teitä. Onko ihan pakko aina riidellä tai haastaa riitaa?
Eikö mitään keskusteluaihetta kukaan enää keksi?
Mä en ole mestari aloituksien teossa. En myöskään haluu jatkuvaa riitaa. Eikö jokainen vois olla ihan omiin nimiinsä sillee hissukseen ja iisimmin.
Villalankarusetti tiukalle sormen ympärille muistuttaan, että pitää ajatella ennenkun kirjottaa.
Joo en mä ajatellut. Arvasin jonkun heti heittävän kyssärin miksen ite ajatellut.
Miehet osaa olla ihaniakin jos haluavat.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/1032906
Voiii-i
32
285
Vastaukset
Ai niin vielä onnea Tonille
- sittiäinen...
Salainen satiainen kirjoitti:
Lähetä mullekkin:D http://www.youtube.com/watch?v=mb0pSbi9l3A&feature=related
lähetän myrkkyä niihin satiaisiisi.:D
- Salainen satiainen
sittiäinen... kirjoitti:
lähetän myrkkyä niihin satiaisiisi.:D
Heti alkoi vittuilu omista koti-elukoista:))
- ?
....:)
Täällä on aloituksia joihin ei liity mikään riita. Lue ja vastaa ihmeessä jos haluat muutakin kuin päivitellä riitetyä.....
mä mitää päivittele. Tuollanen teksti vaan tuli, kun en ole hetkeen edes lukenut koko palstaa.
Ei kyllä paljon mitään pidä ainakaan tämä palstasivu sisällään mihin kirjottaisin jotain.- Salainen satiainen
ainailonasi kirjoitti:
mä mitää päivittele. Tuollanen teksti vaan tuli, kun en ole hetkeen edes lukenut koko palstaa.
Ei kyllä paljon mitään pidä ainakaan tämä palstasivu sisällään mihin kirjottaisin jotain. Salainen satiainen kirjoitti:
Kuka sä olet?
- Salainen satiainen
ainailonasi kirjoitti:
Kuka sä olet?
Mähän olen miu:)Hupsu etkös muista:D
- Salainen satiainen
ainailonasi kirjoitti:
Kuka sä olet?
- Salainen satiainen
ainailonasi kirjoitti:
No en kyllä muista:(
Hyvää ytyä sää oot soma:)Rupeen urheiluhulluks ja karkaan max-kanavalle tavataan joskus taas:)
- ainailonasi....
Salainen satiainen kirjoitti:
Hyvää ytyä sää oot soma:)Rupeen urheiluhulluks ja karkaan max-kanavalle tavataan joskus taas:)
No ötysiä sulle sitte kans. Näkymisiin ;)
Hyvää musaa linkittelit. - Salainen satiainen
ainailonasi.... kirjoitti:
No ötysiä sulle sitte kans. Näkymisiin ;)
Hyvää musaa linkittelit.Heräilty ollaan:))Ja kohta suksitaan.
- R3portteri
olis vielä saitti, missä viitis kauniita haastella? Tää on menetetty kanta,,, huoh.. ;//
nimittäin laittaa villalankaa sormen ympärille. Kuoliohan siitä seuraa ja tippuu sormi pois. Eikä se auta, kun suurin osa kirjoittaa muutenkin yhellä sormella.
- TheEagles
Itse olen laitanut ihan asiallisia aloituksia, mutta joka helkkarin kerran joku luuseripuska tulee sinne aivopieremään. Kyllä se vastuu palsta paskasta on puskilla.
UGH, olen puhunut! ;-D - Kotka;)
riitely on ilomme.
- TheEagles
Sitähän sinä teet 24/7. Olet oikeä syöpäläinen missä ikinä liikutkin. Älä ihmettele, jos susta ei pidetä ja saat juoda kahvisi yksin. :-D
Miten riitelysta voi iloita? Silloinhan ajatus toimii vain puolella kapasiteetilla sanotaan. Toinen aivolohko voi surkastua pitkään jatkuneessa riitelyssä ja lakkaa kokonaan tuottamasta hyvää ajatusta.
- Sotka;)
TheEagles kirjoitti:
Sitähän sinä teet 24/7. Olet oikeä syöpäläinen missä ikinä liikutkin. Älä ihmettele, jos susta ei pidetä ja saat juoda kahvisi yksin. :-D
miehän vaan pelleilen. elä ota tätä niin vakavasti
suklaasuukkonen kirjoitti:
Miten riitelysta voi iloita? Silloinhan ajatus toimii vain puolella kapasiteetilla sanotaan. Toinen aivolohko voi surkastua pitkään jatkuneessa riitelyssä ja lakkaa kokonaan tuottamasta hyvää ajatusta.
naulan kantaan, taidatkin omata melkoiset timpurin taidot :)) Musta tuntuu siltä kuin muutamille kirjoittelijoille ois jo käynyt noin ikävästi :(( Selailin eilen iltaiset ja yöllä tulleet aloitukset läpi, niin eipä niissä juurikaan mitään järkeä ollut ja sitten hyökitään vielä niiden kimppuun, jotka arvosteleen tuota paskan kirjoittamista vastaan, kuten nyt tässä Ainailonasinkin ketjussa on käynyt. No, kohtahan noi muutamat on saaneet tahtonsa läpi ja saavat pitää palstansa :(((
Oikein Hyvää Sunnuntaita Sinulle!kerbiili62 kirjoitti:
naulan kantaan, taidatkin omata melkoiset timpurin taidot :)) Musta tuntuu siltä kuin muutamille kirjoittelijoille ois jo käynyt noin ikävästi :(( Selailin eilen iltaiset ja yöllä tulleet aloitukset läpi, niin eipä niissä juurikaan mitään järkeä ollut ja sitten hyökitään vielä niiden kimppuun, jotka arvosteleen tuota paskan kirjoittamista vastaan, kuten nyt tässä Ainailonasinkin ketjussa on käynyt. No, kohtahan noi muutamat on saaneet tahtonsa läpi ja saavat pitää palstansa :(((
Oikein Hyvää Sunnuntaita Sinulle!timpurintaidoista sen verran, että useimmiten se on tuo peukalo kun ainakin naulana vasaralle toimii.
Suoraa sanoen ei täällä viihdy. Jos jonnekkin vastaakin saa harvoin vastauksesi kaltaisen hiukka huumorilla höystetyn palautteen.
Kiitos samoin sulle. Luminen sunnuntai, mutta ihan tervetullut ja mukava.
pst. nyt hiihtelemään.
ehdotti ennenkin mulle tuota rusettihommaa. Tein työtä käskettyä ja olikin lapaset kädessä kaupassa käydessäni. Asin unohdin tietysti. Olikohan rusetti jäänyt liian löysälle?
Harvoin kirjoitan tänne, kun aina saa kyllä "mukavia" vastauksia. Tuolla privassa voi rauhassa vaihtaa kuulumiset.Eihän riidanhaastaminen oikein yksin suju, mutta onneksi sinä nyt aloitit. Tästä on hyvä jatkaa.
vaikutuksen itse koet tuolla viestilläsi saavan aikaan? Kovin rakentavaa keskustelua vissiin?? Olet ilmeisesti sitä mieltä, että muiden pitäis olla kuin kusi sukassa hiljaa, eikä sais arvostella missään nimessä, kun noi muutamat paskantavat palstan täyteen viisauksiaan???
Ei se asia ihan noinkaan ole valitettavasti.
- --<3--
-sä olet ajatellut ja hyvin oletkin :)
Riitaahan täällä paljon on ja te "ihanat" tytöt olette olleet ihan liian kauan pois palstalta.
Vielä kun saataisiin tyttis ja sunomas (ja muutama muukin) takaisin mukavine aloituksineen voisi palsta paljon paremmin. Täällä voisi jopa innostua kirjoittelemaan :)
Tämähän on sun lemppari ;))
http://www.youtube.com/watch?v=T5direzK07E&feature=channel- kiittäjä.
ei tuota halinalle porukkaa tänne. KIItos
- ?
kiittäjä. kirjoitti:
ei tuota halinalle porukkaa tänne. KIItos
Säkö kotkaakin mollaat? Johan satu ja kotka illalla käski sun lopettaa kun tietävät kuka olet!
- katselija.
? kirjoitti:
Säkö kotkaakin mollaat? Johan satu ja kotka illalla käski sun lopettaa kun tietävät kuka olet!
jaa, eipä ole mulle käskyä tullut. Ehkä posti tuo alkuviikolla tai joskus. Katsellaan, mutta ei odotella.
aloituksen ja en kyllä tajua täällä enää yhtään mitään.
Onneksi ei ole pakko olla täällä.
Niinpä miehet osaa kyllä olla ihania. Tuon ymmärrän ja vaistoan heidän katseestaan aika pian mistä tulevat ja minne menevät :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153