Oletko komentanut sinä adventistina lapsiasi kuinka he noudattavat sapattikäskyä: "älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi"
Adventismin uhrien lapsille käsky
12
135
Vastaukset
- totuus..
perheissä pakoiteta lapsia pitämään mitään, heille neuvotaan ja kun ovat siinä iässä että itse ymmärtävät he saavat itse päättää mitä tekevät, näin minä ainakin olen nähnyt ja kuulut adventisti perheiden lasten kasvatuksen. Eihän Jeesuskaan meitä pakoita itseään seuraamaan, valinta on meidän ketä tahdomme seurata.
- pedonmerkistä
Adventismissa opetetaan lapsille sunnuntain olevan saatanasta (pedonmerkki), kinkkusiivun syöminen on syntiä ja profeetan henki johtaa adventisteja?
Nyt sotket Jeesuksen seuraamisen ja väärään profeetan näkyihin uskomisen. - saa rikkoa sitä
Adventisteille sapatikäsky: "älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi".
Käsky on tarkoitettu noudettavaksi ei rikottavaksi! - nähnyt..
pedonmerkistä kirjoitti:
Adventismissa opetetaan lapsille sunnuntain olevan saatanasta (pedonmerkki), kinkkusiivun syöminen on syntiä ja profeetan henki johtaa adventisteja?
Nyt sotket Jeesuksen seuraamisen ja väärään profeetan näkyihin uskomisen.on kummaa porukkaa, he toimivat kuin paraskin rikospoliisi, kysytään teetkö tuota etkö tee tuota ja sitten kun vastaa niin samaan hengenvetoon ollaan huutamassa, eipäs olekkaan noin, minä tiedänkin paremmin sinä vain valehtelet.
Miltäs tuntuisi itsestänne jos adventistit alkais tuon pommituksen teille, mutta he ovat viksua porukkaa ei ne ala keltään mitään utelemaan, eikä ketään syyttelemään, he kirjoittavat vain kuinka Raamattu sanoo, mutta senkin te väännätte että se vain teidän väärän profeetan juttuja, aivan älytöntä porukkaa tuntuu olevan koko tuo teidän porukka. pedonmerkistä kirjoitti:
Nyt sotket Jeesuksen seuraamisen ja väärään profeetan näkyihin uskomisen.Kyllä, keinotekoista suurta taistelua sunnuntain ja lauantain välillä pidetään yllä vaatimalla opettamaan polvesta
polveen, että sunnuntaista tulee pedon merkki aivan lähiaikoina. Joten adventistinuorten on otettava
kovasti todesta seuraava sanankohta jos tahtovat vihasta vapauteen:
Luuk. 14:26
"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Nääs vanhempien kautta tulleesta harhaopista voi päästä vain kohdistamalla pyhä viha vanhempiinsa.
Jeesus Kristusnähnyt.. kirjoitti:
on kummaa porukkaa, he toimivat kuin paraskin rikospoliisi, kysytään teetkö tuota etkö tee tuota ja sitten kun vastaa niin samaan hengenvetoon ollaan huutamassa, eipäs olekkaan noin, minä tiedänkin paremmin sinä vain valehtelet.
Miltäs tuntuisi itsestänne jos adventistit alkais tuon pommituksen teille, mutta he ovat viksua porukkaa ei ne ala keltään mitään utelemaan, eikä ketään syyttelemään, he kirjoittavat vain kuinka Raamattu sanoo, mutta senkin te väännätte että se vain teidän väärän profeetan juttuja, aivan älytöntä porukkaa tuntuu olevan koko tuo teidän porukka.>> he (adventistit) kirjoittavat vain kuinka Raamattu sanoo, >> menee kylläkin pieleen sikäli, että kyllä teillä on siitä mitä Raamattu sanoo, aivan oma omituinen ja omalaatuinen tulkintanne jonka tulkintojen perustana ovat sellaiset mm. henkilöt kuin Hiram Edson, Joseph Bates, Owen R.L. Crosier ja Ellen Gould Harmon ja heidän muotoilemansa opinkäsitykset.
- 234234234234
Epiktetos kirjoitti:
>> he (adventistit) kirjoittavat vain kuinka Raamattu sanoo, >> menee kylläkin pieleen sikäli, että kyllä teillä on siitä mitä Raamattu sanoo, aivan oma omituinen ja omalaatuinen tulkintanne jonka tulkintojen perustana ovat sellaiset mm. henkilöt kuin Hiram Edson, Joseph Bates, Owen R.L. Crosier ja Ellen Gould Harmon ja heidän muotoilemansa opinkäsitykset.
sitten ei ole oman mielikuvituksesi tulkintoja??? turhaa urputusta taas.
- 234234234
AnttiVKantola kirjoitti:
Kyllä, keinotekoista suurta taistelua sunnuntain ja lauantain välillä pidetään yllä vaatimalla opettamaan polvesta
polveen, että sunnuntaista tulee pedon merkki aivan lähiaikoina. Joten adventistinuorten on otettava
kovasti todesta seuraava sanankohta jos tahtovat vihasta vapauteen:
Luuk. 14:26
"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Nääs vanhempien kautta tulleesta harhaopista voi päästä vain kohdistamalla pyhä viha vanhempiinsa.
Jeesus Kristussinä ilmeisesti rakastat sotaa, kun lietsot vihaa.
234234234234 kirjoitti:
sitten ei ole oman mielikuvituksesi tulkintoja??? turhaa urputusta taas.
millaisia mielikuvituksellisia tulkintoja?
- Anti Piinanen
olet propagandan uhri.
Et ymmärrä että ei "pakko usko" tai "pelko usko" pelasta ketään.
Adventismissa ei pakota ketään mihinkään. Kuinka erilliset vanhemmat sitten eri uskonnoissa tekevät erehdyksiään on tietysti eri asia.Kuitenkin on niin ettäverrattuna useimpiin muihin uskontoihin on adventismissa se hyvä puoli että siellä ei uskota piina jumalaan vaan Oikeudenmukaisuuden ja Rakkauden Jumalaan - mikä on suuri etu jos vertaa sitä esimerkiksi Helluntailaisiin joiden lapsille opetetaan että ne jotka eivät usko oikein joutuvat ikuisiksi ajoiksi helvetilliseen tulijärveen piinattavaksi.
Siis mielummin adventistiset kuin piinaan uskovat vanhemmat. - Kysy Vä
sama kuin kristityille on sunnuntai. Kumpikin luottaa siihen että heidän päivänsä on Jumalalle mieluinen.
Miksi mukiset päivistä? - luonnostaan laiska?
Höh-höh! Eipä tarvinnut minua ainakaan komentaa olemaan toimittamatta mitään askareita sapattina. Olen kotoisin maatalosta, missä lapset joutuivat osallistumaan töihin ja kotiaskareisiin heti kun kynnelle kykenivät. Mikä ihana vapaus olla yksi päivä viikossa vapaana ja jolloin isällä ja äidillä oli aikaa meille lapsille kokonainen vuorokausi.
En kyllä muista omien lastenikaan kyselleen, eivätkö he saisi lähteä kantamaan perunoita ja maitoa kaupasta, tai kitkeä kasvimaata, leikata nurmikkoa, tiskata, siivota... sapattina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681