http://www.kaleva.fi/uutiset/Kotimaa/Ensimmäinen-suomalainen-osti-avaruusmatkan/834091
kuka palstalainen??
14
130
Vastaukset
ja pidättäydyn haastatteluista toistaiseksi. Palataan asiaan lennon jälkiin, jos kaikki onnistuu nappiin :))
- ei rahat
riitä ainakaan
ei rahat kirjoitti:
riitä ainakaan
hyvinpä tunnut olevan selvillä mun saldosta ja omaisuudesta? Taas sitä saa huomata kuinka ihminen on erehtyväinen :)
- sulla on
kerbiili62 kirjoitti:
hyvinpä tunnut olevan selvillä mun saldosta ja omaisuudesta? Taas sitä saa huomata kuinka ihminen on erehtyväinen :)
rahaa, noin arvio?
sulla on kirjoitti:
rahaa, noin arvio?
näin meidän kesken kerron sulle, että riittävästi omiin tarpeisiin :))
- sosiaalihuollosta
kerbiili62 kirjoitti:
näin meidän kesken kerron sulle, että riittävästi omiin tarpeisiin :))
kaiken ylläpidon ja tupakka rahaa 10equu kuussa, niin siinähän on riittävästi, voit käydä rauhassa isolla ja pienellä tarpeella
sosiaalihuollosta kirjoitti:
kaiken ylläpidon ja tupakka rahaa 10equu kuussa, niin siinähän on riittävästi, voit käydä rauhassa isolla ja pienellä tarpeella
vielä tähän ikään mennessä tarvinnut sosiaalihuoltoja taikka työkkäreitä, joten kuleksi sinä vaan siellä. Sulla on näköjään liian hyvin asiat tiedossa mitä sieltä saa :))
ps. ei se mikään häpeä ole, sillä monet ovat kanssasi samassa ahdingossa- se on
kerbiili62 kirjoitti:
vielä tähän ikään mennessä tarvinnut sosiaalihuoltoja taikka työkkäreitä, joten kuleksi sinä vaan siellä. Sulla on näköjään liian hyvin asiat tiedossa mitä sieltä saa :))
ps. ei se mikään häpeä ole, sillä monet ovat kanssasi samassa ahdingossatäällä kirjotella vaikka mitä, mutta oikeesti olet pa, au ja cp tapaus, se on ihan varmaa!
se on kirjoitti:
täällä kirjotella vaikka mitä, mutta oikeesti olet pa, au ja cp tapaus, se on ihan varmaa!
todella noin kovasti?? No, en enää lisää tuskaasi, vaan jääköön tämä asia puolestani tähän viestiin :))
- minä vaan
kerbiili62 kirjoitti:
todella noin kovasti?? No, en enää lisää tuskaasi, vaan jääköön tämä asia puolestani tähän viestiin :))
laskeskelin, oikeesti olet kroisos pennonen, hirmu rikas äijä, huu haan vararakkain mies!
- se on
sinne lähti eikä Thaimaaseen. Muilla ei ole varaakaan avaruusmatkaan.
- lentelevät näes
muutenkin ihan ikiomissa sfääreissään joihin ei normaalin henkilön mielikuvitus yllä.
- <o>
riittää folio hattu päähän
mutta enpä tiedä muita, jotka voisivat tommosta edes miettiä,
mutta en nyt hauku silti ketään suuruudenhulluksi... ;)
http://www.vuokatti.fi/pageimages/Keskinen.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153