Voiko olla surkeempaa valmentajaa kuin Toivola?? Ihmettelen suuresti miksi Pelsujen johto ei ymmärrä antaa potkuja. Tervemenoa liiga JUMBOKSI!
Toivola ulos...
2
480
Vastaukset
- PELSU-FANI
NIINPÄ, NIIN!!!!!!!!! HELPOMMIN SANOTTU KUIN TEHTY. TOIVOLAN SOPIMUS VIELÄ SEURAAVAN KAUDEN. MUTTA KUN OLEMME MESTIKSESSÄ MITÄ SEN VÄLIÄ.
IHMETTELEN NURMISEN PASIA JA RÄSÄSTÄ EIKÖ KAVEREILLA MITÄÄN SANOMISTA??
VALMENTAJA HEHKUTTAA "TULI PISTE TAAS JES". VOI PERK... SANON MINÄ, PELSUT TOKA VIIMEISIÄ NIITÄ PISTEITÄ PITÄISI TULLA KOLME, JOTTA VOISI HEHKUTTAA.
VALMENNUSKOULUUN OPISKELEMAAN JOUKKUEEN LUOTSAAMISTA SEKÄ SIVISTYS OPPIA MYÖS. JOS HÄN LUULEE ETTÄ KÄYTTÄESSÄÄN NAISTEN SUKUELINTÄ, HUUTAESSAAN HÄVITYN PELIN JÄLKEEN PELAAJILLE KOPISSA, NIIN MINÄKIN VOIN OLLA SITTEN TEEMU SELÄNNE VAIKKA OLENKIN NAINEN, VAI MITÄ?
JA JOS VALMENTAJA HANKKII NIITÄ MIELITIETTYJÄ PELAAJIAAN, NIIN KOHTA SEURAMME VOI HYVÄSTIT JÄTTÄÄ LAHTELAISUUDELLE, ARAVIRTA KUNNIOITTI LAHTELAISUUTTA JA ARVOSTI KAIKKIA PELAAJIA TASAPUOLISESTI.
VALMENTAJA TYKKÄÄ TAPPELIJOISTA, SE EI KUULU JÄÄKIEKKOON. MEILLÄ OLISI TONI KOIVUSTA TARVITTU JA SAMULI SUHOSTA.
KUKA SITTEN LÄHTEE ON ARVOITUS. JOS NAAMA EI MIELLYTÄ, NIIN SELLAINEN TIETENKIN. ARA LÖYSI JOKAISESTA PELAAJASTA JOTAKIN, HÄN OLI AMMATTINSA OSAAVA VALMENTAJA, EI HÄNEN KAUSILLAAN KAVEREITA HEITETTY SURUTTA ULOS, NIINKUIN NYT TEHDÄÄN.
KUVASTAA, ETTÄ KAVERI EI HALLITSE HOMMIAAN, OLISIKO NIIN, ETTÄ OPISKELU KANNATTAA AINA.- Realityman
Ette kai te luule että tolla rosterilla mitaleista tapeltas.heihei..herätkää!!Jos pleijareihin pääsee ni se on jo lottovoitto!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944