Kasurila

Mie vain

Voisiko joku kertoa paikasta jotain?Eli sinne olemme mahdollisesti muuttamassa ja kaikki info on tervetullutta.Esim. paljon matkaa keskustaan, onko päiväkotia lähellä, kulkeeko bussit läheltä kuopioon päin jne. jne.? Osoite tulisi olemaan Kaskipellontie. Kiitos!

18

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasurilassa
    • päiväkoti sijaitseva

noin 2 kilometrin päässä. Koulu on tupaten täynnä ja päiväkodissa 50 paikkaa, joten lapsen saaminen lähimpään päiväkotiin ei ole mitenkään varmaa. Siilinjärvellä on yksi suuri päiväkoti 600 lasta Harjamäessä muutama kilometri Maaningan suuntaan. Tietoja päiväkodeista ja kouluista saa kunnan nettisivuilta.

• Pilvilinnassa

on 240 lasta 14 ryhmässä ja se on Suomen suurin päiväkoti. Meni koulun ja päiväkodin koot sekaisin.

• kioskitkin

sijaitsevat kylän keskustassa 3 kilometrin päässä. Shellin huoltoasemallekin matkaa yli kilometri.

• Anonyymi

Alkoon liian pitkä matka.

• Anonyymi

Se aluehan oli vielä 80-luvulla pottupeltona.

• Anonyymi

Pottupeltoa oli ja taisi siinä olla jotain puurakennuksiakin. Joku varasto ja sitten joku emmaus tyylinen kirpputori tms.

• Anonyymi

Lahden takaa haisee aika usein se lopputuote. Haju on joskus karmea. Hornetit pörrää edessäsi lähes joka päivä mutta siihen meteliin kyllä tottuu niin kuin hajuunkin. Huomioi tulevat kaupunkiin tulevat ruuhkamaksut ja kallistuneet kaupungin palvelut ulkopaikkakuntalaisille.

• Anonyymi

Eiköhän se tule matalapaine sään myötä jynkänniemen jäteveden puhdistamolta. Ei kannata kuivata pyykkiä ulkona.

• Anonyymi

Laskettelurinne on lähellä.

• Anonyymi

Mitä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten?

Kohta losahtaa.

• Anonyymi

Hirveä paikka.

• Anonyymi

Koko kunta ja kaikki sen asukkaat taitavat olla yhtä lailla hirveitä ja huonokäytöksisiä tol*oja.

• Anonyymi

Koko kunta pitäisi räjäyttää ilmaan.

• Anonyymi

Hei! Asun kyseisellä alueella. En ole koskaan huomannut edellisten kommentoijien mainitsemaa hajua. Hornettien ääni kuuluu silloin tällöin, mutta niinpä se kuuluu laajalla alueella Siilinjärvellä.

Alue on rauhallinen, ja lähellä on useampi lasten leikkipuisto. Bussiyhteydet ovat hyvät. Kasurilan koulu ja laskettelukeskus ovat lähellä, kylälle noin 2 km.

Kysy vain, jos tulee jotain mieleen :)

Tervetuloa alueelle!

• Anonyymi

Tämän kaiken kertot ettei oman mörskäsi arvo tippuisi. Turha luulo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kaiken kertot ettei oman mörskäsi arvo tippuisi. Turha luulo.

Kohta losahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      260
      2746
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      97
      1605
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      35
      1192
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      51
      1120
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe