Mestaruus alkaa olla taputeltu, Joensuussakin tuli pitkästä aikaa ansaittu voitto ja selvällä marginaalilla. LeKin, K-Vantaan, D-Teamin jne. toimista ei kannata huolestua. Hyytyvät pleijareissa, kun emäseura vie kirsikat kakun päältä. TuTo ja Jokipojat hoituvat nykyisellä joukkueella ja erityisesti nykyisellä valmennuksella suhteellisen vaivattomasti. Kuten myös Tami & Sport. Sportille on nyt käynyt kuten Tamin autolle, eli premium-Audi vaihtui karvalakki Ooppeliin. Tami on lyöty, kuten jokainen joka katsoi TuTo-tappion jälkeisen Tamin TV-haastattelun näki.
Ilves! Täältä tullaan!
Mestaruus taputeltu
2
185
Vastaukset
- Mazaayup
Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa. KooKoo on nyt sarjan piikkipaikalla ja minullakin on sellainen uskomus ettei KooKoo tule sitä paikkaa enää muille luovuttamaan. Tulevien playoffien kannalta KooKoon kotietu saattaa nousta erittäin merkittäväksi tekijäksi matkalla kohti SM-liigakarsintoja.
Saipakin käy!- Jukurikannattaja
No johan ratkes Mestaruus turhan aikaisin,eihän tässä sitte ole muuta jännäämistä kun hopee ja ronssi! No tuo uhoaminen on jo tuttua Sportin suunnalta mutta että Kouvola apinoi perässä,mutta katotaan, pitkä on matka vielä KooKoollakin mestaruuteen varsinkin kun siellä ei ole tässä sarjassa mitään vielä voitettu!Toki kova porukka KK on,mutta ettei vaan kannattajat jo tuulettaisi pikkaisen liian aikaisin,no Helmikuun jälkeen se nähdään,ei ennemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440