Miksi tämä palsta sairastaa? Täällä on muutama puskavirus, joihin ei tehoa kuin bannit.
Teinit huutelee omaa tuskaansa palstalla. Syyttelevät muita omasta pahasta olostaan.
Kyllä psykologit olis ihmeissään jos tätä palstaa lukisivat. Nuoret voivat todella pahoin.
Terapeuttista iltaa....
12
137
Vastaukset
ajattelet tällä palstalla kovin syvällisesti. Toiseksi nuo teinit taitaa olla suurimmaksi osaksi ihan aikuisia ja siitäkös ne psykologit vasta sekoaiskin, joten toivottavasti eivät edes kurkkaa tänne :))
- ###
Katselehan vanhojen akkojen kurttuisia naamoja gallerioista ja kirjoita vasta sitten!!!!
- Heino Leino
se on teinin asteella. Veeran lisäksi täällä ei muita teinejä ole.
- Kasva jo!
kuin juuri sinunlaisia huutelijoita ja provoilijoita. Mikä sinua oikein vaivaa?
Jatkuvasti olet negatiivinen ja hyökkäät tuntemattomien ihmisten kimppuun?
Jos sulla on paha olo niin hae apua. Et sinä täältä saa kuin lisää hatutusta. - Heino Leino
Kasva jo! kirjoitti:
kuin juuri sinunlaisia huutelijoita ja provoilijoita. Mikä sinua oikein vaivaa?
Jatkuvasti olet negatiivinen ja hyökkäät tuntemattomien ihmisten kimppuun?
Jos sulla on paha olo niin hae apua. Et sinä täältä saa kuin lisää hatutusta.Minulla on oikein hyvä olo. Miksi purat pahaa oloasi palstalla ja teet tuollaisia aloituksia? Olet täysi pelle!
- Hohhoijaa..
Heino Leino kirjoitti:
Minulla on oikein hyvä olo. Miksi purat pahaa oloasi palstalla ja teet tuollaisia aloituksia? Olet täysi pelle!
ja vastasit ja taas hermostuit? Taidat olla ihan penikka?:D
Sinuun verrattuna kukaan ei ole pelle, olet todella säälittävä tapaus. Ryydy koloosi lapsi.:D - Heino Leino
Hohhoijaa.. kirjoitti:
ja vastasit ja taas hermostuit? Taidat olla ihan penikka?:D
Sinuun verrattuna kukaan ei ole pelle, olet todella säälittävä tapaus. Ryydy koloosi lapsi.:Dja taidan olla aika vanha. Sinä olet palstan pelle. Kaikki häpee sua. Olet yhteiskunnan taakka meille veronmaksajille.:DDDDDDDDDDDDDDD
- lekuri.
kotka on palstan pahin puskavirus. siihen ei tehoa antibiootitkaan.
- olet onneton!
siitä mihin olet itse syyllinen. Etkö ymmärrä dorka, että sua ei kaivata täällä eikä varmaan muuallakaan. Siksi olet nytkin yksin koneesi ääressä. Katso vaikka ympärillesi ja mieti.
- Heino Leino
Taas haastamassa riitaa. Pelkkä runkkari koko pelle.
ku tytöt on puol metrii pitempii ja nauraa vaan.
- valk.susi-09
ei täällä tarvi puska olla ;)) ei eii kyllä ihan tällanen paska pärjää hyvin ;)))
kun vain tiettää kenen kanssa tulee juttuun ja kahteen ;))
täällä on niin pirun ihanaa olla kun on niin pirun ihania ihmisiä ;)) rrrkkk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153