hyvää huomenia sekalainen huuhaa seurakunta ;)))))))

valk.susi-09

mitenkäs päivä pääsi alkamaan?
onko minun ystävät päässeet sängystä ylös?
tuo hyppivä rotta huolestuttaa;)
heh heh töitä kellä sitä on;))))

14

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bunkbänk

joutoluuserit nuku puolille päivin, kunnes mami kiskoo ne sängyistään. Sitten he raahautuvat näppiksen ääreen kirjoittamaan älyä puuttuvia aloituksiaan tai vastauksiaan. Vasta illalla 21 jälkeen he alkavat piristyä ja väläyttää jotain puolijärkevää. Kunnes yöllä nukahtavat näppistensä ääreen.

• se mukava, että joukossamme täällä pyörii kaltaisesi Älykkö, jonka kirjallinen tuotos on korkealaatuista suomalaista sanastoa. Ei miun kirjalliset taidot moiseen riitä, mutta on mulla kuitenkin sellaisia taitoja mistä sinä voit vain uneksia :))

• utelias.
        kerbiili62 kirjoitti:

se mukava, että joukossamme täällä pyörii kaltaisesi Älykkö, jonka kirjallinen tuotos on korkealaatuista suomalaista sanastoa. Ei miun kirjalliset taidot moiseen riitä, mutta on mulla kuitenkin sellaisia taitoja mistä sinä voit vain uneksia :))

kui sää tuntemattoman taidoista tiedät.

• utelias. kirjoitti:

kui sää tuntemattoman taidoista tiedät.

tekstin kertomaan :)) Johan tuossa edellä mainitsin hallitsevani sellaisia taitoja, mistä olen ensinnäkin tosi ylpeä ja toiseksi se aiheuttaa myös kateutta joissain piireissä :))

• arvaaja.
        kerbiili62 kirjoitti:

tekstin kertomaan :)) Johan tuossa edellä mainitsin hallitsevani sellaisia taitoja, mistä olen ensinnäkin tosi ylpeä ja toiseksi se aiheuttaa myös kateutta joissain piireissä :))

on sulla vähän kotkamaisia lausuntoja. se selittääkin...

• valk.susi-09.

tuuli tuiversi tupahan alkoi pohjoinen puhaltaa.
      taivaanrannan taivutteli ,paletille uudet sävyt.
      siveltimen seuraillessa luonto itse mestarina,
      vetää viivat viimeiseksi.
      paletin puhtaaksi pesevi, pimeäntuloa pitävi.
      aamun auringon tuloksi heittävi hangen hohtavaksi,
      piirtäisi rajat pilviset.
      järvi jäässä kiilteleepi lahdet laskevat lumensa.
      piilossajäljet jäniksen ,hukan jäljet huomisessa.
      pellot pelkkänä lumesta ,kivenkolot kosteana.
      kalliot kuurassa komeat,
      myyrät melskaa metsikössä,pientareella pienet reiät.
      pokueelle polkuseksi pellon pimeän perälle.

ulla-maija koskinen

• vlk.susi-09

ulos ylös ja aamukahville .
        jäniksen jäljet hukassa kaikki kohta karkuteillä.
        suet ulvoo kallioilla näkemättä sua ihan suotta .
        liiku varoen metissä kelkka juuttu hankeen mönkijä kaatua kupsahtaa.
        no niin sulle kuitenkin luonnon tuoksuistä päivää;))

• vlk.susi-09 kirjoitti:

ulos ylös ja aamukahville .
        jäniksen jäljet hukassa kaikki kohta karkuteillä.
        suet ulvoo kallioilla näkemättä sua ihan suotta .
        liiku varoen metissä kelkka juuttu hankeen mönkijä kaatua kupsahtaa.
        no niin sulle kuitenkin luonnon tuoksuistä päivää;))

jo ennen kukonkiekaisua tai sianpieremää liikkeellä, ihan vaan miten asian haluaa ilmaista :)) Kaikenlaista kivaa taas oli ollut liikkeellä.
        Usko tai älä niin mie saan Suden/Susien vastaamaan ulinaan ja nyt en puhu susta vaan ihan aidoista eläimistä. Kerran testasin tuota myös Ranualla Eläinpuistossa ja kyllä oli hölmistyneen näköisiä ihmisiä, jotka olivat siinä paikalla kattomassa, kun toinen Susista alkoi vastailla mun ulinaani. No, hullunahan ne mua piti, eikä varmaan paljoa väärässä olleetkaan :)))

• valk.susi-09.
        kerbiili62 kirjoitti:

jo ennen kukonkiekaisua tai sianpieremää liikkeellä, ihan vaan miten asian haluaa ilmaista :)) Kaikenlaista kivaa taas oli ollut liikkeellä.
        Usko tai älä niin mie saan Suden/Susien vastaamaan ulinaan ja nyt en puhu susta vaan ihan aidoista eläimistä. Kerran testasin tuota myös Ranualla Eläinpuistossa ja kyllä oli hölmistyneen näköisiä ihmisiä, jotka olivat siinä paikalla kattomassa, kun toinen Susista alkoi vastailla mun ulinaani. No, hullunahan ne mua piti, eikä varmaan paljoa väärässä olleetkaan :)))

miten kävi siemententen menikö hyvään maahan;))))))))))))
        mitenpä sinä minusta kun vain susista siis naisista joop ei kuulu tälle pastalle kehumiset siementen kylvöstä vaikka olet maanviljelijän poika;))))

• valk.susi-09.
        kerbiili62 kirjoitti:

jo kerroin saatko suden ohittamaan niin läheltä kuin minä eeet onnistu;)
        sisareni poika kutsuu hirviä ja kaato aikaan on helpompi pyytää no se siittä ;))
        olen ennustajan sukua;))
        vaistoan ihmisten käytöksestä paljon vaikka ei niitä tarvitse kertoa;))
        mutta kun kerran estit niin se siitä hyvää susi onnea sinulle katso mihin kylvät,))))))))))))

• valk.susi-09.
        valk.susi-09. kirjoitti:

sisareni poika kutsuu hirviä ja kaato aikaan on helpompi pyytää no se siittä ;))
        olen ennustajan sukua;))
        mutta kun kerran estit niin se siitä hyvää susi onnea sinulle katso mihin kylvät,))))))))))))

heh ei pitäs voi voi

• valk.susi-09. kirjoitti:

olen ennustajan sukua;))

kuuluu ihan kaikki mielen älyttömimmät aatokset :))
        Eihän mua ole aito luonnossa elävä Susi, kuin käynyt haisteleen Nokialaisia tai paremminkin Sieviläisiä kumppareita. Onneksi se oli kuitenkin vaan pystykorvan kokoinen pentu :) No, aika jännää sekin oli löytää Suden pesäkuoppa, eikä "isommatkaan" Sudet kaukana pyörineet :)) Joten se siitä lähellä olemisesta :))

Tuota Jeriko hommaa en nyt ymmärtänyt, mutta väliäkö hällä??

• valk.susi-09.
        kerbiili62 kirjoitti:

kuuluu ihan kaikki mielen älyttömimmät aatokset :))
        Eihän mua ole aito luonnossa elävä Susi, kuin käynyt haisteleen Nokialaisia tai paremminkin Sieviläisiä kumppareita. Onneksi se oli kuitenkin vaan pystykorvan kokoinen pentu :) No, aika jännää sekin oli löytää Suden pesäkuoppa, eikä "isommatkaan" Sudet kaukana pyörineet :)) Joten se siitä lähellä olemisesta :))

Tuota Jeriko hommaa en nyt ymmärtänyt, mutta väliäkö hällä??

sattuu .
        mitä näistä.
        sehän on palstan luonne.
        omista henk koht siemenjuttuja en tänne kylvä;/

• valk.susi-09
        kerbiili62 kirjoitti:

siellähän sinä ja joku muukin;)
        en usko sun taitoihin enenkuin nään;))
        ystäväsi susi albiino

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe