Konebox on per***stä

homobox

Ostin Koneboxista kuivausrummun, hain ihan myymälästä. Kun tulin himaan ja avasin paketin niin huomasin, että kyljessä kauhhee lommo!! Myyvät siis paskaa! Valitin puhelimitse ja ne sano, et lähteä kuva. Kuvat laitettiin ja parin päivän pääst tuli vastaus, et joo vaihdetaan se. Laitoin vastauksen, et tulkaa vaan hakeen, et matkaa ei oo ku 50 km, nii vaihdetaan. Ei oo enää kuulunut mitään.

Paska kauppa ja paska palvelu. ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO KONEBOXISTA!!!

Jos olis vaan heti hyvittänyt lahjakortilla tms. niin homma olis ollut ok, mutta tää valittaminen ja valittaminen ja valittaminen... millä ei kuitenkaan saavuta yhtään mitään todella ottaa päähän.

Eihän perheellinen voi olla ilman kuivausrumpua viikkotolkulla ja odotella, että mitä ne keksi koneboxissa vastata. EI MITÄÄ JÄRKEE!

27

3419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.enyy

      Tolla asenteella varmasti kaikki onkin pstä.Opettele käyttäytymään asiallisesti niin hommat hoituu paljon helpommin. Box toimii ihan kaluttajasuojalain mukaan, sillä on oikeus vaihtaa tai korjata tuote kuntoon.
      Keskustele vaan sinne verbaalisesti niin homma varmasti venyy ja venyy.

      • lukihäiriö?

        Tuote voidaan vaihtaa, mutta kun eivät tuu hakemaan. Lisäksi on niin hidas tämä valitusprosessi, mikään ei onnistu saman päivän aikana, vaikka näitä varmasti saatuu monta kertaa viikossa. Luulis olevan selvä speksi, että miten toimitaan. Mutta kun ei näytä olevan. Asiaa vatuloidaan ja asiakkaan pitää soitella moneen kertaan ja lähtettä kuvia millä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

        Huonoa palvelua, ei kannata käyttää tätä firmaa!!

        Juuri tällaiset ongelma tilanteet paljastavat asiakaspalvelun todellisen tason!


      • 8+17
        lukihäiriö? kirjoitti:

        Tuote voidaan vaihtaa, mutta kun eivät tuu hakemaan. Lisäksi on niin hidas tämä valitusprosessi, mikään ei onnistu saman päivän aikana, vaikka näitä varmasti saatuu monta kertaa viikossa. Luulis olevan selvä speksi, että miten toimitaan. Mutta kun ei näytä olevan. Asiaa vatuloidaan ja asiakkaan pitää soitella moneen kertaan ja lähtettä kuvia millä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

        Huonoa palvelua, ei kannata käyttää tätä firmaa!!

        Juuri tällaiset ongelma tilanteet paljastavat asiakaspalvelun todellisen tason!

        Jos sun asenne on tuollaista **TTU **SKA -luokkaa, niin en minäkään myyjänä tulisi hakemaan sinulta yhtään mitään ainakaan ensimmäiseen kuukauteen. Opettele nulikka käytöstapoja!


      • kiitollinen pas**sta
        8+17 kirjoitti:

        Jos sun asenne on tuollaista **TTU **SKA -luokkaa, niin en minäkään myyjänä tulisi hakemaan sinulta yhtään mitään ainakaan ensimmäiseen kuukauteen. Opettele nulikka käytöstapoja!

        Tässäkö nyt pitäisi olla nöyrä ja kiitollinen, että KONEBOX on toiminut niin asiallisesti, ettei oo tehnyt yhtään mitään mokansa eteen? En tajuu, jos kertoo faktaa niin täällä jotku KONEBOX myyjät alkaa vaahtoomaan jostain käytöstavoista.

        Eipä tarttis valittaa jos homma toimis.


      • löyssät houssus
        8+17 kirjoitti:

        Jos sun asenne on tuollaista **TTU **SKA -luokkaa, niin en minäkään myyjänä tulisi hakemaan sinulta yhtään mitään ainakaan ensimmäiseen kuukauteen. Opettele nulikka käytöstapoja!

        nimittelemään ihmisiä sekin ihrakasa! :-DD


      • ph
        lukihäiriö? kirjoitti:

        Tuote voidaan vaihtaa, mutta kun eivät tuu hakemaan. Lisäksi on niin hidas tämä valitusprosessi, mikään ei onnistu saman päivän aikana, vaikka näitä varmasti saatuu monta kertaa viikossa. Luulis olevan selvä speksi, että miten toimitaan. Mutta kun ei näytä olevan. Asiaa vatuloidaan ja asiakkaan pitää soitella moneen kertaan ja lähtettä kuvia millä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

        Huonoa palvelua, ei kannata käyttää tätä firmaa!!

        Juuri tällaiset ongelma tilanteet paljastavat asiakaspalvelun todellisen tason!

        tietenkin ite tehny sen jäljen siihen että pääsisit itkeen.


    • joo o

      Mistähän ne myyjät ois voinut tietää et jossain vaiheessa kuljetusta tullut osuma kylkeen? Tohon ei voi sanoa kuin elämä on!

      • houmoubox

        tottakai ne tietää kun näkee sen lähetetyistä kuvista! niissä iso lommon aivan selvästi näkyy, mutta eipä aiheuta minkäänlaista regointia koneboxin henkilökunnassa?


    • 31313

      Olisi kannattanut käydä kouluja ja sivistäytyä niin ei olisi elämä noin vaikeaa.

      • mee ite kouluuun

        Mutta kun ne myyjät eivät ole käyneet kouluja, vaan menevät suoraan peruskoulupohjalta sinne myyntihommiin. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.


    • niin se vaan on...

      Mielummin maksan sitten, vaikka 50 eur enemmän, että saan hyvää palvelua kuin, että saa moneen kertaan soitella, mutta ei auta mitään. Tämähän näyttää olevan putiikki mikä myy skeidaa halvalla, henkilökuntaa on varmaan kaksi kolmea myymälää kohti ja nekin on suoraan peruskoulusta keskeyttäneitä.

      Jos ei osaa arvostaa maksavaa asiakasta niin joku on sillon pahasti pielessä, eikä kenenkään kannata tällaiseen putiikkiin astua jalallaan, eikä hiirellä klikata siihen suuntaan.

      Yleensä jos myymälä myy viallisen tuotteen niin heillä on kiire hyvittää tilanne, koska asiakas on maksanut tuotteen hinnan missä ei ole mitään vikaa. Asiallinen myymälä ei epäröi eikä pallottele turhaan vaan järjestää heti asiat kuntoon, ettei vaan tule huono maine. He tietävät, että huono maine menee hyvänkin markkinoinnin edelle ja että huono maine on vaikea paikata isollakaan rahalla. Toisaalta puskaradio voi olla myös positiivinen = esim. kommentti "sain tuotteen missä oli lommo, mutta tulivat heti samana päivänä vaihtamaan sen uuteen samanlaiseen" on varmasti sellainen mikä esim. työpaikan kahvipöydässä saa positiivisen vastaanoton, toisaalta vastaavassa tilanteessa kauhutarinat varmistaa sen, että potentiaaliset asiakkaat kaikkoavat muihin liikkeisiin.

    • Minua säälittää

      Koneboxin tarjoukset, joissa lukee 1/asiakas, ei kai kukaan luule että tuote olisi erikoisen halpa,
      nytkin katselin, sai muualta ostokseni lähes satasen halvemmalla
      ja tuollaisen rajoitetunkin 25 % halvemmalla.

      kuka nettiin tarttuu, kyllä hän aina hinnan varmistaa

      • kuukauden työnteki

        wtf? mun mielestä boxissa on parasta palvelua mitä oon koskaan saanut.myyjät ei roiku koko aikaa hihassa kiinni,saa rauhassa katsella.mut sit kun tarvii palvelua niin sitä myös saa. aloittaja voisi pyöräyttää itsensä siinä kuivarissaan


    • zfo

      Minä olen erittäin tyytyväinen koneboxin palveluun. N. vuosi sitten ostin tietokone paketin, näytössä oli vikaa tummissa värisävyissä oli 1mm x 1mm kirkas piste oikeassa kulmassa, laitoin asiallisen sähköpostin koneboxiin, sain tunnin päästä vastuksen jossa pahoiteltiin asiaa ja uusi tuote oli jo postitettu, pyydettiin palauttamaan viallinen näyttö, minulle ei tullut mitään kuluja ko. asiasta.
      Olen tilannut paljon tuotteita koneboxsista ja kaikki on pelannut hyvin.
      Toimin itse asiakaspalvelussa ja asialliseen reklamaatioon saa asiallisen käsittelyn.

    • Keskoton

      En ole käyttänyt Keskon omistamien firmojen "palveluita" moneen vuoteen,koska olen saanut kokea saman Mustan Pörssin,City-marketin ja K-marketin(tuote tarjouksessa,mutta kassalla normaali hinta) kohdalla.
      KKK=kauppias kusee kintuillesi.

      • minäkään!

        Samaa mieltä, olen huomannut että myös NetAnttila, joka on Keskon firma, käyttää vertailuhintoina hintoja joita tuotteesta ei ole koskaan pyydettykään. Eikö tämä muuten ole jo kuluttajasuoja-asia!?
        Huomasin tämän, kun olin hankkimassa navigaattoria, NetAnttila ilmoitti normaalihinnaksi hinnan, joka oli reilusti yli maahantuojan suositushinnan!!!
        Ostin sitten Gigantista, joka myi saman laitteen lähes satasen halvemmalla kuin oli NetAnttilan "tarjoushinta"!
        Minäkään en osta enää mitään Keskon liikkeistä, uuden läppärinkin ostin juuri Gigantista. Olen myös huomannut, että K-Kaupan tarjoushinta oli eräässä tuotteessa S-Ryhmän normaalihinta!


      • Tuubaaja
        minäkään! kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen huomannut että myös NetAnttila, joka on Keskon firma, käyttää vertailuhintoina hintoja joita tuotteesta ei ole koskaan pyydettykään. Eikö tämä muuten ole jo kuluttajasuoja-asia!?
        Huomasin tämän, kun olin hankkimassa navigaattoria, NetAnttila ilmoitti normaalihinnaksi hinnan, joka oli reilusti yli maahantuojan suositushinnan!!!
        Ostin sitten Gigantista, joka myi saman laitteen lähes satasen halvemmalla kuin oli NetAnttilan "tarjoushinta"!
        Minäkään en osta enää mitään Keskon liikkeistä, uuden läppärinkin ostin juuri Gigantista. Olen myös huomannut, että K-Kaupan tarjoushinta oli eräässä tuotteessa S-Ryhmän normaalihinta!

        tuotepäälliköille paimentaa vertailuhintojaan. Ovat aika kiireisiä miehiä. Tähän voit laittaa hyviä neuvoja, miten homma toteutetaan.
        Ei taida tavarantoimittajilta tulla mitenkään helposti koneellisena heidän suositushintaansa, ei ainakaan kaikilta. Tämä on hankala tietojärjestelmien välinen asia, jos tavaran toimittajiakin on paljon.
        Itse olen ajatellut asiaa jonkun verran ammattini puolesta (kaupan alan IT-järjestelmät). Nykyään tavara vanhenee helposti käsiin ja hinnat laskevat kun tulee uusi malli. Tällöin vanha hinta voi näyttää järkyttävän korkealta. Monet kaupat veivaavat hintojaan ylös alas niin että hirvittää. Kampanjoissa ei meinaa hieman sivullinen pysyä perässä. Tietysti voisi kysyä, eikö missään välissä ehtisi päivittämään suositushintoja ajan tasalle?


      • joopa joo
        minäkään! kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen huomannut että myös NetAnttila, joka on Keskon firma, käyttää vertailuhintoina hintoja joita tuotteesta ei ole koskaan pyydettykään. Eikö tämä muuten ole jo kuluttajasuoja-asia!?
        Huomasin tämän, kun olin hankkimassa navigaattoria, NetAnttila ilmoitti normaalihinnaksi hinnan, joka oli reilusti yli maahantuojan suositushinnan!!!
        Ostin sitten Gigantista, joka myi saman laitteen lähes satasen halvemmalla kuin oli NetAnttilan "tarjoushinta"!
        Minäkään en osta enää mitään Keskon liikkeistä, uuden läppärinkin ostin juuri Gigantista. Olen myös huomannut, että K-Kaupan tarjoushinta oli eräässä tuotteessa S-Ryhmän normaalihinta!

        S-ryhmän Alepa-liikkeiden työntekijöitä ajamassa oman ryhmänsä asiaa.

        Tilasin Net-Anttilasta Acerin koneen. Virolaisessa E-kodinkoneet-liikkeessa hinta oli yli 300 euroa kalliimpi (mainostavat itseään suomalaisia liikkeitä edullisempana) ja suomalaisessa atk-liikkeessa samoin satoja euroja kalliimpi. Muualta tätä mallia ei löytynytkään. Lisäksi maksutavat ovat NetAnttilassa parhaat, voi maksaa osamaksulla ilman hirveitä korkoja, eikä ruotsalaisia laskuttajafirmoja, joilla on ties mitä lisiä osamaksuissa ym. Moni firma voi olla näennäisen edullinen, mutta korko onkin sitten yli 20% kaikki mahdolliset lisät, kuten hallintomaksut, laskutuslisät yms.

        Mitä tuohon alkuperäiseen tulee, niin yleensä nää tuotteet palautetaan itse Matkahuollon kautta. Ei mikään firma käy kotoa niitä hakemassa. Olis kannattanut ehkä miettiä asiaa ENNEN kuin lähtee tilaamaan kodinkoneita, jos ei ole esim. autoa käytössä, että voisi palauttaa.


      • HA HA HA!
        minäkään! kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen huomannut että myös NetAnttila, joka on Keskon firma, käyttää vertailuhintoina hintoja joita tuotteesta ei ole koskaan pyydettykään. Eikö tämä muuten ole jo kuluttajasuoja-asia!?
        Huomasin tämän, kun olin hankkimassa navigaattoria, NetAnttila ilmoitti normaalihinnaksi hinnan, joka oli reilusti yli maahantuojan suositushinnan!!!
        Ostin sitten Gigantista, joka myi saman laitteen lähes satasen halvemmalla kuin oli NetAnttilan "tarjoushinta"!
        Minäkään en osta enää mitään Keskon liikkeistä, uuden läppärinkin ostin juuri Gigantista. Olen myös huomannut, että K-Kaupan tarjoushinta oli eräässä tuotteessa S-Ryhmän normaalihinta!

        http://www.nokia.fi/palvelut/ovi-kartat

        Paskan ostit. Miksi maksoit? Nokia jakaa ilmaiseksi!


      • Jördis-setä
        minäkään! kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen huomannut että myös NetAnttila, joka on Keskon firma, käyttää vertailuhintoina hintoja joita tuotteesta ei ole koskaan pyydettykään. Eikö tämä muuten ole jo kuluttajasuoja-asia!?
        Huomasin tämän, kun olin hankkimassa navigaattoria, NetAnttila ilmoitti normaalihinnaksi hinnan, joka oli reilusti yli maahantuojan suositushinnan!!!
        Ostin sitten Gigantista, joka myi saman laitteen lähes satasen halvemmalla kuin oli NetAnttilan "tarjoushinta"!
        Minäkään en osta enää mitään Keskon liikkeistä, uuden läppärinkin ostin juuri Gigantista. Olen myös huomannut, että K-Kaupan tarjoushinta oli eräässä tuotteessa S-Ryhmän normaalihinta!

        Se on bullshittiä ettei k.boxissa hommat pelaa. Itse olen ostanut monasti joten tiedän mistä puhun. Jos tuotteessa ( noinkin iso kuin kuivausrumpu ) on lommo, pitää liikkeelle antaa aika järjestää homma kuntoon. Kyllä ne asiat hoituu kun antaa hiukan aikaa, mutta se ei välttämättä tapahdu päivässä eikä kahdessa vaikka miten käy kuumana.

        Hyvä paikka tutustua myyjien työpäivään on www.aasiakas.net. Nostan hattua niille kun jaksavat meitä!. Kyllä me asiakkaat joksus ollaan "real pain in the ass", joten eiköhän edes yritetä jatkossa käyttäytyä:)


      • merkkinimi29
        Jördis-setä kirjoitti:

        Se on bullshittiä ettei k.boxissa hommat pelaa. Itse olen ostanut monasti joten tiedän mistä puhun. Jos tuotteessa ( noinkin iso kuin kuivausrumpu ) on lommo, pitää liikkeelle antaa aika järjestää homma kuntoon. Kyllä ne asiat hoituu kun antaa hiukan aikaa, mutta se ei välttämättä tapahdu päivässä eikä kahdessa vaikka miten käy kuumana.

        Hyvä paikka tutustua myyjien työpäivään on www.aasiakas.net. Nostan hattua niille kun jaksavat meitä!. Kyllä me asiakkaat joksus ollaan "real pain in the ass", joten eiköhän edes yritetä jatkossa käyttäytyä:)

        Itse ostin pesukoneen koneboxista. Avasin paketin ja koneen näyttöpaneeli tipahti samantien maahan.
        Soitto liikkeeseen ja tyttö neuvoi, että "laita se paneeli teipillä kiinni" joooei..
        Sovittiin, että tuon itse koneen samantien takaisin ja saan toisen tilalle.
        No ei siellä myymälässä sitten ollutkaan toista konetta antaa tilalle. Olin siis ajanut 50km ensin liikkeeseen, sitten 50km kotiin, uudestaan 50km liikkeeseen ja ilman pesukonetta taas 50km kotiin.

        Eipä tässä mitään. Seuraava kone tuli 2 viikon odottelun jälkeen tai oli tulossa, mutta kuski soitti ettei viitsi tuoda konetta koska se aivan palasina kuljetushäkin sisällä. Sitten menikin 4 viikkoa ennen kuin toimiva _kolmas_ kone tuli meille. Tähän väliin asiakaspalvelun maksulliseen numeroon oli soiteltu useita kertoja ja laitettu sähköpostia. Kertaakaan Koneboxista ei kukaan ollut yhteydessä asiakkaaseen päin.

        Eikä tässä vielä kaikki. Saimme 50euron lahjakortin nettimyymälään, no lahjakortissa ollut koodi ei toiminut ja arvatkaa kuinka kauan tämän asian selvittämiseen meni? yli 5 kuukautta.
        Asiakaspalvelussa vastasi aina eri ihminen ja kukaan ei tiennyt asiasta mitään vaikka tiedot, koodit ja numerot oli kerrottu neljälle eri tyypille puhelimessa.

        Loppujen lopuksi uusi koodi tuli, tosin sähköpostiosoitteeseen mitä ei ole edes olemassa ja tämänkin selvittämiseen meni muutamia viikkoja.

        Myymälässä olen käynyt kerran kävelemässä hyllyn välit ja eikä tarvitse mennä toiste.


      • K
        merkkinimi29 kirjoitti:

        Itse ostin pesukoneen koneboxista. Avasin paketin ja koneen näyttöpaneeli tipahti samantien maahan.
        Soitto liikkeeseen ja tyttö neuvoi, että "laita se paneeli teipillä kiinni" joooei..
        Sovittiin, että tuon itse koneen samantien takaisin ja saan toisen tilalle.
        No ei siellä myymälässä sitten ollutkaan toista konetta antaa tilalle. Olin siis ajanut 50km ensin liikkeeseen, sitten 50km kotiin, uudestaan 50km liikkeeseen ja ilman pesukonetta taas 50km kotiin.

        Eipä tässä mitään. Seuraava kone tuli 2 viikon odottelun jälkeen tai oli tulossa, mutta kuski soitti ettei viitsi tuoda konetta koska se aivan palasina kuljetushäkin sisällä. Sitten menikin 4 viikkoa ennen kuin toimiva _kolmas_ kone tuli meille. Tähän väliin asiakaspalvelun maksulliseen numeroon oli soiteltu useita kertoja ja laitettu sähköpostia. Kertaakaan Koneboxista ei kukaan ollut yhteydessä asiakkaaseen päin.

        Eikä tässä vielä kaikki. Saimme 50euron lahjakortin nettimyymälään, no lahjakortissa ollut koodi ei toiminut ja arvatkaa kuinka kauan tämän asian selvittämiseen meni? yli 5 kuukautta.
        Asiakaspalvelussa vastasi aina eri ihminen ja kukaan ei tiennyt asiasta mitään vaikka tiedot, koodit ja numerot oli kerrottu neljälle eri tyypille puhelimessa.

        Loppujen lopuksi uusi koodi tuli, tosin sähköpostiosoitteeseen mitä ei ole edes olemassa ja tämänkin selvittämiseen meni muutamia viikkoja.

        Myymälässä olen käynyt kerran kävelemässä hyllyn välit ja eikä tarvitse mennä toiste.

        Konebox on tosiaan aivan perseestä, kusettavat ostajia! Meidän kauppa peruuntui ja rahat palautui vasta puolentoista kk päästä kaupanpurusta!!!! 30 pv sisällä rahat piti tulla. (ja kun kyse ei ollut ihan pienestä summasta ni vituttihan se). Ja sit kun korkoja kyselin, ne paskat vielä väitti että rahat maksettiin ajallaan ja vääristivät kaupanpurun päivän! Vaikka oli mustaa valkoisella kaupanpurkupäivästä korkoja ei tullut.

        Sitä saa mitä tilaa. Nyt loppu Keskon liikkeissä käynti.


      • jgtakljtoöj
        minäkään! kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen huomannut että myös NetAnttila, joka on Keskon firma, käyttää vertailuhintoina hintoja joita tuotteesta ei ole koskaan pyydettykään. Eikö tämä muuten ole jo kuluttajasuoja-asia!?
        Huomasin tämän, kun olin hankkimassa navigaattoria, NetAnttila ilmoitti normaalihinnaksi hinnan, joka oli reilusti yli maahantuojan suositushinnan!!!
        Ostin sitten Gigantista, joka myi saman laitteen lähes satasen halvemmalla kuin oli NetAnttilan "tarjoushinta"!
        Minäkään en osta enää mitään Keskon liikkeistä, uuden läppärinkin ostin juuri Gigantista. Olen myös huomannut, että K-Kaupan tarjoushinta oli eräässä tuotteessa S-Ryhmän normaalihinta!

        Ostin täältä "iPadin" ei siis applen vaan kilpailijan, suomessa ei vielä niin tunnettu.. Joka tapauksessa hinta oli 219 € ja tähän mennessä vielä tyytyväinen. Tuol kaupassa ei montaa tuotetta vielä ollu, mut asiakaspalvelu oli ainaski nopeeta ja asiallista, ja mikä tärkeintä tuote toimii :D


      • Maksatko sekoilusta
        jgtakljtoöj kirjoitti:

        Ostin täältä "iPadin" ei siis applen vaan kilpailijan, suomessa ei vielä niin tunnettu.. Joka tapauksessa hinta oli 219 € ja tähän mennessä vielä tyytyväinen. Tuol kaupassa ei montaa tuotetta vielä ollu, mut asiakaspalvelu oli ainaski nopeeta ja asiallista, ja mikä tärkeintä tuote toimii :D

        Koneboksihan ja Anttila, WW-autot, intersbortit on Keskoa, Keskohan on tietoisesti hämärtänyt K tai varsinkin KKKK:n jne samaistamista ketjuun. Varmasti lienee ainoa oikea tapa yrittää Keskollahan ei ole hyvä maine. On aivan luonnollista. Neuvostoliittoa ei ole enään, naapurissa Suomessa Kesko ja K-kauppa ylläpitää vielä omaa Neuvostoliittoa. Tuko ,Balttia, ruoka, maataloussekoilut, logistiset, mainos, sovinistiset lausunnot pääjohtajalta ja vielä laulukuoroon hallituksen puhj. ja Keskon viestintäpäällikkö sekoilut ovat sitä ominta Keskoa.


      • timaz
        Maksatko sekoilusta kirjoitti:

        Koneboksihan ja Anttila, WW-autot, intersbortit on Keskoa, Keskohan on tietoisesti hämärtänyt K tai varsinkin KKKK:n jne samaistamista ketjuun. Varmasti lienee ainoa oikea tapa yrittää Keskollahan ei ole hyvä maine. On aivan luonnollista. Neuvostoliittoa ei ole enään, naapurissa Suomessa Kesko ja K-kauppa ylläpitää vielä omaa Neuvostoliittoa. Tuko ,Balttia, ruoka, maataloussekoilut, logistiset, mainos, sovinistiset lausunnot pääjohtajalta ja vielä laulukuoroon hallituksen puhj. ja Keskon viestintäpäällikkö sekoilut ovat sitä ominta Keskoa.

        verkkokauppojen kanssa on useilla ongelmia. Kova hinku säästää ajaa ostamaan verkkokaupasta, vaikka liikkeestä saisi kunnon palvelun ja näkee tuotteen kunnon ennen ostoa. Jos haluaa säästää ja kuiteski ostaa liikkeestä, niin vertailee hintoja ensin vaikka www.kaikkitarjoukset.fi sivulla. Vertaa.fi vertaa vain verkkokauppoja mutta kaikkitarjoukset.fi vertaa ihan normitarjouksia.


    • OOT HINTTARI HUORA

      HAISTA vittu HOMO!1

    • oliko box

      Hyvinhän se palvelu pelasi, kun lupasivat vaihtaa sen vaikka heidän näkökulmastaan katsoen olet voinut itse kuljettaessa sen kolhia.

      Tavaran vastaanotossa pitää merkata/ilmoittaa myyjälle heti jos paketissa on joku ruhje tms. näin näyttö tuotevirheestä on paljon helpompi todentaa.

      Ja jos hakee jostain, niin vaihto pätee ostopaikassa, ei jossain muualla.

      Sen sijaan tuota boxin hinnoittelua katsoneena, ei ole kovin todennäköistä, että kauppoja tulee heidän kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe