvavien äiti

myyntiin myöskään kierrätyskeskukseen kuuluvia käytettyjä kodinkoneita. Lasten ja nuorten erilaiset pieneksi jääneet ja vielä hyväkuntoiset harrastevälineet ja pelit sen sijaan voisivat olla hyvinkin ostettavia ja edelleen myytäviä tavaroita

• Tarpeellinen yritys

En ole yrittänytkään myydä vaatteita, enkä mitään muutakaan kirpputorilla, koska en jaksa sitä kirpputorirumbaa. Totesin aloitusviestissä vain sen, kuinka vaikeaa kirpputorimyyminen olisi. Vaatteet ovat ihan käyttökelpoisia, ne ovat vain käyneet käyttäjilleen pieniksi. Eivät ole mitään vintagea, eli varmasti kävisivät kaupaksi. Minä itse ostan mieluusti käytettyjä vaatteita, koska ne ovat paljon halvempia kuin kauppojen uudet vaatteet. Kaikilla kun ei ole rahaa kovin paljoa...

Yrittäjä saa tietysti itse päättää, mitä ottaa myyntiin ja mitä ei. Kyllä minulla ja varmasti monella muullakin on paikat täynnä muutakin käyttökelpoista tavaraa kuin vaatteita, joita ei itse tarvitse, mutta joku muu tarvitsee.

• 28

En ole yrittänytkään myydä vaatteita, enkä mitään muutakaan kirpputorilla, koska en jaksa sitä kirpputorirumbaa. Totesin aloitusviestissä vain sen, kuinka vaikeaa kirpputorimyyminen olisi. Vaatteet ovat ihan käyttökelpoisia, ne ovat vain käyneet käyttäjilleen pieniksi. Eivät ole mitään vintagea, eli varmasti kävisivät kaupaksi. Minä itse ostan mieluusti käytettyjä vaatteita, koska ne ovat paljon halvempia kuin kauppojen uudet vaatteet. Kaikilla kun ei ole rahaa kovin paljoa...

Yrittäjä saa tietysti itse päättää, mitä ottaa myyntiin ja mitä ei. Kyllä minulla ja varmasti monella muullakin on paikat täynnä muutakin käyttökelpoista tavaraa kuin vaatteita, joita ei itse tarvitse, mutta joku muu tarvitsee.

> kun ei ole rahaa kovin paljoa...
        >minulla on paikat täynnä käyttökelpoista tavaraa, joita ei itse tarvitse

asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta huomaatko noissa kahdessa lainauksessa mitään ristiriitaisuutta?

• Tarpeellinen yritys
        28 kirjoitti:

> kun ei ole rahaa kovin paljoa...
        >minulla on paikat täynnä käyttökelpoista tavaraa, joita ei itse tarvitse

asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta huomaatko noissa kahdessa lainauksessa mitään ristiriitaisuutta?

Lisään nyt tuohon vielä, että minulla ei ole myöskään aikaa alkaa myymään tavaroitani yksittäin.
        Juuri siksi toivonkin Parkanoon osto- ja myyntiliikettä, koska minulla on paljon käyttökelpoista tavaraa, mutta ei paljon rahaa, eikä aikaa niiden kauppamiseen.

Ehdottamaani liikkeeseen voisi myydä helposti tavaransa ilman, että niitä tarvitsee itse alkaa kaupittelemaan missään. Kuten aikaisemmin olen jo todennut, niin en jaksa alkaa mitään kirpputorirumbaa. Aloitusviestissäni oli asialle perustelukin. Kirpparipöydän vuokraaminen myös maksaa.

En ehdi enkä jaksa alkaa kauppaamaan tavaroitani netissäkään, koska joka tavarasta pitäisi tehdä oma, mielellään kuvallinen myynti-ilmoitus. Sitten pitäisi vastailla tavaroista tiedusteleville ja yrittää löytää sopiva aika tavaroiden esittelylle. Kun kaikki ihmiset eivät halua ostaa "sikaa säkissä". Jos ostajat asuisivat kauempana, pitäisi ravata postissa lähettämässä tavaroita eteenpäin. Nyt joku ajattelee, että joutuuhan osto- ja myyntiliikkeen omistajakin tekemään tämän. Yrittäjä tekisi tämän kuitenkin työaikanaan, mutta minä en ehdi tällaista tekemään omien töideni lisäksi.

• kaupan

Myykää ny vaikka isoäitinne jos siitä hyvän hinnan saatte. Anopista puhumattakaan.

• silmät auki

ajan tasalla, kierräppä parkanon keskustaa uudestaan.

• Tarpeellinen yritys

Kirpputoreja on kyllä, mutta ei osto- ja myyntiliikettä. Eikö sinustakin olisi mukavampi saada tavarasi kerralla myydyksi, kuin että yrität myydä niitä kirpputorilla ja joudut käymään paikan päällä järjestelemässä myyntipöytää ja tarkistelemassa, onko hintalaput pysyneet paikoillaan ja tarvisiko hintoja alentaa, jotta tavara kävisi kaupaksi?

Kirpputoriyrittäjät eivät tietenkään halua kilpailijoita, mutta eiköhän se olisi Parkanolle vain hyväksi, jos tänne saataisiin uusi yritys.

• B-capital

Kirpputoreja on kyllä, mutta ei osto- ja myyntiliikettä. Eikö sinustakin olisi mukavampi saada tavarasi kerralla myydyksi, kuin että yrität myydä niitä kirpputorilla ja joudut käymään paikan päällä järjestelemässä myyntipöytää ja tarkistelemassa, onko hintalaput pysyneet paikoillaan ja tarvisiko hintoja alentaa, jotta tavara kävisi kaupaksi?

Kirpputoriyrittäjät eivät tietenkään halua kilpailijoita, mutta eiköhän se olisi Parkanolle vain hyväksi, jos tänne saataisiin uusi yritys.

turha sitä on jankuttaa, ajoimme riskianalyysin useana vuotena.
        Ainoastaan suurella omalla pääomalla ja ajankuluksi itselle tai "puolisolle".
        Tuottoa ei siitä tule.

• Kierrätys kunniaan

Joo, kyllä tällaisellä yrityksellä olisi kysyntää Parkanossa!
        Myytäväksi kelpaavaa tavaraa on monillakin nurkat väärällään!

• Mikä riskianalyysi?
        B-capital kirjoitti:

turha sitä on jankuttaa, ajoimme riskianalyysin useana vuotena.
        Ainoastaan suurella omalla pääomalla ja ajankuluksi itselle tai "puolisolle".
        Tuottoa ei siitä tule.

Miten riskianalyysi ajetaan?

Oletteko siis harkinnut osto- ja myyntiliikkeen perustamista ja tehneet juuri sellaisesta yrityksestä riskianalyysin?

Olisi mielenkiintoista tietää, onko riskianalyysin mukaan kannattavaa perustaa minkäänlaista yritystä Parkanoon. Ja jos on, niin minkälainen yritys olisi kannattava.

• B-capital
        Mikä riskianalyysi? kirjoitti:

Miten riskianalyysi ajetaan?

Oletteko siis harkinnut osto- ja myyntiliikkeen perustamista ja tehneet juuri sellaisesta yrityksestä riskianalyysin?

Olisi mielenkiintoista tietää, onko riskianalyysin mukaan kannattavaa perustaa minkäänlaista yritystä Parkanoon. Ja jos on, niin minkälainen yritys olisi kannattava.

Käytimme kolmea eri lähdettä joiden analyysi osoitti Parkanossa osto ja myynti, kirpputorit, antikvariaatit, etc.. liiketoiminta ei olisi kannattavaa ellei omat tilat ja varat olisi maksimaaliset.
        voite itse pyytää analyysin esim. Balance, Ernst&Young, tai vaikka omalta pankiltasi.
        Se mitä perustetaan Parkanoon ratkeaa UPM:n tilojen vapauduttua.

• Mahdollista?
        B-capital kirjoitti:

Käytimme kolmea eri lähdettä joiden analyysi osoitti Parkanossa osto ja myynti, kirpputorit, antikvariaatit, etc.. liiketoiminta ei olisi kannattavaa ellei omat tilat ja varat olisi maksimaaliset.
        voite itse pyytää analyysin esim. Balance, Ernst&Young, tai vaikka omalta pankiltasi.
        Se mitä perustetaan Parkanoon ratkeaa UPM:n tilojen vapauduttua.

Sellainenkin voisi ehkä tulla kysymykseen, että joku jo yrittäjänä toimiva voisi perustaa osto- ja myyntiliikkeen jo olemassa olevan yrityksensä tiloihin. Jos jollakin yrittäjällä sattuisi olemaan "ylimääräistä" liiketilaa. Tai sitten, jos jostakusta yrittäjästä näyttää siltä, että nykyinen toiminta ei kannata, niin hän voisi muuttaa yrityksensä osto- ja myyntiliikkeeksi. Näin voisi hyödyntää jo olemassa olevaa tilaa.

Maksaako tuollainen riskianalyysin teko paljon?

• B-capital
        Mahdollista? kirjoitti:

Sellainenkin voisi ehkä tulla kysymykseen, että joku jo yrittäjänä toimiva voisi perustaa osto- ja myyntiliikkeen jo olemassa olevan yrityksensä tiloihin. Jos jollakin yrittäjällä sattuisi olemaan "ylimääräistä" liiketilaa. Tai sitten, jos jostakusta yrittäjästä näyttää siltä, että nykyinen toiminta ei kannata, niin hän voisi muuttaa yrityksensä osto- ja myyntiliikkeeksi. Näin voisi hyödyntää jo olemassa olevaa tilaa.

Maksaako tuollainen riskianalyysin teko paljon?

Analyysi "uudella asiakkaalla" varmasti on hintava, "vanha" taas saa lähes ilmaiseksi kun jatkuva
        asiakas-suhde sijoitus ja investointi puolella.

Ajatuksesi kyllä on harkinnan arvoinen mikäli pääoma riittää ostotominnan pyörittämiseen.

Parkanossa ja alueella kannattaisi myös seuraavat yritystoiminnat:
        Lasi-hiilikuitu valmistus alihankintana= vaatii pääomia ja ammattitaitoa.
        Metallialan pintakäsittely galvanointi maalaus= myös pääomavaltainen ja ammattitaitoa.
        Maa-ja metsätalouden huoltoyritys ja korjaamo= ei vaadi suuria investointeja.
        Tässä muutama "läpikäyty".
        Jos kiinnostus yritystoimintaan kannattaa ottaa yhteys elinkeinotoimistoon pankkiin Pirkanmaan te keskukseen jne..

• silmät auki

kirjoitin tuossa että katsoppas tarkemmin löytyy kyllä osto ja myynti liike

• mikä????
        silmät auki kirjoitti:

kirjoitin tuossa että katsoppas tarkemmin löytyy kyllä osto ja myynti liike

kerro ihmees

• -
        mikä???? kirjoitti:

kerro ihmees

onko teillä ollenkaan googlea siellä Parkanossa?

• Mahdollista?
        B-capital kirjoitti:

Analyysi "uudella asiakkaalla" varmasti on hintava, "vanha" taas saa lähes ilmaiseksi kun jatkuva
        asiakas-suhde sijoitus ja investointi puolella.

Ajatuksesi kyllä on harkinnan arvoinen mikäli pääoma riittää ostotominnan pyörittämiseen.

Parkanossa ja alueella kannattaisi myös seuraavat yritystoiminnat:
        Lasi-hiilikuitu valmistus alihankintana= vaatii pääomia ja ammattitaitoa.
        Metallialan pintakäsittely galvanointi maalaus= myös pääomavaltainen ja ammattitaitoa.
        Maa-ja metsätalouden huoltoyritys ja korjaamo= ei vaadi suuria investointeja.
        Tässä muutama "läpikäyty".
        Jos kiinnostus yritystoimintaan kannattaa ottaa yhteys elinkeinotoimistoon pankkiin Pirkanmaan te keskukseen jne..

Kiitos tiedosta!
        Mahdollinen osto- ja myyntiliikkeen yrittäjä voisi ajatella sellaistakin vaihtoehtoa, että hän pyörittäisi verkkokauppaa "oikean" myymälän lisäksi. Siis jos tuntuu siltä, että toiminta pelkästään Parkanossa ei ole kannattavaa. Verkkokaupathan ovat nykyaikainen myyntitapa. Samalla yrityksen tunnettuus lisääntyisi ja asiakkaita kävisi yrityksessä myös muilta paikkakunnilta ohikulkiessaan.

• ...

Että niinku divari?
      - Parkanon divarit ovat kuolleet aikoinaan kun ei ne kannattanu.
      Tai niinku kirppari?
      - Näitähän on, varsinaisia menestystarinoita.
      Tai kierrätyskeskus?
      Tai antiikkiliike?
      - Taitais olla vähän liian tyyristä tavaraa noin niinku kierrätystä ajatellen?

Lopputulema ois että kaikki kantais autokaupalla romua kauppiaalle eivätkä olisi kumminkaan tyytyväisiä saamaansa hintaan. Sanoisivat vaan että "kylä tästä kirpparillakin kymppi irtois (niin kai...), miks sää tarjoot siitä vaan 2 euroo?", eivätkä ymmärtäis että jollain ne kulutkin pitäis kattaa.

Ja sitten tuputtaisivat kaikkea arvotonta rompetta jota kukaan ei halua ja jättäisivät lopulta oven viereen "saat ihan ilmatteeks" ja myyjä tilais kovalla rahalla kerran kuussa siirtolavan ja kippais kaikki omalla kustannuksellaan kaatikselle?

Ja ostajat rutisis että kun on liikkeessä niin kallista että kirpparilta saa halvemmalla.

Semmoisia kuolinpesien ostajiahan löytyy joskus lehti-ilmoituksista jotka ostaa kaikkee tavaraa. Mutta ihmiset luulee että kun pistetään kuolleen paapan kamat semmosille myyntiin niin saa monta tonnia. Kun semmonen keskiverto kodintarvejäämistö ei ole arvoltaan kun satasen tai kaks. Ja sitten sanotaan että enempi sais kun myis kirpparilla ja siihen pesän ostaja vastaa että myy sitten kirpparilla ja kato paljonko tulee ja kauanko menee ja mitä pöytä maksaa.

Mutta eihän siinä mitään. Rohkea rokan syö. Pistäkää joku vaan pulju pystyyn.

• joku idiootti

tämmönenki pulju sit jos se on kerran niin hyvä liikeidea! Parkanossahan on ollu joskus tämmönen liike, ja arvatkaapas miks se lopetti??? Tulisko mieleen??

• yhren tähren...

Eira's Shop
      Puh. 040 - 538 13 39
      Parkanontie 90

• Kerropa vielä tämä

Ootko kattonu ton Eiras's Shopin vain netistä, vai oletko itse myynyt sinne jotain? Olen luullut, että siellä on vain ihan tavallinen kirppari. Googletin ton Eira's Shopin ja se oli samassa kategoriassa osto- ja myyntiliikkeet kuin tavalliset Parkanon kirpparit. En ole käynyt tuolla Eira's Shopissa, mutta noista muista paikoista tiedän, että omistajat eivät osta tavaraa, vaan myyvät pöydän vuokranneiden tavaraa. Silti nämä kirpparit ovat osto- ja myyntiliikkeiden joukkoon luokiteltu. Selvempi luokitus oli kirpputoritoiminta.

Eli siis: ostaako Eira's Shop tavaraa suoraan, ilman että täytyy vuokrata myyntipöytä? Millaista tavaraa siellä ostetaan?

• tietoa
        Kerropa vielä tämä kirjoitti:

Ootko kattonu ton Eiras's Shopin vain netistä, vai oletko itse myynyt sinne jotain? Olen luullut, että siellä on vain ihan tavallinen kirppari. Googletin ton Eira's Shopin ja se oli samassa kategoriassa osto- ja myyntiliikkeet kuin tavalliset Parkanon kirpparit. En ole käynyt tuolla Eira's Shopissa, mutta noista muista paikoista tiedän, että omistajat eivät osta tavaraa, vaan myyvät pöydän vuokranneiden tavaraa. Silti nämä kirpparit ovat osto- ja myyntiliikkeiden joukkoon luokiteltu. Selvempi luokitus oli kirpputoritoiminta.

Eli siis: ostaako Eira's Shop tavaraa suoraan, ilman että täytyy vuokrata myyntipöytä? Millaista tavaraa siellä ostetaan?

kirppari on vuokralla siinä kiinteistössä, ja ihan oma liikkeensä. Eira`s shop on eri liikettä, Eikä eiras shopilla ole sen kirpparin liiketoiminnan kanssa mitään tekemistä, paitsi että kirpparin omistajien poissa ollessa hoitaa kassaa.

• Epätietoinen7897
        tietoa kirjoitti:

kirppari on vuokralla siinä kiinteistössä, ja ihan oma liikkeensä. Eira`s shop on eri liikettä, Eikä eiras shopilla ole sen kirpparin liiketoiminnan kanssa mitään tekemistä, paitsi että kirpparin omistajien poissa ollessa hoitaa kassaa.

Onko tämä Eira's Shop ostoliike? Jos on, niin minkälaista tavaraa sinne voi myydä? Ei ole tullut käytyä kyseisessä paikassa.

• joopaa joo

joo kirpputoreja on jo paljon Osto ja Myyntiliike se olla pitää Tampereen seudulle tai siis Pirkanmaan alueelle johonki jos liiketila löytyyy halavalla ja saa roinaa halavalla ihmisiltä kauppa se on joka kannattaa

• Kihniöntie 22

Parkanon naapurissa Kihniössä vapautuu liiketila pääkadun varrella 1.9-13, uskoisin että sielläkin menestyisi osto- ja myyntiliike, tavaraa tulisi taatusti isäntien ladoista ja kun ne vielä kuskaa isoihin kaupunkeihin, tuottoa tulis varmasti, vuokra tuolla tilalla 407€/kk. sähkö, lämpö sis. Hintaan! Tila n.50-60m2.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1556
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1256
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      234
      1243
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      270
      1132
    5. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      1013
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      1010
    7. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1009
    8. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      1009
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      852
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      849
    Aihe